poniedziałek, 23 lipca 2018

Cross Stitch 333 i Creation Point de Croix 71

Dziś przegląd gazetek. Myślę, że dopiero po wakacjach będę mogła Wam pokazać co zrobiłam w ostatnim czasie. Większość projektów mam "w toku" :)
Obie gazetki są typowo wakacyjne:)

Cross Stitcher nr 333:




 
Takie rybki bardzo lubię.
 

Bardzo modny motyw w tym sezonie.












A w przyszłym numerze będzie portret Fridy Kahlo, mega kolorowy i oprawiony w tamborek.
Myślę się, że się na niego skuszę i popełnię:) Bardzo mi się podoba.



Creation Point de Croix nr 71 lipiec/sierpień 2018:


Rubryka z nowościami wydawniczymi.







W tej gazetce rybek też nie brakuje:)

 






A na koniec tył okładki Creatina i na niej reklama nowości od DMC. Tamborki w kształcie głowy z uszami: zajączka, kotka i misia. Słodkie:)




Na koniec ważna informacja dla klientek mojej pasmanterii:

Od 1 sierpnia do 1 września 2018r
sklep będzie nieczynny.
Przerwa urlopowa:)
Zapraszam od 3 września!
 
Na blogu też będzie  w tym czasie przerwa urlopowa:)
 
Pozdrawiam!
 
 

7 komentarzy:

  1. Na pewno znalazłoby się coś do wyszycia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rybki w obu czasopismach. M S-P

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie jakos ostatnio rozczarowuja gazetki :( Zwlaszcza w kwestii dodatkow! Buuuu, a tak bym chciala cos fajnego kupic, a tu kicha. Tamborki od DMC juz dawno widzialam online, a dzis do mnie dotarl zolty w kwiatki i moja pierwsza i druga Gorjuska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testuj tamborek, bo ciekawa jestem czy one są takie bardziej ozdobne, czy dobrze sprawdzają się przy haftowaniu. Czy dobrze trzymają materiał.

      Usuń
  4. W każdej gazetce można dla siebie coś tam wybrać. U mnie byłyby to rybki:) Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne gazetki, moją uwagę przyciągnął haft z Cross Stitchera z żaglówką, super. Udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń