poniedziałek, 28 grudnia 2015

Prezent

W tym roku mój osobisty Mikołaj powiedział, żebym napisała do niego maila co chcę znaleźć pod choinką:)  Od razu wiedziałam co chciałabym dostać, bo od bardzo dawna o czymś takim marzyłam.
A była nią mała, drewniana szafeczka ze 150 mulinami od DMC!
Dostałam też inne prezenty, ale tylko ten jeden jest robótkowy.

 
Tak szafka prezentuje się z przodu. Ma okienko, gdzie można umieścić jakiś haft.
 
 
Muliny były w jednym worku, ale do zdjęcia ułożyłam je w szufladkach.
 

 
 
W szafce znalazłam kawałek naturalnego lnu i kartkę z propozycjami, co można wyhaftować w okienku.
 


Jakoś te propozycje nie bardzo przypadły mi do gustu. Już od czasu kiedy wiedziałam, że dostanę szafkę, w planach miałam umieszczenie tego francuskiego haftu. Ale len, który był w zestawie nie pasował mi pod względem liczby krzyżyków do zmieszczenia tego haftu. Liczyłam i mierzyłam i w sumie aida 20ct, właśnie z tym wzorem, idealnie mi się wpasowały.
W Święta miałam czas, więc od razu wyhaftowałam to co planowałam w okienku.
Według mnie pasuje idealnie:)
Może kiedyś coś innego tam wpasuje, ale na razie będzie właśnie to.
Mam nadzieję, ze i Wam też się podoba?





 
Baaaaaaaaaaaaaardzo chciałam Wam podziękować za wszystkie życzenia świąteczne !!!!!!
Bardzo dziękuję za wszystkie otrzymane kartki z pięknymi życzeniami.  Pani Edycie B. dziękuję za słowa, które bardzo mnie wzruszyły. Jeszcze raz bardzo dziękuję!!!!
A ażurową bombeczkę dostałam od Dorotki. Śliczna !!!
 
 
 
 

88 komentarzy:

  1. Teraz wszystkie rękodzielniczki siedzą i pazury obgryzają z zazdrości;) Ja też:))) Piękny dostałaś prezent. A hafcik naprawdę ślicznie wpasował się w to okienko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko ale Mikołaj się sprawił:) Piękny prezent, a haft jeszcze piękniejszy:)
    Niesamowicie mi się podoba:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent! gratuluję! i piękny haft umieściłaś w okienku :) świąteczne kartki i bombka super! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałaś być naprawdę grzeczna :) cudny prezent!!!
    Hafcik super się wkomponował!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki prezent to chyba marzenie każdej hafciarki :) I ta ilość mulinki....
    Hafcik tak cudnie wypełnił pustkę .
    Miłego użytkowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent w sam raz dla hafciarki.
    Hafcik wg mnie idealny.
    Pozdrawiam poświątecznie.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały komplet zgotował Mikołaj, szybko zagospodarowałaś okienko. Niechaj całość służy jak najdłużej , a szufladki zapełniały się samoistnie. Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prezent. Haft dobrałaś doskonale - pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. A to ci prezent !!! Mikołaj był szczery i kochający. Szafeczka z muliną jest bardzo ładna - ale z haftem dobranym przez Ciebie przecudna, nabrała stylu i szlachetności, ten wzór jest idealny !
    Troszkę z niepokojem spoglądam na kartki, które otrzymałaś na święta..., nie widzę tej ode mnie... No chyba że stoi w drugim rzędzie :)
    Karteczka od Ciebie dotarła i bardzo Ci dziękuję za pamięć Edytko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Karteczki jeszcze nie dostałam. Buuuuuu, może zaginęła :(

      Usuń
    2. O nie !!! Była haftowana z reniferem i choinką :(:(:(

      Usuń
    3. Buuuuuu, może jeszcze dojdzie. Wypatruję listonosza!

      Usuń
    4. Był listonosz i dostałam kartkę !!!!!!
      Jest śliczna i życzenia o wspaniałych prezentach już się spełniły:)
      W kolejnym poście pokaże kartkę, bo nie można jej nie pokazać!
      Jest super!
      Bardzo dziękuję !!!!

      Usuń
  10. Jak ja marzę o takiej szafeczce!!!Normalnie Ci "zazdraszczam" :)))))) Widocznie jeszcze nie jestem taka grzeczna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezent marzeń. Dobry Mikołaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezent Boski a haft idealnie wpasowalas również kolorystycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu widziałam ten haft w tym okienku:)
      Cieszę się bardzo, że się podoba!

      Usuń
  13. Cudowny prezent...hafcik pięknie się prezentuje, tworzy ze skrzyneczką spójną całość, zazdraszczam skrzyneczki hihih :D

    OdpowiedzUsuń
  14. och i ach, cudowny robótkowy prezent :) pięknie wykonany hafcik w okienku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ten Mikołaj dobrze wie, co ci do szczęścia potrzebne! Myślę, że niejedna z nas chciałaby taki kuferek mieć w posiadaniu.... Ja z pewnością!
    Hafcik akuratny! Wpasowałaś go idealnie do okienka, a i kolorki są odpowiednie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny prezent! A Twój haft jest piękną ozdobą szafeczki !
    Wow, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oooj Kochany ten Mikołaj! Każda z nas marzy o takim prezencie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Umarłam... Marzenie każdej hafciarki :) Gratuluję Mikołaja

