czwartek, 15 marca 2018

"Mon jardin potager" V.Enginger

Jak tylko zobaczyłam zapowiedź tej książki na Amazonie to wiedziałam, że muszę ją kupić, bo już okładka jest obiecująca:) I nie zawiodłam się!
W środku same cudowności:
 





Oprócz wzorów jest też kilka przykładów jak mozna wykorzystać dany haft.














Rzodkiewki skradły moje serce:)





 
 
 
Według mnie to bardzo fajna książka. Pani V.Enginger to bardzo utalentowana projektantka wzorów i cieszę się, że co jakiś czas pojawia się jej nowa książka. Uwielbiam jej styl i hafty.

Pozdrawiam !!!
 
 


17 komentarzy:

  1. Książki p. Enginger można kupować w ciemno :) Super pozycja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka książek p. Enginger i jak tylko finanse mi na to pozwalają, to kupuję następne pozycje. Ta jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, same piękne wzory :) Rzodkiewki śliczne, ale cebulki też są niczego sobie :D Zresztą wszystkie wzory w tej książce są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam :) też nie mogłam się powstrzymać przed zakupem - wszystkie wzory piękne ale rzodkiewki i pomidorki są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne wzory. Ja zakochałam się w cebulach, są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście świetna książka, cudne wzory i te zdjęcia gotowych już haftów są rewelacyjne, samo przeglądanie tego wydawnictwa to już duża radość.
    I mnie też zachwyciły cebule, powinnam takie wyhaftować mojej córce, bo jest fanką tego warzywa :)
    Nawet z podróżny do Indii wiozła do polski cebule, bo tamtejsze są wyjątkowo smaczne o łagodnym smaku...

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Fajniuchna. Ty masz same fajne książki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna książka. Cebule mój faworyt:) Rzodkiewki też śliczne:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  9. istna kopalnia super wzorków i pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaż mało obecnie haftuję,liczę,że uda mi się ją kupić,rzeczywiście świetna! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zaciekawiła mnie ta książeczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wzory V.E, ma swietny styl. Ksiazeczka klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wzory! Chociaż mam wrażenie, ze niektóre się powtarzają z poprzedniej książki z warzywami i niektórych wzorków z DFEA :) Co nie zmienia faktu, że kilka jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe książka, ta autorka to po prostu mistrzyni w tworzeniu pięknych i nietuzinkowych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wzory, ja na święta dostałam V. Enginger z wzorami na święta Bożego Narodzenia - będę miała co robić

    OdpowiedzUsuń
  16. OOo świetny pomysł z tą osłonką na kaktusa, a WIRUS wyszedł ci przecudnie. Fajne kolorki :)

    RoyalRuby
    Gclub

    OdpowiedzUsuń