czwartek, 27 lutego 2014

Cross Stitcher 276

Wrzucam dziś zdjęcia z nowego numeru Cross Stitchera. Obrazki są w nim różne. Jedne bardziej udane inne mniej. Mnie osobiście najbardziej podoba się wiosenna dziewczynka z serii Belle&Boo, oraz wyhaftowane flakoniki perfum, które wykorzystano do uszycia małych woreczków.












I mała zapowiedź kolejnego, już świątecznego numeru.

 
 
Teraz czekam na nowy numer Creation Point de Croix. Widziałam tylko okładkę i myślę, że ten numer będzie ciekawy.
 
Pa!!!
 

13 komentarzy:

  1. Piękny blog, cudowne dzieła - zostaję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam do Ciebie z rewizytą i strasznie mi się podobają Twoje dzieła!

      Usuń
  2. Wyjątkowa gazetka, miałam już okazję potarmosić ją troszkę i woreczki są boskie, z planem zrobienia dla mam na ich święto.... tylko nie umiem się złamać do lnu....
    Edytko, zakupy się udały znakomicie... Mam nadzieję,że znajdujesz pomimo to czas na hafcik pasmanterii bo już nie mogę się go doczekać....
    A materiałki boskieeeeeeeeeee....Filcak już pocięty :)
    No i musi powstać ślimak! Teraz już mi Mysia nie chce odpuścić....że tez musiała go tam zobaczyć...hi hi hi... Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zakupy u mnie się udały. A ślimaka to musisz córci uszyć:)

      Usuń
  3. Belle & Boo mnie nieustannie zachwyca, jest przesłodka :) Pozdrawiam, Joanna

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dopiero wczoraj kupilam poprzedni numer :) Zrobilam to dla drewnianego serduszka. W tym numerze niestety nie widze nic ciekawego dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak jak Ewa, we wtorek kupilam poprzedni numer. Tez dla serduszka i juz dokladnie wiem co na nim wyhaftuje i kto je dostanie:) Tu tez mi sie nic nie widzi:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Belle i mnie bardzo przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie najbardziej berecik dziewczynki rozczula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta torebka jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się najbardziej spodobał obrazek z liskiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za pokazanie gazetki:) Ptaszki mi się podobają i lisek - taki w bajkowym klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznaję że obrazki są róźne. Jedne zachwycają inne no cóż niczym się nie wyróźniają. Odnośnie Empika ja najbliższy mam ponad 100km więc takie okazję jak akcesoria z Gorjuss muszę szukać w miejscowych sklepach lub internecie. Ale gratuluję Ci udanego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń