środa, 24 grudnia 2014

Świątecznie

Dawno mnie tu nie było, oj, dawno. Wkrótce się to poprawi. Obiecuję!
Taki teraz był zwariowany, przedświąteczny czas.
Chciałam pokazać jakie wyhaftowałam kartki w tym roku, ale jak się okazuje to w tym całym pośpiechu zapomniałam strzelić im fotek zanim posłałam w świat. Ale np., jedną z nich można zobaczyć u Iwonki. Zrobiłam takich cztery, tylko cztery, i wszystkie były jednakowe.



To zdjęcie pożyczyłam sobie z bloga Iwonki i mam nadzieję, że nie będzie miałam mi tego za złe:)

A ja dostała takie piękne kartki z ciepłymi życzeniami:



Ja też chciałam Wam wszystkim życzyć:
 
Zdrowych, wesołych i wspaniałych Świąt
Bożego Narodzenia
spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze!
 
 
 

26 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Edytko. M S-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie i całej rodzinki również najlepsze życzenia!

      Usuń
  2. Edytko, kartki zrobiłaś przewspaniałe... widziałam Twoje zakładki... i kiedy Ty to wszystko dziergasz??? Jesteś niesamowita!!!
    Wesołych, spokojnych, radosnych i rodzinnych świąt:))) dla zwierzaczków też!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziergam bardzo późną porą :) W Święta nadrobię zaległości:)
      Dziękuję za życzenia i Tobie i Twoim bliskim życzę wspaniałych Świąt!!!

      Usuń
  3. Wspaniałych świat Bożego Narodzenia oraz szczęścia i spełnienia planów w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest śliczna, muszę się pochwalić że zostałam właśnie taką karteczka obdarowana przez Edytkę, jeszcze nie zdążyłam zrobić zdjęcia, na wszystko brakuje czasu....Edytko jeszcze raz pięknie dziękuję za karteczkę i śliczne, ciepłe życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się karteczka podoba!
      Wesołych Świąt!

      Usuń
  5. Życzę Ci nadziei,
    własnego skrawka nieba,
    zadumy nad płomieniem świecy,
    filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
    piękna poezji, muzyki,
    pogodnych świąt zimowych,
    odpoczynku, zwolnienia oddechu,
    nabrania dystansu do tego, co wokół,
    chwil roziskrzonych kolędą,
    śmiechem i wspomnieniami.

    Wesołych Świąt!

    ****

    Czy jak znajdziesz chwilę, podzielisz się ze mną wzorem tego cudnego reniferka?
    ak.anek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka,pbdarowani z pewnością zachwyceni.Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, spokojnych i prawdziwie rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogodnych i wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile ozdób na choince,
    ile kartek leży w skrzynce,
    ile potraw jest na stole,
    ile siana masz w stodole,
    ile spadło w górach śniegu,
    ile czasu spędzasz w biegu.
    Tyle w święta miej radości,
    dobra, ciepła i miłości :)

    OdpowiedzUsuń

  10. Serdeczne życzenia radosnych Świąt w cieple rodziny, pięknie pachnącej choinki,
    zdrowia i energii na co dzień oraz uśmiechu i życzliwości na każdy dzień Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego co naj dla Ciebie i Twoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech te Święta będą magiczne, wypełnione radością i uśmiechem! Ściskam mocno! Mysia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnych i krzyzykowych Swiat:-):-)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych, pogodnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niech te Święta będą magiczne, wypełnione radością i uśmiechem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem wzruszona szczerze, że wśród tych czterech karteczkach, jakie wyhaftowałaś, jedna była dla mnie :) Serdecznie Ci dziękuję :) I gorąco pozdrawiam :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Edytko tak się cieszę z tej pięknej kartki od Ciebie - fotka z mojego bloga to znowu powód do radości :) Pozdrawiam Cię serdecznie !

    OdpowiedzUsuń