wtorek, 26 maja 2015

Zawieszka - serce z kotami

Gdzieś, kiedyś znalazłam w internecie wzór dwóch zwiniętych razem kotów i wymyśliłam sobie, że je wyhaftuję i zrobię sobie taką kocią zawieszkę. W zasadzie to mój pierwszy "wafelek".
Naoglądałam się takich przepięknych rzeczy na rosyjskich blogach. Też mi się zachciało i postanowiłam, że coś podobnego wykombinuję:)  Wyszło jak wyszło:)  Widzę dużo błędów i niedoskonałości. Kolejny "wafelek", jeśli kiedykolwiek powstanie, zrobię lepiej. Przecież człowiek uczy się na błędach!



Kotki haftowałam jedną nitką muliny DMC na flobie superfine 35ct w kolorze kości słoniowej.
Wszystkie materiały do wykonania zawieszki pochodzą z mojej pasmanterii:)  Oprócz kartoników, bo te są z odzysku:)

Zrobiłam kilka fotek z powstawania "wafelka".


Wszystko razem ze sobą posklejałam. Nic nie zszywałam. Kwestia końcowego wykonania pozostawia wiele do życzenia:)  Na pewno kolejny będzie lepszy. Nie jestem w 100% zadowolona, ale chciałam w końcu kiedyś spróbować zrobić coś takiego.

Same koty są super! Bardzo mi się podobają i może kiedyś wykorzystam jeszcze ten wzór. Może nawet pozmieniam kolory kocich futerek.


Wielkość zawieszki to 15 x 15 cm.


Pomału haftuję plażowe domki, ale zaczęłam też zupełnie coś innego:)
Ten naparstek to "zajawka" nowego projektu:) W krótce pokażę więcej.



A to cudo to nowość od Dimensions. Jeszcze nie spotkałam nigdzie w sprzedaży. Na razie:)
Śliczności!!! Od razu wpadł mi w oko:)


Bardzo chciałam podziękować za komentarze pod obrazem z kotami dla mamy. Bardzo się cieszę, że Wam się spodobał. Dziś idę go wręczyć i mam nadzieję, że mojej mamie też się spodoba.

I na koniec chciałam życzyć wszystkim mamom wszystkiego najlepszego w dniu ich święta!!!
Pozdrawiam gorąco !!!



45 komentarzy:

  1. Edytko, wafelek jest cudny!!! I jeszcze ten piękny koci hafcik. Ciekawa jestem nowego projektu. A obrazek z kotami na pewno się Twojej mamie spodoba. Ja chyba w przyszłym roku zrobię tak jak Ty. Czyli jakiś obrazek z kotami. Przekaż najlepsze życzenia swojej mamie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jacie jaki słodki wzorek :), nigdzie go nie spotkałam. Pomysł na zawieszkę bardzo mi się podoba i to oczywiste, że z następnymi pójdzie już łatwiej :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytka, CUDOWNA zawieszka! Piękne kolory i wzór taki cudowny! No i dodatki! Idealnie wykonany wafelek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik i ślicznie wyszła zawieszka.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny wzorek, nigdy takiego nie widzialam. I pomysl z zawieszka jak najbardziej trafiony, wszystko sie pieknie razem komponuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki niedoskonały wafelek, no gdzie te niedoskonałości ??? Jest przecudny ! A jaki wspaniały wzór, te kotki są rewelacyjne! Naprawdę Edytko Twoje najnowsze dzieło jest super !
    Wzór kotka z Dimensions podoba mi się szczególnie ze względu na te niebieskie oczyska :)
    Oczywiście jestem ogromnie ciekawa co tam nowego zagościło na Twoim tamborku...
    Koniecznie napisz nam jak zareagowała Twoja mama, na koci obraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam zawsze coś widzę:)
      Mama bardzo się ucieszyła i obraz jej się podobał!

      Usuń
  7. Rewelacyjna zawieszka. Ja tam nie widzę, żadnych niedociągnięć. Dodatkowo przecudowny wzór. Jeszcze tego nowego wzoru Dimensions nigdzie nie widziałam, dzięki, że go pokazałaś - teraz muszę go mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny drobiazg!
    Wzorek przeuroczy i kolory tak samo. Naprawdę fajny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie bądź dla siebie taka surowa! Na zdjęciu wygląda świetnie.;) A wzór... Zakochałam się...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym by wyszedł idealnie, ale pierwszy nie mógł:) Kolejny będzie lepszy!

