sobota, 7 września 2013

Wernisaż Pani Haliny

Zaraz po przyjeździe z urlopu zadzwoniła do mnie przemiła pani i zaprosiła mnie na wernisaż wystawy swoich prac. Pani haftuje, oczywiście krzyżykami :)
Wczoraj po południu poszłam na wernisaż Pani Haliny Kwiatkowskiej, który odbył się w Miejskiej Bibliotece w Będzinie. Wernisaż miał piękną oprawę muzyczną, a zaproszeni goście siedzieli przy stolikach i popijali kawkę lub herbatkę. Bardzo miło :) Tak było miło, że aż ciężko mi było wychodzić i jechać dalej załatwiać jeszcze kilka innych spraw i robić przyziemne zakupy.

Zrobiłam kilka zdjęć prac. Obrazy miały szkło antyrefleksyje, ale mimo tego i tak ciężko było im zrobić dobre zdjęcie by nie odbijało się w nich światło lamp. Moim zdaniem prace były zbyt wysoko zawieszone. Powinny wisieć na wysokości oczu oglądających. A one wisiały tak wysoko, że musiałam patrzeć do góry. Nawet jak wyciągnęłam aparat do góry to i tak nie zrónywał się z obrazem. Nie wiem czy to wina organizatorów czy może Pani Halina tak chciała. Muszę ją o to zapytać :)

Na początek mój faworyt :)


































Po wernisażu pojechałam załatwiać jeszcze inne sprawy i między innymi byłam na szybkich zakupach w TKMAXXie. Kupiłam sobie tam rewelacyjny kubeczek na kawę. Oczywiście do pracy:)
Idealnie pasuje do pasmanterii!  No i do mnie :)
Zdjęcia zrobiłam z każdej jego strony:)











Na dziś to wszystko :)
Pozdrawiam Was gorąco i życzę udanego weekendu!!!


37 komentarzy:

  1. Piękna wystawa.Konie są cudne.Uwielbiam te zwierzęta.A kubek rewelacja!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubek do pasmanterii idealny:)))
    A obrazy po prostu zjawiskowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kubek:) A gdzie jest ten TKMAXX?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TKMAXX jest w M1 w Czeladzi. Uwielbiam ten sklep:)

      Usuń
    2. Przekazalam Matkasowi, moze Ociec ja zawiezie:)

      Usuń
  4. Chociaż to nie moja estetyka to podziwiam szczerze! Kubek idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość obrazów na tej wystawie to też nie moja bajka, ale podziwiałam ogromny wkład pracy, bo wszystkie dzieła były dość dużych rozmiarów.

      Usuń
    2. Ja też właśnie oniemiałam jak zobaczyłam takie wielgachne xxx!

      Usuń
  5. Kubek rewelacyjny;))
    Piękne obrazy. Trzeci mam w planach do wyszycia,od kiedy syn zaczął chodzić z dziadkiem na ryby..to już tak z dwa lata będzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubek świetnie pasuje do Twojej pracy :) Obrazy Pani Haliny piękne, żałuje że nie mam tak dużych w swojej kolekcji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubek rewelacyjny!
    Piękna wystawa, piękne hafty :) A ja zawsze mam dylemat - czy oprawiać hafty pod szkłem, czy bez szkła... Wolę oglądać haft "bezpośrednio", ale z drugiej strony wydaje mi się, że bez ochronnej szybki prędzej się zniszczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio oprawiam bez szyby. Tak haft, według mnie, lepiej wygląda. Jak na razie nie zauważyłam żeby coś się ubrudziło. Najwyżej upiorę i oprawię jeszcze raz:)

      Usuń
  8. Super kubasek :) A wystawa nieziemska. Zazdroszczę jednego i drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i ja wybiorę się na wystawę Pani Haliny bo widzę, że prace warto zobaczyć. Kubeczkiem także mnie kusisz. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję pięknego, udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że warto się wybrać. Wystawa jest w bibliotece, więc zawsze można tam wpaść po drodze. Nie wiem tylko do kiedy jest ta wystawa.

      Usuń
  10. Edytko - ja może surowo jakoś piszę swoje komentarze = powiem wprost zazdrościć nie zazdroszczę nikomu nic ale tyle tylko że mieszkam w mieście zapomnianym przez historię -TU PO PROSTU SIĘ NIC NIE DZIEJE !!! - przepraszam że tak ale na prawdę piszę prawdę - kubek do kawy masz piękny wręcz superowy - A teraz obrazy Pani Haliny - są przepiękne ale myślę i podzielam Twoje zdanie raczej wina jest ze strony ....... no cóż w takich realiach żyjemy na zakończenie mam pytanie jak twoje portfeliki czy się sprzedają ? póki co życzę ci miłej niedzieli całusy ślę i do następnego napisania Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej miejscowości też się prawie nic nie dzieje. W mniejszych miejscowościach ościennych więcej jest atrakcji.
      Moje portfeliki jeszcze są w domu, bo ciągle jestem w trakcie ich zszywania. A coś stało mi się z oczami po powrocie z wakacji i na razie nic nie robię. Jutro idę do okulisty. Mam nadzieję, że to przejściowa niedyspozycja, bo pochlastam się szarym mydłem :)

      Usuń
  11. Rewelacyjny kubek a obrazy bardzo piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałaś okazję podziwiać śliczne obrazy. :) Zazdroszczę.
    Muszę zobaczyć czy w tkmaxxie w moim mieście są takie kubki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy w każdym sklepie mają to samo :)

      Usuń
  13. Wystawa przecudna! Ale dorobek...!!!!! A kubek ..... Oj , nie bylo dwoch????
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że takie wystawy się odbywają. Szkoda,że obrazy za wysoko powieszono. Na pewno na normalnej wysokości lepiej by się oglądało. A kubas jest CZADOWY!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Imponujący dorobek ma Pani Halina :) Mój faworyt to obraz przedstawiony na piątym zdjęciu z wernisażu, licząc od dołu ;)
    A kubeczek odlotowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Te konie sa cudne!!!
    Kubek swietny,bardzo udany zakup :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny dorobek ma Pani Halina.
    Ja choć haftuję dobrych kilka lat nie dorobiłam się takich wielkoformatowych prac.
    A kubeczka szczerze zazdroszczę, bo cudny jest - idealny do pasmanterii.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dorobek okazały, były same kolosy, czy tylko takie sfotografowałaś?
    Kubek idealny do popijania kawki przy robótkach.
    Życzę zdrówka, bo jak oczy szwankują to przy naszym hooby kicha.
    Pozdrawiam Awe

    OdpowiedzUsuń
  19. Kubek jest zaj.........rewelacyjny...bosko boski.....
    Prace powieszone zbyt wysoko(myslę,że p.Halina nie wieszała sama tych prac, więc???) ale nie mnie to oceniać- z prac p.Haliny uroczy jest chłopczyk ze skrzypkami ;)
    Pewnie niedługo się zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kubek rewelacja - zazdroszczę okropnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super kubasek !!!
    A prace Pani Haliny imponujące.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dorobek hafciarski wspaniały...
    A kubka zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama chciałabym mieć taki kubek :) A tymczasem zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia i jednocześnie do zabawy. Jest ona nieobowiązkowa. :)

    OdpowiedzUsuń