poniedziałek, 17 października 2016

Co tam u mnie na "warsztacie" :)

Wszystko co na tym zdjęciu widać to albo robiłam w tym tygodniu albo zrobiłam:)
Do zrobionych należą dynia, dużo większy model od poprzedniej i szydełkowa część składowa nowego pomysłu na firanko/zazdroskę. Jest jeszcze jedna serduszkowa bordiurka do zazdroski.
Do prac w toku zalicza się haft z psem i dwa napoczęte obrusiki:)


Ja chyba byłabym chora gdybym robiła tylko jedną rzecz:) Zawsze mam kilka prac zaczętych i to jak widać robione w różnych technikach robótkowych:)

Tyle mam na dziś kolorowego psa. Bardzo mozolnie przybywa, ale przybywa.


A to jedna z części mojego najnowszego projektu:) To element do firanki/zazdroski.
Do tego kwadratu doszyta będzie jeszcze od góry i od dołu biała bawełna i jeszcze na samym dole będzie różana bordiurka. Może to zbyt zagmatwane, ale taki pomysł nagle zaświtał mi w głowie i musiałam go zrealizować:) Wiecie jako to jest:)
Na razie jest tyle. Może w tej chwili nie wygląda to efektownie, ale po skończeniu będzie super. Mam taką nadzieję:)
Szydełkowy wzór robiłam z cienkiego kordonka Muza 20.


Dynia została zrobiona na drutach. Będzie dekoracją w fimie mojego męża:)


Wczoraj zmontowałam taki wieniec z różnych ozdób jakie miałam.
Pleciony wieniec i drewniane serce kupiłam w Kiku, jabłuszka mam u siebie w pasmanterii, liście kupiłam w sklepie ogrodniczym, a dyńki sama zrobiłam na szydełku w zeszłym roku.


Wieniec też jest dekoracją w firmie mojego męża i tak się prezentuje.
Mnie się podoba.


Chciałam Wam pokazać jakie mam zdolne klientki.
To zając i krówka zrobionę przez Joasię.
Maskotki zrobione są z włóczki Himalaya Dolphin Baby.




I maskotka innej pani.
Cudna mysia!


Jestem pod wrażeniem prac obu pań! Maskotki są rewelacyjne!!!

A na koniec coś z domu:)
Kto ma kota to dobrze wie, że koty zapakują się do każdej pozostawionej torby, siatki, pudełka czy w tym przypadku koszyka.
U mnie jeden koszyk i dwa koty:)  Każdy inaczej w nim wygląda:)))
Nala dość wygodnie w nim spała.


Hmmm.., Dżeremu ciężko było się w nim ułożyć o spaniu nie było mowy:)



Pozdrawiam gorąco!!!
Pa!

78 komentarzy:

  1. Piesek jest fantastyczny! Właściwie o każdej Twojej pracy mogę powiedzieć to samo :) Maskotki też super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prace:)
    Też tak mam , że robię kilka rzeczy na raz :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jak czytam, że ktoś też nie siedzi tylko przy jednej pracy to od razu mi lepiej:)

      Usuń
  3. śliczności!!!
    Piesek zapowiada się bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dynia skradła moje serce :) maskotki są cudne :)

    Zapraszam do mnie: http://bibliotekahaftu.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Dziękuję też w imieniu Pań od maskotek!

      Usuń
  5. Edytko, same piękne rzeczy tworzysz :)
    Maskotki klientek również super.
    I ja ciągnę równocześnie kilka sroczek za ogonek... jedna praca mnie nudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam napisać, że najbardziej podobają mi się pies, dynia i wieniec, ale potem zobaczyłam koty, więc zmieniłam zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie Twoje prace piękne i wypieszczone. Prace Pań są fantastyczne. Widzę, że ta włóczka, miła w dotyku i w fajnych kolorach, daje dużo możliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Tak, włóczka daje wiele możliwości. Te maskotki są rewelacyjne w dotyku. Bardzo milutkie.

      Usuń
  8. Moja mysia :) A ja się jeszcze nie dorobiłam jej zdjęć ;)
    Pani piesek zapowiada się genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Koniecznie proszę zrobić mysi sesję zdjęciową! Niezła z niej gwiazda:)

      Usuń
  9. Śliczne! ...i piesek, u mnie (dzięki Tobie) jest w kolejce zaraz po róży. Niedawno straciłam mojego przyjaciela wabił się Spike był z nami 16 lat - śliczny i mądry spaniel. I jego mordka tak bardzo przypominała tę z obrazka że będzie świetną pamiątką. Twoje prace są piękne i nawet nie wiesz jak bardzo inspirują i myślę, że nie tylko mnie :)) Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Edytko cóż tu można napisać?, ileż to można chwalić i chwalić, bo nic innego nie mogę napisać:) Edytko jesteś zdolna i pracowita i to bardzo.
    Wszystko śliczne. Chcę mieć Cię bliżej!!!
    A koty mówią "co się na nas tak patrzycie, co w tym dziwnego?" M S-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Dokładnie, wzrok kotów to mówi:)))

      Usuń
  11. Edytko szaleństwo robótkowe u Ciebie....jestem pod wrażeniem.
    Cudowności tworzysz:) Dynia jest poprostu boska:)a firanka to cudeńko:)
    Ale doskonale Cię rozumiem...bo ja też cierpię na robótkowe ADHD:)

    A kociaki są przesłodkie:) Mój teraz uwielbia się wylegiwać na ciepłym kaloryferku:)

    Prezenty szydełkowe też dostałaś urocze....to już trzeba mieć zdolności, żeby takie cuda zrobić:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Maskotki to nie prezenty:) Panie przyniosły je by mi pokazać co zrobiły z tej włóczki. A ja od razu zrobiłam im zdjęcie. Nie mogłam się oprzeć.

