czwartek, 19 grudnia 2013

Creation Piont de Croix nr34

Dwa dni temu dotarł wreszcie do mnie kolejny numer z prenumeraty Creation Point de Croix nr34 na listopad/grudzień 2013. Ten egzemplarz powinnam dostać pod koniec października, ale niestety się go nie doczekałam. Poprzedni numer dostałam zapakowany jedynie w przezroczystą folię, więc jak i ten tak wysłali to po prostu musiał gdzieś po drodze komuś się sprzydać. Postanowiłam napisać maila do Francji w sprawie mojej zaginionej gazetki. Po pół godzinie dostałam maila z odpowiedzią, żebym jeszcze parę dni poczekała, a jak nie dostanę to jeszcze raz miałam napisać. Oczywiście nie doczekałam się gazetki i znowu napisałam do nich. Po paru dniach już miałam w rękach swój Creation. Tym razem zapakowali gazetkę w papierową kopertę.
Pewnie wiele z Was już miało okazję ten numer widzieć w internecie, ale może ktoś jeszcze nie widział to wrzucam parę fotek.

Muszę przyznać, że ten numer mnie nie zachwycił. Jedynie literki alfabetu bardzo mi się podobają, a szczególnie literka "E" z wiadomych powodów:)






























A teraz się pochwalę co sobie wczoraj kupiłam w Media Markt.  Nie wiedziałam, że mają tam takie różne rzeczy, ale taką informację dostałam od pewnej klientki. A że i tak wybierałam się do Media Markt po tusz do drukarki to od razu lepiej się tam porozglądałam. Gdyby mi ta Pani o tym nie powiedziała, to pewnie przeleciałabym przez sklep jak burza i nie zauważyła tych gadżetów.
A kupiłam sobie metalowy piórnik z dziewczynką Gorjuss! Identyczną jaką mam wyhaftowaną. Nawet wielkość ta sama:)




Tak piórnik wygląda w środku.
Oczywiście znajdą w nim miejsce różne drobiazgi hafciarskie:)




A tak wygląda jego tył.
Zapłaciłam za niego 24,99zł. Były też jeszcze ze trzy inne dziewczynki i miałam mały dylemat, którą kupić:)




Kupiłam sobie też podkładkę.
Też śliczna:) Kosztowała 11,99zł.
Zdaję sobie dobrze z tego sprawę, że nie wszystkim ta seria z tą dziewczynką może się podobać, ale mnie się strasznie ona podoba. We wszystkich wydaniach:) I nie mogę nigdy przejść obojętnie obok tych gadżetów.
Oprócz piórników i podkładek były też inne rzeczy z tymi dziewczynkami jak notesy, torebki prezentowe i materiałowe piórniki.


 
 
 
To już wszystko na dziś:)  Trzymajcie się ciepło!
 
Pozdrawiam!!!
Pa!
 
 
 
 

25 komentarzy:

  1. Mnie też E podoba się z podobnych powodów :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Te literki faktycznie są piękne. Ciekawa jestem jakie będzie "M"?
    Piórnik bardzo fajny. Mąż musi Ci dobudować przybudówkę na te wszystkie puszki, pudełka i inne gadżety:))) M S-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę a będę potrzebowała dobudówki:) Marzy mi się taki pokoik-pracownia:)

      Usuń
    2. Ja też chciałabym mieć taki pokoik ale nie zanosi się na to:(
      Mój mąż też chciałbym mieć swój pokój. Śmieje się, że pokój musiał dzielić z siostrą a teraz ze mną i nigdy nie miał tylko swojego kąta:) M S-P

      Usuń
  3. Mnie sie podoba konik z gazetki:) Choc ogolnie ich stylistyka to tak srednio, bo ja lubie nowoczesne motywy, a te gazetki zupelnie inne. A nie! Pamietam, ze to z tych gazetek sa moje serie z naparskami! Moze jeszcze kiedys do nich wroca bo byly urocze:)
    Zakupki udane, dziewczynka fajna i jak juz kiedys pisalam bardzo podobna do Ciebie:) Szkoda tylko, ze ceny takie wysokie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny są jakie są. Pewnie gdyby nie one to więcej kupiłam bym tych gadżetów:) Przynajmniej powstrzymują moje zapędy zakupowe:)

