czwartek, 12 lipca 2018

"Moda na robótki" - dwumiesięcznik i promocja paragonowa DMC


W mojej pasmanterii można kupić czasopismo "Moda na robótki". W tej chwili mam 5 różnych numerów, w tym archiwalne.  W dwumiesięczniku są różne rodzaje robótek. Jest trochę haftu krzyżykowego, drutów, szydełka i drobnego szycia.
Moim zdaniem dość ciekawe czasopismo. Jego cena to 14,95zł.

 
 
I tak  w szybkim skrócie co można znaleźć w gazetkach:
 
 










W zeszłym tygodniu, przez kilka dni, bawiłam się na Openerze:)
Pojechałam do Gdyni z mężem. Jak było to ciężko opisać. To trzeba przeżyć:)
Myślę, że za rok, o ile zdrowie pozwoli (a to bardzo ważne by tam być), to też tam pojedziemy.





Może jeszcze nie wszyscy wiedzą, ale przez wakacje trwa promocja paragonowa DMC, o której możecie poczytać tu: promocja paragonowa 2018




I na koniec ostatnia informacja ( dla zainteresowanych) mój sklep od 1 sierpnia do 1 września 2018r będzie zamknięty.  Robię sobie urlop:) Zapraszam od 3 września!


Pozdrawiam !!!
 
 

10 komentarzy:

  1. Ciekawe gazetki, w każdej coś mi w oko wpadło :). Gratuluje Openera, Depeche Mode podobno było ekstra,a zapewne i inni wykonawcy dali radę ;). Koleżanki były ( mi się nie udało :( )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to Depeche Mode było główną atrakcją:)
      Ale inni wykonawcy też byli super. A Bruno Mars zrobił rewelacyjne show!

      Usuń
    2. ☺ to bardzo się cieszę ☺. Mam nadzieję że jeszcze coś nagraja ☺. Pozdrawiam ☺

      Usuń
  2. Super gazetki :) Na Openerze byłam kilka lat temu na koncercie Kings of Leon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za rok też pojedziemy. Teraz mamy "drugą młodość":)
      Zresztą, za naszych młodych czasów takich festiwali nie było. Trzeba to nadrobić:))

      Usuń
  3. Pierwszy raz usłyszałam o takich gazetkach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam tylko pierwszy numer. Muszę pooglądać:)
    Edytko wyglądacie świetnie:) Cieszcie się drugą młodością:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  5. A czemu ja tych gazetek nie widziałam jak byłam :o Gdzie je skitrałaś :P

    OdpowiedzUsuń