      Usuń
  12. piękne prace Edytko! różne techniki i projekty :) super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ech! te dynie i szydelkowa i druciana wersja rewelacyjna!
    Zazdroski sa urocze :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  14. Padłam z kotów :D Ziuta ta która jest u rodziców tak się do wszystkiego pakuje. Moje koty jakoś nie przepadają za pudełkami, ani innymi tego typu rzeczami :D
    Co do prac, wszystko jest jak zwykle piękne. A zazdroski są mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dynia przepięknie ci wyszła! Wieniec bardzo ładny, tym bardziej, że zdobią go te malutkie ręcznie zrobione dynie!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pies wychodzi super :) Ale najbardziej podoba mi się dynia. Jak oglądam Twoje prace typu: dynia, żołędzie, kocyki, to nabieram chęci nauki szydełkowania i robienia na drutach! Maskotki klientek też są super.
    A koty dogadują się z fretką?
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może w końcu skusisz się na szydełko lub druty:)
      O, nie, nie dogadują się ze sobą. Fret jest dość agresywny. Najchętniej by wszystkich gryzł:) Trzeba w domu "kierować ruchem".

      Usuń
  17. Dynia zachwyca mnie niezmiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten piesek jest zachwycający! Przepiękny będzie :)
    Bardzo śliczny wieniec! :)
    Kotki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo tego ;) A piesek przecudny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka uzdolniona z Ciebie osóbka :) Podziwiam wszystkie Twoje prace. Bardzo fajnie wygląda kolorowy pies, choć na początku nie byłam przekonana do tego projektu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo tego. Piesek fantastyczny! Dynia mnie urzekła dla samej tej dyni warto by nauczyć się na drutach robić ;) Wianuszek również bardzo ładny. No i wreszcie klientki zdolniachy!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dynia mało skomplikowana. Szybciutko się robi:)

      Usuń
  22. Tylko pozazdrościć tylu zdolności :)i do tego wszystko perfekcyjnie wykonane, z przyjemnością się na to patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Edytko-pies mnie całkowicie powalił na kolana-r e w e l a c j a !!!!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. no coz- gabaryty drugiego Kocura powalają ;) prawdziwy macho! a kolorowy piesek urzekający! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ps. Edytko- czyzby Pan Mąż zajmował się tak pięknym rzemiosłem jak zduństwo??? jeżeli tak, to pelen podziw! sama mam piec zbudowany przez zduna i to był najlepszy pomysl w moim domu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma salon z kominkami, ale zduństwo też mu nie obce. W sumie to te dwie dziedziny mają wiele wspólnego.

      Usuń
  26. Ale cudeńka wydziergałaś i wyhaftowałaś. Najpierw chciałam pozachwycać się nad zazdroską ale zobaczyłam tego boskiego psiaka. Jest super. Nie mogę doczekać się końcowego efektu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Mam nadzieję, że wkrótce ukończę psa.

      Usuń
  27. Dynia rewelacyjna jak i pyszczycho psa w kolorach tęczy:) Wszechstronnie uzdolniona z Ciebie osóbka,na drutach dziergasz,igiełką ekspresowo machasz,szydełkiem wywijasz,wieńce pleciesz i wszystko śliczne i perfekcyjnie wykonane.Super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ z Ciebie zdolna i pracowita "mróweczka":-) Wszystko jest piękne, a maskotki powalają, same cudeńka:-)) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  29. U Ciebie jak zawsze zachwycające prace.Również maskotki pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowności :) Zapraszam do mnie na Rozdanie :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2016/09/urodzinowo.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszę się, że tyle srok za ogon łapiesz, bo można oczy nacieszyć. Wszystko takie piękne i dopracowane. A Twoja torba podróżna to wymiata. Wciąż mam ją w pamięci :)
    P.S. wiesz, że tych tęczowych zwierzątek jest więcej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      Wiem, że jest ich więcej i nawet mam schematy do niektórych, ale pies mnie urzekł strasznie:)

      Usuń
  32. Piękne! W szczególności podoba mi się tęczowy piesek - nie mogę nacieszyć oczu. :D Istne cudo!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiadomo czym się zachwycać w pierwszej kolejności ... wszystko co robisz jest wyjątkowe i piękne !!! Życzę Ci dużo wolnego czasu, żebyś szybko mogła nam pokazać efekt końcowy, tych prac które masz w toku.
    Mina Dżerego w koszyczku jest świetna :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! Czasu wolnego by się przydało, oj przydało.

      Usuń
  34. Nie wiem o czym pisać najpierw. Kot wygląda jakby siedział w formie do pieczenia ;) kolorowy pies jest przepiękny. Wszystko jest po prostu super. mam pytanie odnośnie tych szydełkowych gwiazdek. Jaka to nić, że wychodzą takie grubiutkie i pękate? Pozdrawiam i zapraszam czasem do mnie na zakątek-pomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!
      Nici z których robię te okrągłe elementy to kordonek PYRAMID, ale robię je z różnych innych kordonków. Tym razem padło na ten:)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :) Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  35. Ale szalejesz dziewczyno dynka superowa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Dynia rewelacyjna! a kicie w koszyczkach urocze, pozdro dla sierściuchów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dynia obłędna, wieniec wygląda wspaniale na tej bieli kominka (przywieszone drewniane serducho to jest to!) a mruczące do zagłaskania :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dynia obłędna, wieniec wygląda wspaniale na tej bieli kominka (przywieszone drewniane serducho to jest to!) a mruczące do zagłaskania :-)

    OdpowiedzUsuń