      Usuń
  4. Nadrabiałam jak zwykle zaległości i miałam dużo do oglądania, nie zdawałam sobie sprawy jak dużo w tym czasie można zrobić i pokazać. Wszystko cudowne i interesujące , a najbardziej spodobał mi się gorsecik, aż mi sie oczy zaświeciły, szkoda że nie mam takiego wzoru,ale co tu się dziwić kiedy ja jestem zauroczona damami. Pozdrawiam i życzę ci spokojnych ,pełnych ciepła rodzinnego Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko odnajdę schemat to zaraz go do Ciebie poślę.

      Usuń
    2. Dziękuję, mam nadzieję że będziesz pamiętać.

      Usuń
    3. Wysłałam już trzy dni temu. Chyba nie dotarł. Wyślę jeszcze raz.

      Usuń
  5. Świetna gazetka, a zwłaszcza te hafciki na świeczkach... A co do serii z dziewczynką - jest super, i w takich momentach żałuję, że nie ma wokół mnie żadnej dziewczynki dla której mogłabym te cudeńka wyszywać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasem żałuję, że np. moja córka tak szybko urosła:)

      Usuń
  6. Miałam okazję przeglądnąć ten numer parę dni temu i faktycznie nie zachwyca. Literki Bardzo mi się podobają, ale są MEGA wielkie! :) Matrioszka jest jeszcze ciekawa..ale to chyba dla kolekcjonerów. :) P.S. piórniczków, puszeczek nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj widziałam w internecie najnowszy numer i ten jest zachwycający! Już nie mogę doczekać się gazetki i mam nadzieję, że przyjdzie o czasie.
      Jeśli chodzi o piórniczki, puszki i pudełka to jestem tego samego zdania:)

      Usuń
  7. Ten numer średni. Dziewczynka piękna i bardzo podobna do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za wgląd w gazetkę:) Najbardziej podoba mi się ten sampler z gałązkowym serduszkiem.
    Zakupy bardzo udane:)) Nie spodziewałam się, że ta seria będzie w MM:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny piórnik! Też mi się często podobają drobiazgi adresowane, teoretycznie, do zupełnie innej grupy wiekowej niż moja ;)
    Odnośnie nowego numeru "Creation point de croix" najbardziej podobają mi się matrioszki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Udane zakupy,puszeczek nigdy dość;)) Literka rzuciła mi się najbardziej w oczy,śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz nie mam jak się udać do Media......buuuuuu....podkładka jest urocza, gorjusski są fantastyczne, u mnie co prawda ze względów czasowych tylko trzy krzyżykowałam, a mogłabym więcej i więcej....
    Pozdrowionka, a gazetki nie miałam okazji widzieć, i widzę, że zależy co się komu podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Edytko ta puszka jest genialna i wiesz co mam zamiar sie wybrać na zakupy do Media Markt ale chyba juz po świętach też sobie taką fundnę hihi :) Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite, wygląda dokładnie jak Twój haft ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne to wszystko, a najpiękniejszy Twój haft! I już mam pomysł jak go wykorzystać, jeśli tylko podeślesz mi wzorek :) Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schemacik do dziewczynki już poleciał do Ciebie:)

      Usuń
  15. Tak ogladam jeszcze raz tego posta i nie moge sie napatrzec na ta dziewuszke Gorjuss jest slodka :) patrzylam takie zestawy ale ja jakos nie moge nawet przezylabym ta aide 14 ct tylko tam trzeba pewnie 2 nitkami wyszyc ten wzor a ja uwazam ze na 14 to za malo, wiec i tak nitki musialabym dokupowac...teraz jest duzo kolorowych aid i zastanawiam sie nad wyszyciem choc jednej dziewczynki na 18 ct....tylko ktora wybrac? Najgorsze ze te dodatki jeszcze do obrazka trzeba zorganizowac sliczne sa te obrazki :) ...a zreszta co mi sie nie podoba hihi

    OdpowiedzUsuń