poniedziałek, 21 maja 2018

Cross Stitcher 331

Już ponad tydzień temu przyszedł do mnie nowy Cross Stitcher.



Tym razem gratisem jest zestaw do uszycia i wyhaftowania takiej sakiewki na telefon.



Nowości wydawnicze.






Nie porywałabym się na haftowanie na takich skórzanych butach:)
Stopień trudności jest duży a efekt bardzo marny.



Jest artykuł o artystce oklejającej różne rzeczy haftem.
Ciekawe, ale mi się to osobiście średnio podoba. A w zasadzie to zależy co i na czym.




Wakacyjno-morski alfabet jest śliczny.



Psie kartki też mi się podobają.




Kaktusy:)





I zajawka kolejnego wydania.

 
 
Czekam i czeka na nowy Creation i jakoś nie mogę się go doczekać.
Czy może któraś z Was, prenumerujących, może już dostała?
 
Pozdrawiam!!!
Udanego tygodnia!
 
 
 
 

11 komentarzy:

  1. Ciekawy numer, choć tym razem jakoś nie skradł mojego serca. Najbardziej podoba mi się wakacyjny alfabet, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gazetka interesująca, fajne są te ordery no i ten alfabet, jeden z fajniejszych:-)
    Wdziłam już prace tej artystki i niektóre są bardzo fajne, np. żelazko. Fajny gadżet na witrynę sklepową:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, chyba będę musiała kupić ten numer gazetki, bo oszalałam na widok poduszki z alpakami, jest boska ! Pewnie nie zrobię poduszki, bo moje koty bardzo kochają ugniatanie jaśków... i już widzę jak pazurkami niszczą haft... ale alpaki chcę haftować pojedynczo:)
    Kartki z psami też super ! Wpadła mi w oko nowość wydawnicza... tak, oczywiście ta z kotami , wpiszę sobie na listę życzeń.
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wydanie. widzę że flamingi są wszędzie popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta żółta poduszka. Widziałam kiedyś haft na zwykłych trampakach wyglądał o wiele lepiej niż ten w gazetce, może to kwestia rodzaju obuwia:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. eee jakoś mnie ten numer ni urzekł... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy numer, aczkolwiek bywały lepsze :P Najfajniejsza jak dla mnie z całego numeru jest żółta wiosenna poducha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobał mi się tylko alfabet i chyba się skuszę na gazetkę?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wzorek z lamami i te zawiszki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń