środa, 30 listopada 2016

Cross Stitcher 312

Tego posta miałam już napisać kilka dni temu, ale ciągle brak mi zwyczajnie na to czasu:)
Dziś będzie tylko "prasówka". Dostałam tydzień temu nowego, świątecznego Cross Stitchera.

Ogólnie to nic mnie w gazetce nie zachwyciło. Jedyne co mi się podoba to skarpeta z jelonkiem:)


Jako gratis załączono zestaw do wykonania takich cukierasów na choinkę.
Jest kilka czerwonych kartoników, chyba pięć, powycinanych i pozagniatanych tak był w sekundę zrobić takiego cukierka. Niezły pomysł.


















Przepraszam za jakośc zdjęć, ale ciężko je zrobić gdy szaro za oknem:)
Myślę, że kolejne będą już lepsze, bo pokaże co wymyśliłam i zrobiłam na dekorację do sklepu:)
W sobotę planuję wszystko przywieźć do pasmanterii i myślę, że wtedy porobię też zdjęcia.
Mam nadzieję, że spodoba się Wam co "stworzyłam":)
 
Pa!

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się poduszki i ta skarpeta. M S-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podoba ten reniferek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście najfajniejsza jest skarpeta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się to czerwone serducho podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Renifer rzeczywiście jest bardzo fajny :) Ale mi spodobały się również spinacze. Ale masz rację, ogólnie numer nie wygląda na zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  6. To fakt, rewelacji nie ma. Mnie się spodobała choinka na poduszce i pomysł na cukierki na choinkę :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ten numer w sklepie i też stwierdziłam,że nie ma w nim nic porywającego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ten numer w sklepie i też stwierdziłam,że nie ma w nim nic porywającego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też już mam ten numer i mnie również nic nie powaliło na kolana :(
    To jest chyba ostatni numer w mojej prenumeracie i raczej nie zdecyduję się na opłacenie kolejnego roku - wiekszość proponowanych wzorów kompletnie rozmija się z moim gustem, który bardzo mi się zmienił przez ostatnie lata i coraz bardziej jestem wybredna... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawość mnie zżera, co też wymyśliłaś w tym roku na dekorację do sklepu...

    OdpowiedzUsuń
  11. No muszę przyznać, że ten numer też mnie jakoś nie zachwycił... Jakieś takie byle jakie te wzorki, a rower z prezentami to już dla mnie jakaś abstrakcja :P

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda, jakieś takie słabsze wydanie. Za to czekam już na pokaz sklepowej witryny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. numer nie powala, czasem am wrażenie, że wydania starsze są dużo ciekawsze i bardziej inspirujące :) no to czekam do soboty... co Ty tam Edytko wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście ten numer pisma nie jest zbyt rewelacyjny.
    Za to jestem zaintrygowana dekoracjami do sklepu i oczekuję z niecierpliwością na zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam klimat tych angielskich gazetek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego numeru napewno zrobię kartkę ze stajenką.

    OdpowiedzUsuń