piątek, 28 lipca 2017

Wąż :)

Wczoraj spotkałam na ogrodzie, pod krzaczkiem takiego oto osobnika:)
Nie przepadam za wężami, ale ten jest wyjątkowo miły:)




Miły, bo przecież sama go zrobiłam na szydełku:)
Węża zrobiłam na kiermasz w ramach akcji charytatywnej "Maskotka dla Ali", o której pisałam w poprzednim poście.
Nie jestem dobra w robieniu szydełkowych zabawek, ale pomyślałam o wężu. Mam takiego też w sklepie i dzieciom ogromnie się podoba. Może i ten komuś wpadnie w oko.



Wąż ma 110cm długości. Jest przytulny i mięciutki.
Jak znudzi się dzieciakom może służyć jako uszczelnienie okien czy drzwi w czasie zimy:)



A tak prezentuje się mój rudy kot. Zerka na mnie swym zielonym okiem. Na razie jednym i bez kreseczek:) Po malutku rośnie.




To jest mój ostatni post przed wakacyjno-urlopową przerwą. W sierpniu udaję się na urlop.
W związku z czym moja pasmanteria będzie nieczynna w tym czasie.
Wracam do pracy 1 września.

Znikam by naładować akumulatory na kolejny sezon:)
Na pewno nie będę ich bezczynnie spędzać:)
Życzę Wam wspaniałych wakacji!!!
 
Pa!




44 komentarze:

  1. Fajny wąż, dzieciom na pewno się spodoba:-) Miłych wakacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wąż na szydełku jest cudny :) Ja nie mam zacięcia do szydełka, mimo to ciągle próbuję ;) A kotek zapowiada się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Trzeba próbować i ćwiczyć. Też mi kiedyś niespecjalnie wychodziło to co chciałam zrobić:)

      Usuń
  3. Ja też chcę takiego węża:) A kotek już jest śliczny, mó Igorek lubi takie rudaski:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wąż ekstra, a kot zapowiada się pięknie :).życzę miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalona😀super pomysł wąż uroczy😍 kociak już teraz prezentuje się pięknie udanych wakacji😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolorowy wąż :) obraz już jest piękny :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymyslilas bo waz jest piekny kolorowy i jak mowiszmiecutki to bedzie sie podobal a rudzielec zapowiada sie ciekawie Milego wypoczynku !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. To oko...... magnetyzm! :)
    Wąż super przytulanka :)
    Udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oko to dopiero będzie piękne jak dodam backstitche:)
      Dziękuję!

      Usuń
  10. Wąż robi wrażenie :D jest przesympatyczny...to piękny gest z twojej strony, każda pomoc jest ważna...jeszcze raz życzę udanego i słonecznego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Generalnie wężów nie lubię. Ale! Sądzę, że z tym bym się nawet i zaprzyjaźniła :) A kociak rośnie, piękne rude kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za wężami, ale ten jest wyjątkowo miły:)

      Usuń
  12. Udanego wypoczynku i pogody! W Chorwacji ostatnio grad padal kilka godizn, wiec mam nadzieje, ze Ciebie juz nic takiego nie trafi :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczko nawet bez kreseczek hipnotyzuje;)
    Wąż świetny też bym mogła mieć takiego w ogrodzie. Pozdrawiam i udanego odpoczynku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten wąż to piękna zabawka, jest świetny ! A rudy już skradł moje serce... jak to kot :)
    Życzę Ci Edytko wspaniałych wakacji - niecierpliwe będę czekać na wrzesień żeby zobaczyć, co tam w czasie urlopu wyprodukujesz. Pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na pewno naprodukuję różności:)
      Dziękuję!!!

      Usuń
  15. Udanych wakacji,pogody i wypoczynku :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  16. Miły i do tego sympatyczny:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wąż fantastyczny :) A kot ma cudne spojrzenie. Baw się dobrze na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wrócisz z wakacji pewnie z rudym sierściuchem cudnej urody:) A wąż podoba mi się baardzo. Wyjątkowo uroczy i sympatyczny zwierz :))
    Jeszcze raz miłych wakacji!!! Wypoczywaj twórczo :)
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. To chyba jakiś Boa ale bynajmniej nie dusiciel :D Uroczy :D Miłego urlopowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle stworzyłaś piękna rzecz!! Napatrzeć się nie mogę :D
    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  21. ale słodziak! taki wąż nic a nic nie jest straszny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wąż wygląda bardzo przyjaźnie :-) Na pewno wpadnie komuś w oko i misja się wypełni! A kociak już pięknie wygląda, po wakacjach na pewno będzie finał. Odpoczywaj pełną parą i wracaj szczęśliwie z urlopu :-) Czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpoczywaj Edytka i nabieraj pałera jak na ostatni rok :) Wąż cudo!

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja nadal czekam na piękną Foregone.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wąż pierwsza klasa! A i kocie oko zadziornie spogląda ;) na nas.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny wąż. Udziergam sobie takiego na okno.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. 57 yrs old Programmer Analyst I Minni Kleinfeld, hailing from Saint-Sauveur-des-Monts enjoys watching movies like Defendor and Acting. Took a trip to Heritage of Mercury. Almadén and Idrija and drives a LeMans. uwielbiam to

    OdpowiedzUsuń