środa, 18 stycznia 2017

Nowości w mojej pasmanterii

Dziś trochę autoreklamy:)
W mojej pasmanterii pojawiły się druty z żyłkami Addi click. Żyłki są w osobnych zestawach (60, 80 i 100cm) a druty w osobnych. Druty można kupić od rozmiaru 3.5 do 10.00 mm.

 
Myślę, że w niedługim czasie poszerzę ofertę asortymentu firmy Addi.
 
Kolejną nowością jest włóczka LUXOR Fibra Natura. Jest to włóczka ze 100% bawełny egipskiej.
Motek ma 50g i 125 metrów. Bawełna pięknie się prezentuje. Ma połysk i świetnie się z niej robi. Nitka nie ma tendencji do rozdwajania, jak to czasem bywa w innych bawełnianych włóczkach.



W tej chwili mam dostępne takie kolory jak na zdjęciu, ale będę uzupełniać kolorystykę.


Nowością jest też kordonek DMC Babylo.
Zakupiłam całą szafkę wraz z pełną kolorytyką dostępną w Polsce. Co niestety bardzo mnie rozczarowało, bo nasza kolorystyka jest uboższa o 16 kolorów :)
Zapakowałam wszystkie kolory jakie dostałam do szuflad według schematu jaki dostałam i okazało się, że połowę szuflad mam pustych. Od razu telefon do przedstawiciela DMC. Okazało się, że szafka jest przystosowana do francuskiej kolorystyki a ja dostałam polskie jej wyposażenie:) 
Nawet przedstawiciel DMC nie miał o tym pojęcia, że tak jest.


Kordonek Babylo już dawno chciałam mieć w swojej ofercie, ale kasy na zakup kompletu wciąz mi brakowało:)  Ale już mam szafkę i jestem mega zadowolona. Oby tylko się sprzedawał:)


To jest właśnie ta szafka. Poukładałam kordonki po swojemu i nie ma pustych miejsc:)

 
Kordonek Babylo DMC w kolorze dostępny jest tylko w motkach 50g w dwóch grubościach:
"10" - 267m  i  "20" - 367m.
Numery kolorów porównywalne są z numerami muliny DMC.
U nas dostępne jest 30 kolorów:
51 - pomarańczowy melanż
90 - żółty melanż
93 - niebieski melanż
111 - żółto-brązowy melanż
210 - fiolet
224 - brudny róż
310 - czarny
321 - czerwony
415 - jasny popiel
475 - czerwony
482 - niebieski
508 - seledynowy
600 - fuksja
699 - ciemny zielony
741 - jasny pomarańczowy
743 - żółty
745 - jasny żółty
746 - kremowy
797 - ciemny niebieski
800 - jasny niebieski
815 - bordowy
822 - jasny beżowy
823 - ciemny granat
842 - beżowy
906 - zieleń trawiasta
973 - żółty
3346 - zielony
3371 - brązowy
3846 - turkus
3864- ciemny beżowy
We Francji i Europie dostępnych jest 46 kolorów:)
 
Jeśli chodzi o kolor biały B5200, Blanc i Ecru to te kordonki mają wagę 100g i występują w pięciu grubościach:
 5  - 266m
10 - 533m
20 - 733m
30 - 1000m
40 - 1167m
 
Pełną ofertę firmy DMC na 2017 rok można sobie zobaczyć w najnowszym katalogu
Katalog DMC 2017r . Oczywiście jak zawsze, część rzeczy będzie niedostępna u nas:)
Na razie nie mam u siebie w sklepie formy papierowej katalogu, ale pewnie za jakiś czas będę go miała.
 
A to śliczne sweterki dla maluszka zrobine przez moją znajomą, Joasię, z włóczki Luxor Fibra Natura drutami z żyłką Addi.
 
 
 
 
 
 
Pozdrawiam gorąco!!!
 
 
 

25 komentarzy:

  1. Następnym razem jak zawitam na dłużej to muszę skorzystać z kordonków. Wpadły mi w oko niebieskości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w czym wybierać w tych niebieskościach. Jest piękny turkus:)

      Usuń
  2. Jak ja chciałabym podotykać i pooglądać te wszystkie nici:)
    Nie tylko krzyżykami człowiek żyje:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wszystko podotykałam i nacieszyłam oczy kolorami:)

      Usuń
  3. I włóczka i kordonki świetnie się prezentują. Dla szydełkujących i robiących na drutach to wielka frajda mieć tak duży wybór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) A mam dużo szydełkujących klientek.
      Chyba najwięcej:)

      Usuń
  4. Wspaniała jest Twoja pasmanteria! Taki duży wybór i co rusz jakieś nowości :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. My z Mama kupimy Babylo :) Fajnie,ze masz rozne kolory :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  6. Cholibka a gdzie jest ta włóczka, bo ja nie zakodowała jej jak byłam :P A na Babylo już choruję :P idę na razie pooglądać katalog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie leży na podłodze w skrzynkach. Nie mam je gdzie fajnie wyeksponować. Czeka mnie małe przemeblowanie w sklepie:)

      Usuń
  7. Cudną masz tę pasmanterię, aż się chce do niej zajrzeć. Właściciel, któy wie co sprzedaje i do czego służy to duży skarb.
    Osobiście używam drutów Kp ale dziewczyny chwalą Addi, może kiedyś skuszę się.
    Tej bawełny nie znam ale po Twoim opisie mam ochotę spróbować jakiegoś udziergu.
    Kordonki DMC są przyjemne w pracy .Tylko dlaczego u nas zawsze musi być jak na prowincji ? Sądziąłm że obecnie nie ma już takiej różnicy i zanika zdanie " u nas ".
    Może dożyjemy wreszcie chwil, że taki sam asortyment będzie z każdej strony granicy
    Pozdrawaim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!
      Ja nie wiem, kiedy będziemy na równi traktowani z resztą Europy. Mnie się wydaje, że to zależy od głównego dystrybutora na Polskę. Słabo się coś stara, albo wcale:)

      Usuń
  8. Ależ wspaniały wybór nowości.
    Kolory zarówno bawełny, jak i kordonka są piękne. Jednak nie mgę zrozumieć, czemu jesteśmy dyskryminowani i nie ma u nas wszystkich.
    Oj, jak by mi się chciało zajrzeć do tej Twojej pasmanterii.
    Może kiedyś się uda.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie jest w Twojej pasmanterii, Edytko!
    Gdy będę w okolicy, to na pewno Cię odwiedzę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach jaka szkoda, że mieszkam tak daleko... (wiem, że się powtarzam), zawsze kiedy pomyślę, jaki wyjątkowy jest Twój sklep to mi żal :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło popatrzeć na te wszystkie skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A sprzedajesz również przez internet? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam typowego sklepu internetowego, ale możesz napisać do mnie na maila co potrzebujesz a ja Ci mogę to wysłać pocztą.
      Adres jest pod moim zdjęciem:)

      Usuń
  13. raj na ziemi, muszę się skusić na kordonek babylo, jeszcze go nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń