wtorek, 9 lutego 2016

"Inspirations marines" i "Point de croix retro" Veronique Enginger

Czekałam i czekałam na nowe książki Veronique Enginger i nie pojawiały się w Casa Cenina.
Nigdy nie kupowała jeszcze na Amazon, aż do teraz:)  Wpadłam na pomysł by sprawdzić czy są dostępne na francuskim Amazonie i były!Za kilka dni miałam je w rękach:)
I za to kocham internet!
Pierwszą pozycją jest "Inspirations marines" i ta książka bardziej podoba mi się z tych dwóch.
Jest w niej cała masa schematów o morskiej tematyce. Jest cudna! Zachwyciłam się tą książką.


 W 99% w książce są schematy. I tylko do paru z nich są zdjęcia gotowych haftów.

 
 
Tak wyglądają schematy.
 
 
 
 
 
 



 



 
 




Drugą pozycją jest "Point de croix retro". Jest to zbór obrazków właśnie w tematyce retro.
Obie książki są sporych rozmiarów, ale ta ma prawie 200 stron. Niezłe tomiszcze:)
Obie przepięknie wydane. Ta druga ma nawet materiałowy grzbiet.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
W tej książce też jest tylko garstka zdjęć gotowych obrazków. Większość to są schematy.
W środku znajduje się kilka haftów, które już występują w kilku książka V.Enginger, ale mi to nie przeszkadza. Książka bardzo fajna, ale z tych dwóch kupionych bardziej to pierwsze, morskie, wydanie mi się podoba. Książki kupiłam sobie z okazji urodzin, które niestety szybkim krokiem się zbliżają. Fajny prezent sobie sprawiłam:)
 
Chciałam Wam bardzo podziękować za komentarze pod wczorajszymi dinozaurami.
Nie miałam czasu odpisać na wszystkie po kolei, więc teraz za wszystkie razem dziękuję! 
Cieszę się, że Wam się podobają i mam nadzieję, że obdarowanemu też przypadną do gustu, ale o tym pewnie napiszę jeszcze w czerwcu.
 
Jeszcze raz dziękuję za wszystkie komentarze,
które zostawiacie i za to, że do mnie zaglądacie!
Pozdrawiam serdecznie !!!
 
 
 

35 komentarzy:

  1. Piękne książki:) Faktycznie, ta pierwsza mi też bardziej przypadła do gustu:)Ja też takie chcę:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały zakup. Czy czas na wyhaftowanie tych wspaniałości był dodany gratis do przesyłki? Pozdrawiam, Anddula

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej..rewelacyjne! Wszystkie wzorki mi się podobają!
    Gdzieś chyba na fb widziałam zdjęcie z francuskiej księgarni, gdzie można było zdobyć książkę wraz z podpisem autorki....Chciałabym żeby i w Polsce była taka możliwość..

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki piękne, ta pierwsza też bardziej mi się podoba!
    Podobnie jak Ty Edytko na swoje wczorajsze urodziny sama sobie "coś" kupiłam a co :) chcę spróbować czegoś innego niż haft - jak wyjdzie to pokażę, jak nie to nawet nie wspomnę na blogu :)
    pozdrawiam
    ps. z okazji zbliżających się urodzin życzę Ci Edytko spełnienia marzeń!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia!
      Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze!
      No i czeka na wpis na blogu. Mam nadzieję, że wszystko Ci wyjdzie co tam planujesz!

      Usuń
  5. A ja polubiłam bardziej retro wzorki... Morska tematyka mniej mnie pociąga. Niemniej jednak zakup udany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam w rekach ta druga, fajowska, moze sie skusze! Ta pierwsza na bank zakupie :) Milego przegladania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta druga książka jest mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko - piękny prezent sobie sprawiłaś na urodzinki:). Jak dla mnie obie książki są fantastyczne - wzory przepiękne.
    Teraz tylko czekać, aż zaczniesz z nich wyszywać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak samemu sobie sprawić prezent. Człowiek nie zawiedziony i ma to co chce. Książki świetne. Morskie klimaty zawsze robią na mnie wrażenie. W drugiej książce małe wzorki i samplery urzekają. Świetne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj fajne,fajne :)
    To kiedy wznosimy puchary?:D
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie całkowicie kupiła meduza z morskiej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie zrobiłam jej zdjęcie, bo mnie też urzekła:)

      Usuń
  12. Piękne te książki:-) Morskie klimaty w schematach też należą do moich ulubionych:-)) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie minimotywy. Kiedyś trochę haftowałam, teraz króluje szydełko. Ale po obejrzeniu Twojego wpisu znowu zachciało mi się wyszywać. I co teraz? Nie wiem:). Jeśli to nie tajemnica - jaki jest całkowity koszt zakupu takiej książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Retro kosztowała 25 euro, a ta morska 23,50 plus ok.6 euro koszt przesyłki.

      Usuń
    2. Hmm, kiedy to mam te urodziny...;).. chyba sobie zrobię prezent - na Walentynki:)

      Usuń
  14. Bardzo ciekawe wydania. Masz rację morska ma piękne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta pierwsza książka też bardziej mi się podoba :) Wzory są w niej cudne :)

    I dziękuję za podpowiedź z wzorami Dimensions aby nie wyszywać półkrzyżyków 4 czy 5 nitkami jak jest w schematach tylko mniejszą ilością. Do rady zastosuję się w kolejnym wzorze :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uważam,że jedna i druga ma piękne wzory zależy co komu jest potrzebne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Meduza jest śliczna, delikatna, jakby koronkowa.Lubie koronki w hafcie.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Edytko, w takim razie przyjmij awansem najlepsze życzenia z głębi mojego serca i odmętów duszy płynące! Niech Ci się wszystko układa pomyślnie, niech Cię życie dopieszcza a pomysły na piękne tworzenie ku naszej uciesze nigdy nie opuszczają :)
    Serdeczności uśmiechnięte posyłam :)
    Książek pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie książki świetne ! Ja chyba skłaniałabym się jednak bardziej do tej retro... :) Ja już na Amazonie kupowałam, tam tez można oszaleć od nadmiaru książek z xxx i szydełkowo - drucianymi... Szkoda tylko, że złotówka taka słaba i kurs euro wysoki :(
    Wszystkie dobrego z okazji nadchodzących urodzin !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciao, sono Fiore dall'Italia. Sono arrivata al tuo blog cercando delle immagini dei due nuovi libri della Enginger. Grazie per averceli mostrati entrambi. Ho preferito comprare solo Inspirations Marines perché gli schemi del secondo libro sono già presenti in altri libri.
    A presto. Ciao

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello,

    Thanks for the wonderful photos.
    I have ordered both books.
    Can't wait to stitch some of the nice nautical charts.
    Your cross stitch work is super.
    Kiss
    Sonja
    www.sandseaandcrossstitch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń