sobota, 3 grudnia 2016

Świąteczne dekoracje cz.1 :)

Świątecznych dekoracji będzie kilka, więc dziś część pierwsza. Trochę będę nimi Was przynudzać:)
Przywiozłam do sklepu wieniec kłębuszkowy i choinkę.
Wieniec zawisł na kominku:)


Kiedyś robiłam taki wianek z zielonych kłębuszków a teraz jest z szarych:)
Do ozdoby są małe, czerwone bombki, mojej roboty śnieżynki i lampki na baterie.
Lampki na baterie można teraz już kupić prawie wszędzie. Mają dużą zaletę, bo można nimi wszystko i wszędzie przyozdabiać. Nie jest nam potrzebne gniazdko z prądem w pobliżu:)
Tylko czasem trzeba zmienić baterie:)
Te kupiłam w Pepko, 5 zł. Mają dziesięć ledowych żarówek.




A tak powstawał wieniec:)
Wycięłam koło z tektury o średnicy 40cm.
I nawinęłam całą masę włóczkowych kłębuszków.


Następnie owinęłam to koło włóczką, by karton nie szpecił mi całej dekoracji.


Od razu zamocowałam wstążkę do zawieszenia.


Klejem na gorąco przykleiłam kłębuszki do koła.
Potem zostało już tylko udekorować całość.


A teraz główny "punkt programu", drewniana, szara choinka, którą zrobiłam przy dużej pomocy męża ze zwykłych palet:)
Choinka ma ok. 150cm wysokości.
Oświetliłam ją lampkami na baterie z Lidla. Te mają 20 ledowych żarówek. Kosztowały ok.12 zł. W zestawie były też trzy baterie.
Jak ubierałam choinkę to się skapnęłam, że zabrałam z domu dwa różne rodzaje lampek:) Zimne i ciepłe:)
A miały być dwa sznury zimnych. Ech... Gapa ze mnie. W poniedziałek muszę dokończyć ubieranie choinki w lampki. Zresztą śnieżynek tez muszę dowiesić, bo na zdjęciach dostrzegłam "dziury" do uzupełnienia.
Dodatkowo na choince są białe, drewniane śnieżynki.
Ogólnie choinka jest do poprawy, ale zdjęcie zrobiłam.




Choinka stnęła w sklepowej witrynie okiennej. Zdjęcie zrobione na szybko i wcale mi się nie podoba. Szyba odbija. Może wieczorem będzie lepiej to wyglądać.
Nad choinką wiszą białe gałęzie, które też przyozdobiłam szydełkowymi śnieżynkami. Słabo je widać. Postaram się zrobić ładniejsze zdjęcie.


A tak wyglądała choinka przed pomalowaniem. Jeszcze w domu:)


 
Jutro z mężem robimy jeszcze jedną choinkę. Będzie zdobiła jego firmę.
Będzie biała z czerwonymi, szydełkowymi śnieżynkami i innymi czerwonymi ozdobami.
Dekoracji jeszcze trochę przybędzie. Sukcesywnie będzie coś powstawać. I zdjęcia również.
Może kogoś zainspiruję:)
Od poniedziałku moje śnieżynki będzie można kupić w pasmanterii. Mam nadzieję, że komuś wpadną w oko.
 
Udanego i twórczego weekendu!!!
Pa!!!
 
 

56 komentarzy:

  1. Edytko przecudne ozdoby, bardzo mi się podoba i wieniec,i choinka, przepiękne śnieżynki, wieniec idealnie pasuje do kominka, a choinka mnie zachwyca:) Cuda stworzyłaś Edytko, z minimalną pomocą pana męża:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają. Dziękuję!

      Usuń
  2. Piękne prace zrobiłaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka pierwsza klasa! Gwiazdki cudne wyszydełkowałaś - pomysłowy Dobromir z Ciebie i męża oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!!!
      Mąż był wykonawcą mojego pomysłu:)

      Usuń
  4. Ale super pomysly! No i mozesz poszalec, jak masz gdzie to wszystko postawic i powiesic:) U mnie tworczo dzis, bo leje tak, ze zaden parasol ani peleryna by nie pomogly, takze Dimkuje od rana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam gdzie poszaleć z ozdobami, bo mogę u sieie i u męża w firmie:)

      Usuń
  5. Wspaniałe prace :) Takiej choinki jeszcze nie widziałam, jest fantastyczna :) Wieniec również jest świetny, może pożyczę Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że ozdoby się podobają.

