poniedziałek, 13 lutego 2017

Dla Hani :)

Moja siostra parę dni temu urodziła córeczkę, Hanię. Ciocia, czyli ja, musiała coś przygotować dla tej małej istotki:) 
I tak od razu pomyślałam o zrobieniu kocyka z włóczki Himalaya Dolphin Baby.
Kocyk robiłam na drutach nr 6 i wyszedł mi w rozmiarze 90 x 110cm. Taki rozmiar uzyskałam z czterek motków włóczki. Kolor to taki "brudny, pudrowy róż".
Wyhaftwałam też karteczkę:)



Na tym zdjęciu udało mi się uchwycić idealnie właściwy kolor włóczki.
Do kocyka doszyłam moją metkę. Taki bardziej "firmowy" się od razu się zrobił:))


A tak prezentuje się karteczka.
Wzór znalazłam kiedyś w internecie i postanowiłam go wykorzystać.


Małą dziewczynkę wyhaftowałam na białej adzie 20ct podwójną nitką muliny DMC.


A wczoraj wieczorem zaczęłam haftować sowę z kupionego zestawu Lanarte.
Tkaninę z zestawu zastąpiłam aidą 16ct w kolorze ecru.
Jak na razie mam tylko kawałeczek, ale bardzo przyjemnie się ten wzór haftuje i myślę, że szybko powstanie ta piękna sowa. Zakochałam się w tym obrazku "od pierwszego wejrzenia":)


Macham równocześnie szydełkiem, ale w zasadzie nie mam co pokazywać, bo powstają bordiurki do zazdrosek, identyczne jak już pokazywałam. Kończę jeszcze jeden szydełkowy projekt i myślę, że ten wkrótce zaprezentuję na blogu.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny oraz komentarze.
Pa!!!


78 komentarzy:

  1. Edytko cudny koc i prześliczna kartka! Fajnie mieć taką Ciocię, Haneczka szybko się o tym przekona ;) puchacz jest piekny! Magnetyzuje spojrzeniem... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Cioci! ;) Śliczne upominki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kocyk i urocza karteczka!
    A na sówkę czekam z niecierpliwością...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mam nadzieję, że szybko pokażę jej więcej:)

      Usuń
  4. Przepiękny komplet! Kocyk i kartka chwytają za serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowności. Koc wygląda na bardzo mięciutki, karteczka śliczna, a wzorek widzę pierwszy raz. Powodzenia przy sowie, jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko, już mi się znudziło pisać zawsze to samo:) Wszystko piękne, same cudowności:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to możesz pisać to samo:)
      Dziękuję i cieszę się, że wszystko Ci się podoba!

      Usuń
  7. Jakie piękne rzeczy zrobiłaś! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, pięknie, pięknie!!! Kocyk jest rewelacyjny, kolory świetny, fajny splot, siostra i jej córeczka będą prze szczęśliwe z takich prezentów....karteczka urocza i będzie piękną pamiątka dla Hani :)...sówka od Lenarte to zachwycający zestaw, na pewno powstanie urzekający obraz....pozostaje mi życzyć miłej pracy nad rozpoczętymi projektami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      A praca nad sową widzę, że będzie należała do tych bardzo przyjemnych.

      Usuń
  9. Kocyk ma piękny kolor. Wyobrażam sobie jaki milutki musi być w dotyku. Karteczka oczywiście też prześliczna. Świetny wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo mięciutki:)
      Dziękuję bardzo!!!

      Usuń
  10. Piękny kocyk, będzie Maleństwu na pewno długo i dobrze służył. Karteczka cudna, pamiątka na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim gratulacje Ciociu dla Ciebie:)
    Urocze prezenty sprawiłaś małej istotce...kocyk jest śliczny:), a hafcik przesłodki:)
    No i piękny sowi wzór wybrałaś sobie do haftu....pozdrawiam ciepło Edytko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca wre! Edytko ty chyba nie masz czasu na nudę :) ciocia się spisała - śliczne upominki przygotowałaś Hani.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja nie wiem co to nuda!
      Dziękuję!

      Usuń
  13. przytulny kocyk i praktyczny

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Hania ma zdolną i kochaną ciocię :)
    Kocyk cudny - świetna ta włóczka no i oczywiście ścieg też piękny ;)
    Karteczka przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że wszystko się podoba!

