czwartek, 26 kwietnia 2018

Cross Stitcher 330

Nie wiem kiedy ucieka mi ten czas. Pędzi jak szalony:) Jak szybko leci widzę po przychodzącej prenumeracie Cross Stitcher'a:)
A oto najnowszy numer.




Gratisem jest kawałek takiej eko skórki, z której można zrobić sobie brelok.
Myślę, że ja, gdybym chciała go wyhaftować to wybrałabym chyba jakiś geometryczny wzór.


Nowości wydawnicze.





Piesek jest bardzo ładny.










I zapowiedź kolejnego numeru.



Informacja dla klientek mojego sklepu:
W przyszłym tygodniu sklep będzie czynny tylko w poniedziałek, tj. 30 kwietnia.
Od 1 do 5 maja sklep będzie zamknięty.
 
Pozdrawiam Was serdecznie,
życzę udanego i słonecznego długiego weekendu majowego!!!
 
 

6 komentarzy:

  1. zauroczyły mnie marchewy i pomysł na herbatę :). Pozdrawiam, Andula

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny numer:)
    Udanego weekendu Edytko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobały mi się kolorowe zwierzaki w tamborkach, ale Fish & chips jest na!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowało mnie kilka haftów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok bardzo przeciętny. Nic mnie nie skusiło 😔

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłam się ze wzgledu na dodatek :)

    OdpowiedzUsuń