poniedziałek, 18 maja 2015

"Rainbow Beach Huts" oid Anchora i woreczki z lawendą

Jakiś czas temu wróciłam do wyszywania kolorowych domków plażowych od Anchora "Rainbow Beach Huts". Zaczęłam je w styczniu, ale ciągle coś mnie od nich odrywało:) 
Zestaw kupiłam, więc haftuję muliną Anchor i na błękitnej Aidzie 16ct .

To zdjęcie to stan z wczorajszego dnia. Dochodzę do połowy obrazka.
W przypadku tego obrazka nie da się robić od razu wszystkich back stitchy, bo są one bardzo długie i biegną trochę po skosie, więc będzie je można zrobić dopiero po wyhaftowaniu całości. Wszystkie inne, drobniejsze robię od razu. Zresztą widać na zdjęciu ciągnące się nitki.



Na zdjęciu poniżej stan ze stycznia. Nawet mi przybyło domków:)
Nie wiem czy znowu ich nie przerwę, albo będę haftować równocześnie, bo już mam coś nowego na horyzoncie. Zupełnie w innym stylu:)



A tak, dla przypomnienia, mają wyglądać domki po skończeniu.


Od czasu do czasu haftuję woreczki z lawendą. To są takie małe przerywniki od większych projektów. Wzory do nich znajduję w internecie albo coś sama wymyślam. A ostatnio wpadłam na pomysł by połączyć haft z aplikacją. I właśnie, na pierwszym planie, jest taki woreczek. Z kolorowej bawełny przyszyłam kształt doniczki, krzyżykami zrobiłam listki, back stitchami łodyżki i french knotami kwiatki lawendy. Efekt końcowy bardzo mi się podoba i pewnie jeszcze kiedyś coś takiego zrobię.


Na tym zdjęciu są woreczki w brązach, serca haftowałam muliną Variations DMC,  i jeden, na specjalne zamówienie, różowy z literką "J" w koronie :)




Chciałabym więcej i szybciej haftować. Tyle nowości wciąż się pojawia, tyle pięknych rzeczy haftujecie, które też bym chciała sobie wyszyć, ale cóż, dzień nie jest z gumy. A szkoda :)

Serdecznie Was pozdrawiam !!!


32 komentarze:

  1. Śliczne woreczki.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. woreczki są świetne strasznie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko jakie cudowności znowu pokazałaś ! O Twoich plażowych domkach myślałam w ten weekend (naprawdę!) a tu proszę post na ten temat - myślę, że im bliżej wakacji tym chętniej będziesz do niego wracać :).
    Twoje woreczki z lawendą zawsze mnie zachwycały (sama przecież taki mam, hurra!), a te które pokazałaś teraz to mnie kompletnie oczarowały, ten z aplikacją jest cudny ! Masz wspaniałe pomysły i życzę, żeby dzień Ci się rozciągał maksymalnie, żebyś mogła tworzyć takie cudeńka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi a to zbieg okoliczności :)) Szósty zmysł!
      Bardzo się cieszę, że woreczki Ci się podobają. Z tym czasem to będzie ciężko:)

      Usuń
  4. Całkiem sporo przybyło Ci tych domków, najważniejsze, ze do przodu :)
    A woreczki z aplikacjami są super! Takie aplikacje dają wiele możliwości :)
    Mnie najbardziej wbrew kolorom podoba się literka J ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Z aplikacjami, na pewno, jeszcze coś pokombinuję :)

      Usuń
  5. Plażowe domki coraz piękniejsze! Z woreczkami lawendowymi świetnie sobie poszalałaś - bardzo fajnie wyszły! Z aplikacją woreczek świetny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne są te woreczki:-) ja też chcę więcej i szybciej haftowac. Mam wrażenie, że u mnie jest na odwrót. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Edytko, Ty i tak masz chyba wiecej czasu niz wskazuje doba.... Domki ida do przudu w tempie błyskawicznym:) Ale..ja mysle ostatnio o twojej skrzypaczce:)) Jak wszystko u nas wróci do normy to wpadne do ciebie:) Pozdrowionka edytko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chciałabym:))
      Hm, skrzypaczka poszła tymczasowo w odstawkę. Na pewno kiedyś do niej wrócę.

      Usuń
  8. Edytko wszystkie woreczki mi się podobają:), bez wyjątku, domków Ci przybyło:)
    Gdyby nie inne przerywniki pewnie byłyby już gotowe:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne są woreczki z lawenda :) bardzo fajnie zaprojektowałas ten z doniczka :)
    Tez chciałabym mieć więcej czasu na wyszywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak tam Skrzypaczka?
    Już się za nią stesknilam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzypaczka chwilowo w odstawce. Na pewno do niej kiedyś wrócę.

      Usuń
  11. Tesknilam za Twoimi krzyzykami,warto bylo czekac :) prawdziwa uczta dla oczu :) Domki sa piekne,takie kolorowe i nastrajajace ,gdzie te wakacje :) Duzo ich przybylo i wygladaja uroczo oby do przodu :)
    Woreczki to juz dziela sztuki,przepiekne!!!! trudno wybrac ,ktory ladniejszy ,wszystkie dopracowane na dziesiatke!
    Pozdrawiam i prosze o wiecej Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Też wypatruję wakacji, ale do sierpnia jeszcze taaaaak daleko:)

      Usuń
  12. Świetne te woreczki, a lawenda skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !
      Lawenda jest nasza krajowa. Mocniej pachnie od francuskiej. Kupiona na All...o.

      Usuń
  13. Piękne letnie domki! Oby jak najszybciej przybywały. Woreczki cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hafcik zapowiada się bardzo fajnie, ale woreczki to same cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Plazowe domki sa cudnie kolorowe, wspaniale musi sie je haftowac... woreczki jak zawsze piekne, jednak jak dla mnie lawendowe sa najpiekniejsze 😄

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w woreczkach z lawendą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam te woreczki twoje :) i te z serduszkami są cudne :) wiem bo widziałam na żywo

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne te woreczki i jak pięknie ozdobione
    lawendy nie lubie, tzn jej zapachu ale obrazki z lawendą zawsze mi sie podobały :)

    OdpowiedzUsuń