środa, 6 grudnia 2017

Zakupy z czarnego piątku:)

Miałam nic nie kupować w czarny piątek, ale tuż po godzinie 23-ciej zajrzałam do Casa Cenina. Tak tylko chciałam rzucić okiem. Ale jak już zajrzałam to musiałam zrobić zakupy:) Zestawy do haftu, te które miałam na mojej "wish liście" były przecenione o 10 euro!  Uległam i zrobiłam błyskawiczne zakupy.


 
 
Kupiłam dwa zestawy do haftu, ręcznie farbowaną, cieniowaną mulinę i Murano 32ct w krateczkę.
Murano 32ct w krateczkę jeszcze nie ma u nas w sprzedaży, ale to pewnie kwestia czasu.
 


Kupiłam zestaw do haftu od Luka-S. Chyba ta czerwień mnie urzekła:))
Podobał mi się i bardzo byłam ciekawa jego jakości.



Myślę, że się nie zawiodę. Na tekturki nawinięta jest mulina Anchor i jest jej mega dużo :)
Zdjęcie nie do końca to oddaje, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że jest grubo z tyłu:)


Od dawna chciałam sobie dokupić drugi obrazek do tego co już miałam. Będzie seria:)
Miałam "kociarę" na fotelu a teraz mam też tą w łóżku:)
Kiedyś sobie wyhaftuję, oprawię jednakowo i będzie super kolekcja:)
Są też z psami, ale ja wolę te z kotami.


I to były całe moje zakupy poczynione w Black Friday.

Pozdrawiam!!!

20 komentarzy:

  1. Murano w krateczkę, to jest to, czego mi trzeba! Poczekam, aż będzie u nas dostępne...
    Świetne zakupy zrobiłaś, Edytko :-)
    Pozdrawiam cieplutko, mikołajkowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy!
    Też mnie kusi ta krateczka....

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalalas ale super zakupy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności. Te zestawy marzą mi się już do bardzo daaaaawna. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowe zakupy :D ja też kupiłam jeden zastaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowe zakupy, ta kociara mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe zestawy :) Szkoda tylko, że nie ma kanwy w taka fajna krateczke!!!!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty Edytko to zawsze kupisz coś fajnego:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udane zakupy :) Mam nadzieję, że takie kanwy niedługo u nas w sklepach się pojawią

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku w Czarny Piątek "poszłam" w wełnę...
    Twoje zakupy są super... oczywiście najbardziej podobają mi się kociary i chyba takie też powinnam sobie sprawić, bo koty naprawdę mnie kręcą :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię wzory Luca-S. :) są naprawdę ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to czekamy na pierwsze efekty :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  13. Wowww!!!Cudne zestawy do haftu kupiłaś - teraz rączki będą świerzbić do pracy:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zazdraszczam, same cuda :))) Takie zakupy za pięć dwunasta są najlepsze. Człowiek się nie rozdrabnia, nie zastanawia, tylko kupuje, bo czas ucieka :) Ja kompletnie nie miałam w tym roku głowy na wykorzystanie mega przecen. Chorowałam na jeden sampler od Rosewood Manor, planowałam, że Kochanieńki mi zapoluje na niego w Stanach właśnie w Black Friday, ale okazało się, że całość jest do wyszycia cieniowaną muliną. Cieniowana mulina wymaga stawiania od razu całego krzyżyka, a ja tak nie potrafię :( Krzywulce mi wychodzą :( Dobrze, że dopytałam, bo bym była dużo kasy w plecy. A potem mi się w domu pokomplikowało i już nie myślałam o żadnych nowych zakupach.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zakupy zrobiłaś. Mnie tez kusiło na szaleństwa, ale powstrzymałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังดราม่า

    OdpowiedzUsuń