wtorek, 27 czerwca 2017

Kolejna szydełkowa poduszka:)

Jeśli chodzi o haft, to rudy kot leży odłogiem:) Ostatnio jestem szydełkowo zakręcona:) Na maksa!
Uczę się nowych rzeczy i sama siebie zaskakuję tym, że mi wychodzi:)
Tym razem padło na szydełkowe kwadraty zwane Sunburst Granny Square.

Oto moja najnowsza, osobista poduszka:)



Kwadraciki wyszły małe, bo robiłam je z dość cienkiej włóczki Nako Estiva. Mieszanka bawełny z bambusem. Ogólnie robótka była miękka i delikatna, ale się dość namachałam przy tym szydełkiem:)
Nie wiem czemu wybrałam takie kolory. Średnio mi do czegoś pasują:) Miałam akurat na takie ochotę:)) Chyba ogólnie wyszło całkiem fajnie. Mnie osobiście bardzo się podoba!


 
 
Będę jeszcze testować inne kwadraty, bardzo podobne, ale łatwiejsze. Wzór na te łatwiejsze znalazłam dopiero w trakcie robienia poduszki:) Ale oba wzory równie mi się podobają.
A w między czasie powstają kółka i elementy do poduszek. Teraz powstaje kolejna poduszka w fioletowych kolorkach. Ta będzie dla córki przyjaciółki.


 

Skończyłam duże zamówienie na zazdroski.
Jest tego kika metrów:)
Myślę, że teraz będę miała troszkę więcej czasu i wrócę do rudego kota. Mam nadzieję, że kolejnym razem pokażę już jakieś konkretne postępy przy rudzielcu.




Pozdrawiam!
I życzę udanego tygodnia!!!




35 komentarzy:

  1. Boże, jak mi się marzy taka właśnie poduszka!!!! Kto mnie nauczy ich robić????

    Piękna jest!! I te kolory!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że się podoba!
      Ja nauczyłam się sama. Ze schematów.
      Gdybyś mieszkała blisko to bym Cię nauczyła:)

      Usuń
    2. Już znalazłam panią w pracy, która mnie nauczy... tylko muszę włóczki przynieść i szydełko...
      A te drugie, bardziej zwarte kwadraty są łatwiejsze?? Mogłabyś podesłać mi wzór?? bgrzeniewska@onet.eu

      Usuń
  2. Ale Edytko z Ciebie jest pracuś:) Śliczna podusia,kolory takie wiosenne. Ciekawa jestem tych nowych kwadratów.M S-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Sama jestem ciekawa jak mi wyjdą, bo jeszcze ich nie robiłam:)
      Pewnie szybko pokażę efekty mojej nauki :)

      Usuń
  3. Piękne rzeczy tworzysz! Pięknie inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Podziwiam i nie mogę oczu oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    Podziwiam i nie mogę oczu oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta Twoja poduszka! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wychodzi Ci, bo jesteś zdolna niesłychanie! Tak bez ściemy i kitu czego byś nie zrobiła, jest piękne!
    Te kolory kojarzą mi się z wakacjami. Jaśniutki piaseczek na plaży, turkusowa, cieplutka woda. Cisza, spokój, palmy:)) Pełen relaks :))
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i vice versa:)
      Chyba masz rację co do tych kolorów. To z tęsknoty za wakacjami nad morzem chyba tak bardzo mi się spodobały. To właśnie takie kolorki:)A już nie mogę się doczekać urlopu:)

      Usuń
  8. Super podusia kolorki podobaja mi sie pasuja do siebie wszystko perfekcyjne tak tak !!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna poducha. Kolorki fajne, takie delikatne. Trzymam kciuki za kolejne projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduszka rzeczywiście wyszła śliczna, pastelowe, delikatne kolorki. Kolejna na pewno też będzie piękna, znam ten wzór na kwadraty, bardzo mi się podoba. Co do zazdrostek - podziwiam ogrom pracy!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna poduszka! Widać że nie próżnujesz i ciągle masz łapki zajęte;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie jak zawsze!!! Fantastyczne kolory:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna szydełkowa poduszka, cudowne kolory, świeże, letnie. Wielki podziw za zazdrostki, są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastico!!! Kolejna cud robótka...uwielbiam Twoje podusie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Następna przepiękna poducha !!! "Sunbursty" i ja potrafię robić - tak powstał mój pierwszy i jak na razie jedyny szydełkowy koc :)
    Tak szydełko ogromnie uzależnia.... efekty tego nałogu są u Ciebie imponujące !
    Rudzielec niech cierpliwie czeka... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna poducha! śliczne, pastelowe kolorki! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta poduszka! Piekne morskie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory Edytka, pewnie inspirowałaś się jakimś lazurem albo innym i morskimi motywami. Toż to niedługo urlop zaczynasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejny udany projekt! A jak musisz być zadowolona !
    Bardzo podobają mi się zazdroski ! Teraz w oknach bardzo rzadko można zobaczyć ręczną robotę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podusia jest cudna,ale podziwiam Ciebie za te przepiękne zazdrostki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Super poducha ,piekne kolory :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  22. Podusia piękna, kolorki bardzo mi się podobają, takie delikatne pastelowe odcienie to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  23. podziwiam, że tak szybko i doskonale opanowałaś szydełko :) gratuluję! Piękna poduszka, fajne kolory czekam na prezentacje następnych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poduszka ekstra! Kolorki bardzo ładne. Oj, jak ja Ci zazdroszczę tego robótkowania.. u mnie wciąż posucha..
    A szydełko kocham i wiem, jak wciąga ;-) Wiedziałam, że i w tej dziedzinie osiągniesz mistrzostwo :-)

    OdpowiedzUsuń