      Usuń
  10. Przepiękna zawieszka, i to jeszcze w dodatku z kotami, CUDNY wzorek! Haft perfekcyjny, oj, chciałabym takie równiusieńkie krzyżyczki umieć stawiać :) A co do samej "konstrukcji" zawieszki - wafelka, czy gdzieś w sieci znajdę kursiki, jak coś takiego zmajstrować krok po kroku? I czy aida nie będzie zbyt grubą tkaniną na coś takiego (ja niestety umiem tylko na Aidzie krzyżykować).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Aida może być zbyt sztywna do takich celów. Choć jeśli wafelek będzie kwadratowy czy prostokątny to też nie będzie źle. Przy takim sercu jest dużo krzywizn i tkanina musi być miękka i łatwo się poddawać.

      Usuń
  11. Edytko zawieszka wyszła cudnie:) Wszystko pięknie razem wygląda, prześliczna.
    A nowość od Dimensions równie piękna jak Twoje zawieszka.
    Mnie też urzekły te niebieskie oczy, można w nie wpaść:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze kotki, zawieszka przepiękna! Bardzo mi się podobają takie wafelkowe serca, nieraz mnie korciło, żeby spróbować takie zrobić... ale oprócz instrukcji wykonania potrzebna jest do tego duża porcja talentu i cierpliwości, a z tym to u mnie różnie bywa :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzór z kotkami cudny, zawieszka to ekstra pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba! Dziękuję!

      Usuń
  15. Żaden miłośnik kotów nie przejdzie obok takiej zawieszki obojętnie, jest śliczna! Nowy wzorek Dimensions jest kuszący ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna zawieszka! Pełen zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z taka forma sie zmierzyc,glebokie uklony.Dla mnie bomba ,kolorystyka wspaniala i bardzo,bardzo udana praca! Kombinuj kolejne bo warto :)
    Nowy kocik jest fantastyczny! Cos dla mojego synusia :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna chciałam zrobić coś takiego:) Wreszcie się udało!

      Usuń
  18. Wzorek idealny na zawieszkę w kształcie serca, nie dziwię się, ze myślisz o kolejnej i to w różnych kolorach, można się pobawić trochę z tymi kotkami, dla mnie wafelek super, tym bardziej, że kleiłaś go pierwszy raz, mi się podoba bardzo, kolejny pewnie będzie bez zastrzeżeń!
    Ciekawe co tam masz nowego na tamborku, to chyba jakiś sampler :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Jeśli chodzi o nowy wzorek to coś w rodzaju samplera:)

      Usuń
  19. Wafelek jak na pierwszy raz super, do tego porwałaś się na najtrudniejszą formę-serducho. Robiłaś na kleju czy taśmie? Polecam dwustronną przeźroczystą taśmę. Dużo nacięć na brzegach pomaga ładnie wszystko ułożyć. Pięknie dobrałaś kolory. Nowy hafcik-czyżby coś z francuskich wzorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w wafelku kleiłam na klej magiczny/magic . Wszystko łapało idealnie i w sumie niepotrzebnie robiłam nacięcia na materiale, bo idealnie się układał. No ale cóż:)) Sznurek na łączeniu wafelków też jest przyklejony.
      Jeśli chodzi o nowy hafcik to jesteś bardzo blisko. To francuski wzorek:)

      Usuń
  20. Piękne kotki :) ślicznie to wygląda zawieszka - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kociak od Dimensions cudowny. Podoba mi się ten koci wafelek.Wyszedł wspaniale, nie ma na co narzekać, ale tak już jest, że twórca zawsze ma niedosyt... Skąd my to znamy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kocie wzory :) a wafelek śliczny, choć wiem że jak samej się coś zrobi to widzi się, co mogłoby się zrobić lepiej. Ale osoba, która by go dostała będzie na pewno zachwycona i raczej nie zauważy tego co twórca. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wzorek niesamowity! ;-) podziwiam Cie za haft na takiej drobniutkiej tkaninie- mi by oczy odpadly na pierwszym krzyżyku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak miło znów tu zagościć u Ciebie, Edytko!!!
    Koty kapitalne i pomysł z serduszkiem świetny! Już jak Ty coś wymyślisz, to musi być niepowtarzalne :)
    A koty od Dim. skradły moje serce!
    Uściski gorące!

    OdpowiedzUsuń
  25. Te kotki są cudowne! Też bym się takiemu wzorkowi nie oparła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piekna praca, taki koci Ying-Yang :) bo równowaga zawsze musi być

    OdpowiedzUsuń