poniedziałek, 25 lipca 2016

Przed urlopowo :)

Już za parę dni zaczynam swój wyczekany urlop!!! Wreszcie!
I jest to mój ostatni post wakacyjny. Kolejny będzie we wrześniu.

Jak tylko zobaczyłam wzór kobiety w kole ratunkowym w książce Veronique Enginger "Inspirations marines au point de croix" to wiedziałam, że ją wyhaftuję i powieszę na drzwiach w sklepie. Oczywiście koło będzie wisieć jak ja będę się urlopować:)


Kobietę w kole wyhaftowałam muliną DMC na białej, plastikowej kanwie. Tył podkleiłam białym filcem.
Od siebie dodałam napis "URLOP" i sznur na około koła.
Myślę, że ciekawie to wygląda.
Koło ma 13 cm średnicy.


A teraz pochwalę się moimi pierwszymi w życiu zbiorami lawendy:)
Wreszcie udało mi się wyhodować parę krzaczków lawendy, która mi zakwitła.


Kilka dni postała sobie w wazonie i cieszyła moje oczy:) Pięknie pachniała.
A teraz jest już w trakcie suszenia.


I na koniec mała "zajawka" tego co pokaże po wakacjach.
Ostatnio szydełko mną zawładnęło na całego:)
Coś sobie wymyśliłam i mam nadzieję, że powstanie z tego coś fajnego.
Szydełko jedzie ze mną na wakacje:)


I tym wpisem chciałam się z Wami pożegnać na ponad miesiąc. Wracam do pracy i blogosfery we wrześniu. Przez jakiś czas nie będę miała nawet dostępu do internetu, więc będę miała zaległości w czytaniu i podglądaniu tego co robicie. Wyjeżdżam całkowicie się zresetować i naładować baterie:)

Udanych wakacji!!!
Pa!!!!!


Dla zainteresowanych:

Pasmanteria "INSPIRACJA" w Będzinie 
 od 29 lipca do 31 sierpnia
będzie nieczynna.
Zapraszam od 1 września!!!
 
 

71 komentarzy:

  1. Fantastyczny haft, pomysł na wykorzystanie i idealne wykonanie. Jak zawsze zresztą. pozdrawiam i życzę udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny Edytko...prześliczny !
    Sama jestem w trakcie haftowania tego wzorku i też na plastikowej aidzie...tylko ja go robię z przeznaczeniem na magnes lodówkowy :)
    Muszę podjechać do Twojej pasmanterii...żeby to cudo na własne oczy zobaczyć :)

    Uściski i udanego urlopu !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że obrazek nie tylko mnie przypadł do gustu:)
      Ciekawa jestem jak Tobie wyjdzie. Magnes to też fajny pomysł.
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. Hafcik super i bardzo udanie wykorzystany.
    Przyjemnego urlopu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł na wykorzystanie tego koła :)
    Szydełkowe kwiatuszki są śliczne, ciekawa jestem, co to będzie...
    Odpoczywaj, Edytko, ładuj akumulatorki! Dużo słoneczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z hafcikiem na urlop rewelacyjny!!
    Udanego wypoczynku!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takim haftem można się naprawdę nastroić urlopowo :) Udanego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wypoczynku kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny pomysł na wywieszkę. Życzę aby wywieszka spodobała się nowym klientom, którzy z radością zawitają na duże zakupy po 1.09.Wypoczynku tak udanego, jak wywieszkowa zapowiedź. pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna, bardzo oryginalna urlopowa zawieszka :)
    udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalny pomysł z tym hafcikiem :) Udanych wakacji i inspiracji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego urlopu!
    Hafcik fajnie wykonczylas :) Podobny do moich kol ratunkowych z DMC :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci udanego urlopu, zawieszka jest piękna, tak starannie wykonana. Ciekawa jestem co stworzysz szydełkiem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie wierze! :D Wlasnie jestem w polowie tego samego obrazka :):) Superasny pomysl na wykorzystanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś już trzecia:) Kasia - xgalaktyka też haftuje ten obrazek:)
      Ciekawe jak Ty go wykorzystasz.

      Usuń
  14. Very nice design work!
    I also embroidered the story. But, I really liked your presentation! Delight!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny sposób na poinformowanie o urlopie. Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Edytko fantastycznie Ci to koło wyszło, wprost rewelacyjnie, a sznurek to jest kropka nad i:)))Lawenda piękna:) Jestem bardzo ciekawa, co znowu wymyśliłaś:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  17. Edytko super pomysł z tym haftem:-) Ty to jednak potrafisz mile zaskoczyć:-)
    Życzę Ci udanego urlopu i totalnego zresetowania...ja dziś właśnie wróciłam z mojego urlopu i wojażach po Mazurach i Podlasiu.
    Pozdrawiam cieplutko Agata

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Świetny pomysł na wykończenie haftu! Udanego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta zawieszka to świetny pomysł:) Baw się dobrze i wypoczywaj:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zobaczyłam obrazek to wiedziałam co z nim zrobię:)
      Dzięki!

      Usuń
  20. Fajna zawieszka, udanego urlopu!:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie pomysły tylko u Ciebie!
    Udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hafcik cudowny.
    Ja jestem ciekawa Twojego szydełkowego szaleństwa.
    Wypoczywaj i wracaj z nowymi pomysłami.

    OdpowiedzUsuń
  23. cudna zawieszka - haft świetny - miłego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny i bardzo wakacyjny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny haft urlopowy :) Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny haft i idealnie pasuje jako zawieszka na drzwi :) Życzę słonecznego urlopu i czekam na wypoczętą oraz opaloną Ciebie we wrześniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietne kolo:) wykonanie i wykonczenie -rewelacja!
    Udanych wakacji :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę fantastycznego urlopu !!!
    Kobieta w kole jest rewelacyjna i bardzo mi się podoba oprawa.
    Zazdroszczę lawendy (jest piękna), moja nie przezyła.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Moje poprzednie też nie doczekiwały wiosny:)
      Te sadzonki kupiłam jesienią w Lidlu i w 100% przeżyły i pięknie rosną.

      Usuń
  29. Udanego wypoczynku!!!! Hafcik slradl me serducho superowy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Edyto, jak zwykle znajduję u Ciebie coś ciekawego, z pomysłem i dowcipem!
    Urlopuj i wypoczywaj bez miary!
    Cudownej pogody i niezapomnianych wrażeń!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ty to masz zawsze świetne pomysły. Zawieszka urlopowa - bomba! Ja właśnie zakończyłam swój urlopik. Życzę cudownej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczny haft a tym samym rewelacyjna zawieszka!
    Udanego wypoczynku;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł z tą zawieszką :) Jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne jest to koło i pomysł na wykorzystanie go :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne jest to koło i pomysł na wykorzystanie go :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Looks super. It is also on my to-do-list! I bought me also V.Engingers book. Have you stitched on plastik canvas????

    OdpowiedzUsuń