wtorek, 19 września 2017

Cross Stitcher 321 i 322

Dziś zaległa prasówka:)
Dwa numery Cross Stitchera, 321 i 322.



















W tym numerze, w rubryczce z nowościami wydawniczymi, dopatrzyłam się nowej książeczki z hafcikami Bożonarodzeniowymi od Michael'a Powell'a :) 
A ta rubryczka to chyba od niedawna, bo jakoś nic wcześniej ciekawego nie widziałam.
Muszę rzucić okiem do wcześniejszych numerów, bo może to ja nie zauważyłam:)

 
Od razu rzuciłam okiem na Amazon i kupiłam książeczkę:)
 

Może powstaną karteczki na święta z tymi wzorkami:)


W ksiżeczce jest 20 schematów.
Zapłaciłam za nią coś koło 5 euro. Niby nie dużo, ale przesyłka też kosztowała 5 euro:)

 
 Bardzo mi się podobają te wzorki.
 
Pa!
 
 
 

17 komentarzy:

  1. Jaaa fajne te schematy od Powella. Też muszę sie za nimi rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te schematy z książeczki z Amazona:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, czy te monogramy ze zwierzaczkami to jest cały alfabet czy tylko kilka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest cały alfabet. Są wszystkie literki.

      Usuń
    2. Wielkie dzięki za odpowiedź :) Musze w takim razie ruszyć na poszukiwania gazetki :D Pozdrawiam

      Usuń
  4. oooo tak wzorki świąteczne z karteczki są cudne :). czekam na wykonane karteczki :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drzewo na poduszce mnie urzekło. No i oczywiście wzorki Powella też są super.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością obejrzałam gazetki, ale nowo zakupiona książeczka to jest to ! Wzorki są prześliczne... ale bardzo pracochłonne, karteczki będą wiec wyjątkowo cenne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książeczka z wzorkami świątecznymi bardzo mi ie podoba, chętnie też bym ją przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książeczka bardzo fajna, jestem ciekawa tych świątecznych wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te Powellowe wzorki są fantastyczne!! Że też się wcześniej nie pochwaliłaś! Też chcę taką książeczkę :) Będzie trzeba się rozejrzeć w sieci. Dobrze wiedzieć czego szukać :)
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne wzorki, magia zbliżających się świąt coraz częściej gości na blogach, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Książeczka super :) Ale przesyłka kosztująca tyle samo co książka to lekka przesada :/ Szkoda że żadne PL wydawnictwo nie dystrybuuje zagranicznych książek w naszym kraju... :(
    Ja chyba jakaś jakaś tępa jestem bo nie umiem kupować na tym Amazonie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastanawiałam się ostatnio, czy jak ruszy u nas Amazon to czy też będą u nich dostępne te same książki??? Wtedy to chociaż przesyłka będzie tańsza, o ile takie książki będzie można u nas kupić:)
      A cena przesyłki nic nie ma do ceny książki. Liczy się sama przesyłka i jej waga:)

      Usuń