    OdpowiedzUsuń
  19. No, no, albo bylas bardzo grzeczna albo interes Ci sie kreci niezle :D
    Mnie sie haft nie podoba, bo wole wzory nowoczesne, ale nie moja skrzynka wiec nie bede sie wtracac.
    Fajny prezent, Ty zadowolona, to najwazniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej byłam grzeczna, bo to Mikołaj mi kupił a nie ja sama sobie:)
      Nowoczesny haft jakoś mi nie bardzo pasował do tak klasycznego wyglądu skrzynki. Ale może kiedyś, jak wpadnę na jakiś ciekawy wzór, to zmienię okienko:)

      Usuń
  20. Piękna szafka i te muliny,no zazdroszczę i haft idealnie pasuje :)P

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie to wygląda :D Haft idealnie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, ale Ci zazdroszczę. Ta komódka jest przepiękna.
    A haft bardzo mi się podoba, taki "babciowy", ale bardzo stylowy i według mnie, bardzo pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny prezent ..
    ja od dawna na niego mam chrapke ale chyba jeszcze nie byłam w tym roku tak grzeczna jak Ty Edytko:-):-)
    Może za rok hihi:-):-)
    Aczkolwiek ja też zamówiłam u Gwiazdora ramko tamborek taki większy i dostałam to chyba jednak trochę grzeczna bylam:-)
    Wzór do komodki wybrałaś jak dla mnie idealny.
    pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można już u Twojego Mikołaja składać takie zamówienia na " za rok"?? hihi
      Agata

      Usuń
    2. To też masz Agatko fajnego Gwiazdora! Najważniejsze, że prezenty idealnie trafione i cieszą, jak żadne inne.
      Mój Mikołaj jest tylko mój :)))

      Usuń
  24. Cudowny prezent od Mikołaja! Skrzyneczka marzenie. Moim zdaniem hafcik pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ijeee jaki fajny ten Twój Mikołaj :) jest zazdrość z powodu komódki i podziw dla haftu i tempa pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma to jak wymarzony prezent :) Niech dobrze Ci służy, a haft, którym przyozdobiłaś skrzyneczkę śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz świetnego Mikołaja :) Takie wspaniałe, chciane i jednocześnie praktyczne prezenty cieszą najbardziej. Haft piękny dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny haft umiescilas w okienku, o wiele ładniejszy wzór niż proponowane :-) świetna ta szafeczka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Aaaa Ale cudny prezent, chyba byłaś bardzo, bardzo grzeczna... Ja też chcę taką i już! Już napiszę do Mikołaja żeby miał czas zgłębić gdzie taką można nabyć :P hihihih a hafcik jak dla mnie świetny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytam komentarze, czytam i również dołączę do grona "zazdrośników". Piękny prezent i bardzo podoba mi się hafcik, który dopasowałaś do tej szafeczki. Cudeńko.
    Pozdrawiam serdecznie.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  31. Któż by nie marzył o takiej komódce! A jeśli chodzi o haft, to wybrałaś optymalnie, jak zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Haft do skrzyneczki jak najbardziej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wzór haftu piękny. Wspaniale sie komponuje ze wspaniałym prezentem. Podaj email tego Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. O jaaaa....ale Ci zazdroszczę! :)
    Wybrałaś przepiękny motyw do ozdobienia skrzyneczki :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest cudna, też do niej wzdycham od jakiegoś czasu :D Haft faktycznie dobrałaś idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Que gran regalo para las bordadoras!!
    Estoy segura que le darás un buen provecho...
    El bordado le queda perfecto
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  37. Que gran regalo para las bordadoras!!
    Estoy segura que le darás un buen provecho...
    El bordado le queda perfecto
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudna jest ta szafeczka...hafcik w okienku śliczny. Zazdroszczę Mikołaja ;).

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny prezent:) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  40. Haft wkomponowałaś idealnie! Skrzyneczka prezentuje się rewelacyjnie!
    Życzę Ci fantastycznego Nowego Roku!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne drewniane cacko z pieknie wykonanym stylowym hafcikiem
    prawdziwy obiekt pożadania każdej hafciarki :)

    szczęśliwego nowego roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku,zdrowia,szczescia i powodzenia.
    Prezent wypasiony :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  43. Prezent pierwsza klasa bardzo ladna .Hafcik tez mi sie podoba pasuje do tej skrzynki w Nowym Roku wszystkiego co najlepsze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Prezent pierwsza klasa bardzo ladna .Hafcik tez mi sie podoba pasuje do tej skrzynki w Nowym Roku wszystkiego co najlepsze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Prezent marzenie :) Chyba muszę być w przyszłym roku bardziej grzeczna :D Haft pasuje idealnie do tej komódki.

    OdpowiedzUsuń
  46. Idealnie dobrałaś haft.Prezent marzeniem hafciarki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Niesamowicie piekny prezent! :) Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Szafka cudowna a haft idealnie komponuje się z pięknym odcieniem drewna.

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajniutki prezent :), hafcik dobrałaś idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Love your Anchor cross stitch kits. The frames are fab.
    Kiss
    Sonja

    OdpowiedzUsuń
  51. 54 year old Structural Engineer Minni O'Collopy, hailing from North Vancouver enjoys watching movies like I Am Love (Io sono l'amore) and Lacemaking. Took a trip to San Marino Historic Centre and Mount Titano and drives a McLaren F1. ten link

    OdpowiedzUsuń