      Usuń
  15. Przecudny kocyk ! A karteczka taka zabawna i fajnie, że wzór nie jest taki oklepany - jeszcze takiego nie widziałam ! Niech mała Hania rośnie zdrowo ! Ja też już "walczę" z sową, ale zaczęłam w całkiem innym miejscu - będę haftować oko na końcu mojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Widziałam Twoją sowę i postanowiłam właśnie teraz zabrać się za moją:) U mnie oko tuż, tuż:)

      Usuń
  16. Serdeczne gratulacje niech rośnie zdrowo💐 piękne prezenty przygotowała ciocia😉 miłego xxx sowy😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje gratulacje.. :) kocyk jest śliczny i tak samo karteczka.. A co do sowy trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje ciociu prezenciki super zrobilas!!!czekam na ta sowke pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nooo moje gratulacje ciociu!!! Kocyk wyszedł świetnie :) Tez róż jest świetny :) a i karteczka przesłodka ;) Za to sowa mnie zaintrygowała tym spoglądającym z monitora okiem :) Będzie kolejny świetny haft!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Kocyk mi wyszedł, powiem nieskromnie:) I bardzo się podobał!

      Usuń
  20. Piękny komplet dla Hani stworzyłaś! Będzie wspaniałą i praktyczną pamiątką! Haft z sową zapowiada się cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny prezent przygotowałaś dla Hani :) Takie kocyki to przeważnie pamiątki na całe życie :) Sowa zapowiada się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyda się Hani taki milusi kocyk. Karteczka jest piękna. Będzie paiątką..
    Miłej pracy przy sowie i koronkach szydełkowych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kocyk i wydaje się bardzo milusi.
    A hafcik dziewczynki uroczy, jak i karteczka.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wszystko się podoba!
      Dziękuję!

      Usuń
  24. mała Hania ma super ciocię, przywitają ją piękne prezenty. jeszcze nie widziałam schematu jaki jest na karteczce - jest super

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje:) kocyk na pewno przyda się maleństwu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko przecudne:-)) A do tego kocyka to sama chętnie bym się przytuliła:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Też by mi się taki kocyk przydał:)

      Usuń
  27. Jak to dobrze mieć taką zdolną ciocię :-D
    Kocyk jest fantastycznym i do tego bardzo praktycznym prezentem, a kartka będzie świetną pamiatką :)
    Sowa jest śliczna i już czekamy na kolejne zdjęcia z postępu prac nad tym haftem. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny kolorek kocyka i taki milusi się wydaje. Sówka będzie śliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocyk jest bardzo milusi i mięciutki. Nic tylko się w niego wtulać:)

      Usuń
  29. Piękne prezenty wykonałaś dla maleństwa:)I haft Lenarta super się zapowiada:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny prezent :) Gratuluję zostania ciocią :) Dużo zdrowia dla małej Hani :)
    A sowa będzie cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz niesamowite szczęście do wyszukiwanie nietuzinkowych wzorków, Edytko!
    A kocyk marzenie :-) Gratulacje dla Siostry i Cioci, a Hani "rokendrolowego" życia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dziękuję w imieniu siostry!

      Usuń
  32. Piękne prezenty.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje dla Mamy i Cioci a Hani zycze zdrowia i zdrowia :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocyk przepiękny i karteczka do kompletu - po prostu mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo mnie to cieszy, że się podobają!

      Usuń
  35. Wszystko cudowne.. w sowce tez zakochalam sie i czy wiesz ze jest tez druga sowka do kolekcji :) oststnio wynalazlam na hobby studio :)) gratulacje dla Mamy i Cioci. Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wiem:) I jest dostępna od jakiegoś czasu. Pewnie też sobie kupię ten zestaw:) Ja współpracuję z Hobby Studio i już dość wcześnie ją wypatrzyłam w nowym dodatku do katalogu:)

      Usuń
  36. Ślczny prezent dla maluszka! Jestem bardzo ciekawa tej pięknej sówki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiele razy zaglądałam na Twojego bloga i jestem zachwycona :)
    Świetnie ujęte posty a zdjęcia fenomenalne :)
    Ja dopiero początkująca w temacie prowadzenia bloga,
    chodź pracami ręcznymi wszelkiego rodzaju zajmuję się od dziecka :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://handmadewrotka.blogspot.com/
    Gorąco pozdrawiam i czekam na Twoje nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny podarunek dla dzieciaka. hafcik słodziutki, uroczy, nie sposób się nie uśmiechnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny ten kocyk:) Na pewno jest mięciutki. Pogratuluj siostrze córki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękny kolor ☺ śliczny kocyk

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo interesujący artykuł.

    OdpowiedzUsuń