środa, 26 października 2016

Cross Stitcher 311

Dziś wpadam z nowym Cross Stitcher'em. Cały w tematyce Świąt Bożego Narodzenia.


Dodatkiem jest zestaw do wykonania takiego serduszka-zawieszki.
Tylko ten kawałek tkaniny do haftu jest taki mega sztywny, jak karton. Na pewno nie będzie się tak poddawał jak na zdjęciu. Może po zamoczeniu zmięknie:) Dziwny jakiś taki.
Mogli dać kawałek lnu i byłoby ok.



Całkiem fajne i ładne zawieszki świąteczne.


Podoba mi się ten kalendarz adwentowy.
Pracochłonny, ale taki prosty w formie i ponadczasowy.
Taka klasyka gatunku:)


Przykładowe wzorki na połaczenie różnych technik haftu. Tu haft krzyżykowy z haftem za igłą.
Ciekawe.



Zimowo-świąteczny sampler.
Dość ciekawy.


Na tym zdjęciu tylko wianek mi się bardzo podoba:)

Od kilku numerów Cross Stitchera zamieszczany jest jakiś alfabet. Tym razem jest  świąteczny.



Zawieszki w skandynawskim stylu. Podobają mi się.

 
Karteczki, całkiem sympatyczne.



Piękny wzór na obrus od RICO. Jest to najfajniejsza propozycja w tym numerze.
Oczywiście według mnie:)
Mam kwadratowy stolik, więc taki obrusik idealnie by mi pasował:)




I na koniec zapowiedź tego co będzie w kolejnym numerze gazetki.


Pa!!!
 
 

20 komentarzy:

  1. Całkiem udane wydanie, dzięki za prezentację!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że numer udany :) A co do kanwy to oni chyba zwykle dodają właśnie takie sztywne kanwy

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny numer....obrus rzeczywiście śliczny, ale mnie najbardziej zauroczył sampler w moich ulubionych kolorach:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe wzory, ale sama nic bym nie wyhaftowala.
    A teraz tak sie zaczelam zastanawiac czy w BR maja kalendarze adwentowe? Choinki wystawili juz na sprzedaz i pelno bombek, ale slodyczy jeszcze nie widzialam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś ten numer nie przypadł mi do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic mnie nie przekonało, choć wzorków sporo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie obrus jakoś nie wpadł w oko, ale za to zawieszki i wzorki z karteczek już tak :P Muszę przyznać że całkiem fajny numer.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe wzorki, niektóre chętnie bym wyszyła. Muszę rozważyć, czy warto zakupić

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrus chyba rzeczywiście najpiękniejszy... Resztę przeanalizuję dokładnie, kiedy i do mnie gazetka dotrze :)
    Aha, ta kanwa dodawana do gratisów jest tam rzeczywiście wyjątkowo sztywna :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się zgadzam,że obrus jest najładniejszy:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podobają mi się świąteczny alfabet i obrus.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobne zdanie co do tego dziwnego materiału na seduszko. Bezpieczniej zamienić sztywniaka na len. Fajny numer. Mam w planach choinki ale obrus też pękny. Alfabecik można wykorzystać na świąteczne tagi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm... a ja spokojnie podchodzę do tego numeru jakoś tak... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem ciekawy numer. Myślę, że coś do wyhaftowania by się znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały numer bardzo ciekawy, na pewno warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tkanina w zestawie sztywna ale pod wpływem krzyżyków zmięknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń