środa, 10 października 2018

Chusta Milles

Zrobiłam sobie kolejną chustę:) Tym razem wpadł mi w oko wzór Milles.
Po wakacjach pojawił się nowy kolor włóczki YarnArt Flowers, takie szarości z prawie bielą i czernią. No, idealne dla mnie:) Uwielbiam szarości. Od razu sprowadziłam sobie do sklepu i zaczęłam szydełkować. Nie wiedziałam czy poradzę sobie z tym wzorem, ale okazał się mega łatwy.
I oto moja chusta:)





Chusta w trakcie blokowania.
Pięknie wtedy wychodzą wszystkie ażury:)
Trochę koty nie dawały jej się spokojnie blokować, ale się udało:))



Na zrobienie całej chusty włóczki starczyło idealnie. Choć ostatnie okrążenie robiłam z duszą na ramieniu czy mi nie braknie:) Ale starczyło i nawet zostało ze trzy metry włóczki:)
Na końce chusty zrobiłam sobie czarne chwosty z koralikami.



Chwosty zrobiłam z czarnego kordonka MAJA 8 od Ariadny. Z tej samej włóczki co chusta nie było szans. Ale myślę, że nawet ładne mi wyszły.



Myślę, że z chustami jeszcze nie koniec:) Jak się tylko poodrabiam z moimi innymi projektami i pomysłami to popełnię kolejną. Oczywiście w innym zestawieniu kolorystycznym. Myślę, że będą to żywsze kolorki:)
 
Pozdrawiam!!!



34 komentarze:

  1. Piękna chusta! Prześliczne kolory i fantastyczny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ci wyszła ta chusta. I mam coraz większą ochotę na tę włóczkę, tylko nie potrafię się zdecydować na kolorek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo nie mogłam się zdecydować, bo co najmniej połowa z nich mi się bardzo podoba:)

      Usuń
  3. Też ostatnio się "zachustowałam":) Miles to będzie kolejna, bo również bardzo mi się ten wzór podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta jest przepiękna,taka delikatna:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ci wyszla i kolor taki jak lubie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. PRZEPIĘKNA!! To za małe słowo żeby powiedzieć jak bardzo mi się podoba....cudne kolory a chwosty wyszły super:-))
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję!!! Cieszę się, że chusta się podoba!

      Usuń
  7. Cudna jest, wręcz idealna!!! Chwościki to taka wisienka na torcie. Całość wyszła piękna i elegancka. A mnie po raz kolejny zazdrość zżera, jak oglądam Twoje szydełkowe prace. Pożądam już zazdrosek, poduszek, a teraz chust takich jak Twoje :) Dobrze, że chociaż gwiazdki choinkowe sobie potrafiłam wyszydełkować. Szalenie twórcza i inspirująca z Ciebie kobieta :))
    Pozdrawiam cieplutko
    http://margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko, chusta prześliczna, wykonana, jak wszystko, perfekcyjnie! Baaardzo ciekawy wzór - pewnie go wykorzystam niebawem ;). Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna!!! Może jeszcze skusisz się na druty - duża oszczędność wełny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie dobrane kolory i ten wzór... ❤ Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wygląda to przejście kolorów. Mi się bardzo podobają tak farbowane materiały!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Cudeńko i te piękne cieniowanie! Marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudo. podziel się wzorem. jaka to wloczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka to YarnArt Flowers kolor 253, a schemat do chusty jest tu:
      https://carolinak.webblogg.se/2018/february/valkommen-milles-sjalen.html

      Usuń
  14. Dzień dobry :) a gdzie można nabyć takie frędzle? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frędzle zrobiłam sama, z kordonka. Piszę o tym w poście:)

      Usuń
  15. Piękna chusta, podziwiam ludzi którzy umieją zrobić ręcznie takie rękodzieło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna chusta, na pewno włożone mnóstwo pracy. Gratuluję i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń