czwartek, 19 kwietnia 2018

Kaktus :)

Jakiś czas temu zachciało mi się zrobić na szydełku dużego kaktusa:) 
Tak, może to i dziwny pomysł:) Ale co? Nie zrobię? A zrobię:))) Trochę to trwało i jest!

 


Kaktus ma 105 cm wysokości. Zrobiony jest z zielonej, bawełnianej włóczki Luxor Fibra Natura.
Na całość kaktusa wyszło mi około 10 motków po 50g.
Kaktus ma nawet kolce:)
Doniczka też zrobiona na szydełku z czerwonego sznurka. Z czerwonego, bo mój zamysł był taki, że kaktus stanie koło kominka w sklepie:) Musi pasować:)
Na początku kaktus stał pionowo o własnych siłach. Po jakimś czasie, jakby "siadło" wypełnienie i już musi się biedak lekko opierać o ścianę:( Myślę, że jak się wkurzę to go trochę spruję od góry i włożę do środka długi patyk:) Od dołu się nie da, bo od dołu zaczynałam go robić. Zobaczymy:)
Ogólnie to myślę, że jest OK. Choć miałam proplem z "kolankami". Dwa razy je robiłam, bo mialam różne pomysły. I do końca nie wiem czy nie mogły by być lepsze:)
Żeby był taki "perfekt" to musiałby mieć taki druciany stelaż:) Ale dopiero teraz na to wpadłam:)




A tu kilka zdjęć z powstawnia kaktusa.
Co motek to wyższy:)



Na koniec znowu coś szydełkowego:)
Koszyk ze sznurka, w stylu glamour, który wczoraj podarowałam w prezencie.
Był już od dawna obiecany:)


Pozdrawiam!!!

19 komentarzy:

  1. Super! Teraz właśnie takie dodatki kaktusowe sa bardzo modne, ale dość kosztowne...a Ty pokazujesz, ze mozna własnoręcznie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten kaktus. Ja mam w domu żywe i rosną jak opętane i myślę że niedługo dogonią Twojego:)))))
    Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też, przez wiele lat miałam takiego wielkiego kaktusa, wilczomlecz to był, i nagle mi się zniszczył:( Nie mam ręki do kwiatów. Ten, szydełkowy, będzie wieczny!

      Usuń
  3. Już nie mogę doczekać się końcowego efektu tego przepięknego haftu:)Pozdrawiam


    ผ่านเว็บ B2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kaktus ! Super !!! Podlewać nie trzeba , a wygląda uroczo nawet pomimo tego że trochę siadł w posadach.. :)
    A koszyczek elegancki, perfekcyjny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecznie żywy kaktus - nie trzeba podlewać. Super

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne dzieła. Roślinka - jak znalazł - dla zabieganych.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko wczoraj bylam w palmiarni w Gliwicach byly tez tam kaktusy i ten Twoj tez byl super go zrobilas pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest rewelacyjny! M S-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ pracochłonna robota :) efekt końcowy świetny- pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł wspaniały, kaktus wygląda świetnie!
    Koszyk taki mi się marzy. Może kiedyś...
    Pozdrawiam słonecznie, Edyto :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to masz pomysly :)podziwiam za cierpliwosc:)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  12. No teraz już nadrobiłam :P widziałam wszystko na żywo i wafelek jest ekstra! A te włóczki... aż musiałam szybko odejść, bo mogłabym się jeszcze mocniej zakochać...
    ทางเข้า D2BET

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny! I te kolce super pasują :) Koszyczek obłędny, uwielbiam taki styl. Gdyby nie mój szkrab i jego "lepkie rączki" to bym sobie udekorowała każdy kąt takimi bibelocikami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 59 years old Dental Hygienist Hedwig Nevin, hailing from Listowel enjoys watching movies like Sukiyaki Western Django and Skydiving. Took a trip to Longobards in Italy. Places of the Power (- A.D.) and drives a Xterra. myslalem o tym

    OdpowiedzUsuń