czwartek, 21 września 2017

Szydełkowa girlanda:)

Taka kolorowa, szydełkowa girlanda chodziła za mną od bardzo dawna. W domu nie miałabym co z nią zrobić, bo małych dzieci brak:) Mała Hania, córeczka siotry nie ma, na razie, własnego pokoju i co?
Wpadłam na pomysł, że powieszę taką kolorową girlandę w moim sklepie.


Trójkąty do girlandy zrobiłam z kolorowej włóczki YarnArt Jeans.


Girlandę zawiesiłam pod sufitem, w strefie włóczkowej. Może nie jest jakoś ekstra widoczna, ale moje oko cieszy:)



Chciałam jeszcze dodać, że z nowości od Ariadny mam nowe nici IRIS do haftu maszynowego.
260m na szpulce.




W niedzielę, w Miejskim Ośrodku Kultury w Wojkowicach odbędzie się piknik, a na nim kiermasz szydełkowych maskotek. Cały dochód przeznaczony zostanie na leczenie małej Ali.
Między innymi do nabycia będzie mój wąż. Mam nadzieję, że szybko znajdzie nowego właściciela:)
Serdczenie zapraszam w imieniu organizatorek na piknik.

 
 
 

14 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje Twoja girlanda,a sklepik masz cudny! Jejku jak ja ubolewam,że jest tak daleko ode mnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Świetnie wygląda takie kolorowe cudo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna girlanda - ślicznie się prezentuje w sklepie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna girlanda i piękny sklep!!! Ach szkoda,że mieszkam na mazurach...a może i dobrze. Najpierw siedziałbym na tej kanapie i sie gapiła na wszystko a później wydałabym pewnie z pół wypłaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam u Ciebie pięknie i kolorowo...jak w bajce!!! Girlanda fantastyczna :) ...wąż na pewno szybciutko znajdzie nowego właściciela, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, kolorowa i optymistyczna. Idealna do twojego pasmanteryjnego raju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo oryginalna girlanda, optymistyczna taka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoja girlanda. A pasmanteria to wprost marzenie:)Mieś ją bliżej:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pięknie się prezentuje ta Twoja girlanda w sklepie:)Szkoda,że Twój sklep jest tak daleko ode mnie:((Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że piknik się udał i wszystkie fanty znalazły nowych hojnych właścicieli, wszak w szczytnym celu się impreza odbywała. Girlanda świetna i nawet wiem, skąd na nią spoglądasz, bo miałam to szczęście, że byłam u Ciebie :)))
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki niezwykłej, twórczej inwencji pasmanteria pięknieje z każdym dniem! Jak w bajce :-) Girlanda śliczna, kolorki cudowne, a wykonanie perfekcyjne, jak zawsze :-)
    Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasmanteria coraz piękniejsza :) Girlanda bardzo mi się podoba, taka kolorowa, super. Uwielbiam takie miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna tęczowa girlanda, perfekcyjnie wykonana. Chociaż przydałaby się taka jesienna z listkami np.klonu.

    OdpowiedzUsuń