      Usuń
  6. piękne ozdoby! wspaniały z Was kreatywny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawa dla Ciebie i dla Twojej połówki! Razem stworzyliscie cudowne ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianek jest wspaniały. Swietny pomysł.
    A choinka mnie zachwyciła. Wygląda fantastycznie. Może w przyszłości sobie sprawię jakąś taką, tylko mniejszą.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Takie choinki można robić w różnych wielkościach:)

      Usuń
  9. Świetne pomysły na ozdobienie sklepu :). Zakochałam się w twoim wianku, ale i choinka jest super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianek z szarych kłębuszków wełny na czerwonych kaflach kominka prezentuje się cudnie. Choinka zachwyca swoją prostotą i pięknymi szydełkowymi śnieżynkami. Wszystko piękne, dopracowane, dopieszczone.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja kocham takie wianki, świetna robota! :) Lampki na baterie to dla mnie nowość, tak więc dzięki za ciekawostkę. Trudno też nie wspomnieć o oryginalnej choince, tyle pracy, a będą aż dwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Lampki na baterie to dla mnie hit tego roku:)
      Wcześniej były tylko w Ikei, ale znacznie droższe.

      Usuń
  12. Wianek jest przeuroczy! Choinka mnie rozbroiła. W tym roku już nie dam rady ale w przyszłym odgapię od Ciebie ten patent. I dziękuję za informacje o lampkach na baterie, jeszcze jutro lecę do Pepko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona i mega zainspirowana! Już pokazałam mężowi Twoją choinkę, ale coś czuję, że w tym roku mi takiej nie zrobi... Choinka jest genialna, piękna, prosta, a wieniec jeszcze bardziej genialny! Gratuluję! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Mój mąż też nie był skłonny do współpracy:))

      Usuń
  14. Edytko Ty to normalnie Pomysłowy Dobromir jesteś:)
    No piękności same porobiłaś - nic dodać, ni ująć. Wieniec śliczny, ale choinka - baaaaaardzo mi się podoba, no rewelacja po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne ozdoby, Edytko!
    Wianuszek bardzo pomysłowy, a choinka po prostu bombowa!
    Twoja pasmanteria ma duszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się to, że jak ktoś robi własnoręcznie cokolwiek, pokazuje jak. Wtedy jest łatwiej się zainspirować ! W tym roku widzę, że postawiłaś na szarości. Ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie szarości u mnie.
      Choć czerwień też jest obecna.

      Usuń
  17. Przepiękne ozdoby! Wianek mnie wprost zachwycił ciepłem, które wnosi do wnętrza, a choinka swoją prostotą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wianek jest cudowny! Bardzo fajnie wykorzystałaś kłębki wełen, a choinka ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudnie!!! Nie wiem co ladniejsze :) Koniecznie pokaz druga ,mezowska choinke :) Pieknie,kreatywnie,cudownosci,napatrzec sie nie mozna :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale jestes pomyslowy Dobromir choinka jest przecudna i wiankowi nic nie brakuje ale swiatecznie juz masz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wianek rewelacja, ale choinka powaliła mnie na kolana, jak dla mnie CUDO i nie widzę niczego do poprawy, w czerwonościach też pewnie będzie się fajnie prezentować. Chciałabym kiedyś móc odwiedzić Twój sklep:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pomysłowa choinka! Chyba w przyszłym roku zrobię sobie takie cudeńko. Twoje śnieżynki wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne dekoracje. Taka minimalistyczna choinka tylko podkreśla misterne śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oryginalne dekoracje :) zwłaszcza wianek bardzo mi się podoba. Choinkę jednak wolę tradycyjną ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wełniany wianeczek w szarościach skradł moje serce :)
    A choinka z drewna plus Twoje gwiazdeczki jest rewelacyjna, barwo dla Ciebie i męża :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podobają Twoje świąteczne ozdoby. Pomysł na drewnianą choinkę z palet jest genialny. Pomimo, że jeszcze będzie więcej śnieżynek już mi się podoba :)
    Koniecznie pochwal się tą drugą choinką :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Brawo Ty za takie cudowne ozdoby! Choinka i wieniec ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Za co Ty się dziewczyno nie weźmiesz tam cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądają, zarówno wieniec jak i choinka, a do tego szalenie pomysłowe
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne ozdoby, wieniec fantastyczny :) pomysł z choinką z palet to rewelka, nawet bym czegoś takiego nie wymyśliła, szkoda że nie mam miejsca w domu by taką zrobić i postawić

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomysłowo i z gustem jak zawsze :-) Ciekawa jestem kolejnych zdobień świątecznych!
    Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oooo jacie!!! Choinka wyszła pierwsza klasa, ja nie wiem co ty tam chcesz jeszcze poprawiać? A ten wianek! BOMBA!!! I chyba sobie coś takiego zgapię :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Wieniec genialny! :) A choinka co tu dużo mówić, rewelacja :) Napracowałaś się bardzo i warto było bo efekt niesamowity :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wianek świetny i choinka rewelacja!:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne dekoracje, jest po prostu bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń