poniedziałek, 15 września 2014

"Pasmanteria" skończona i oprawiona

W zeszłym tygodniu skończyłam haftować "Pasmanterię" a w sobotę podjechałam do Leroy Merlin wybrać ramkę. Nie zamawiałam tylko coś dopasowałam z gotowych ramek. Mam nadzieję, że podoba się Wam mój wybór. Ramka ma wymiar 40x50 cm i jest to takie przecierane, białe drewno. Wcześniej nie widziałam u nich takich ramek.W środku dałam passe partout w kolorze szaro-niebieskim. Myślę, że jest OK.
Obraz powiesiłam, oczywiście, w mojej pasmanterii:)




Obowiązkowo kilka zbliżeń z dodatkami.









Dodatki to różne drobiazgi, jakie znalazłam w swoich szpargałach i które tematycznie i wielkościowo pasowały. Początkowo miałam wszystko przyszyć, ale po dokładniejszym przemyśleniu postanowiłam jednak wszystko przykleić:)  Trochę trudno by mi było idealnie rozprasować len z przyszytymi guzikami czy innymi odstającymi rzeczami.
Sam obraz najpierw przykleiłam wikolem do pleców obrazu. A potem przy pomocy pincety i kleju introligatorskiego przykleiłam drobiazgi. Zegarmistrzowska robótka:)
Szkła nie dawałam, bo wyglądałoby to bezsensu. Zresztą ciężko by było z tymi dodatkami.
Z całości jestem bardzo zadowolona. Wszystko idealnie mi się przykleiło:)




Teraz wykańczam panel "HOME". Myślę, że w najbliższym czasie go ukończę:)
Coś tam dłubię jesiennego na szydełku. Oczywiście będą to dekoracje a nie coś do noszenia:)
Pokażę kolejnym razem, bo w tej chwili wszystko mam jeszcze w rozsypce:)
 
Udanego tygodnia Wam życzę!!!
 
 
 

65 komentarzy:

  1. Prezentuje się rewelacyjnie! Super! Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny haft i wykonanie:) Dodatki pięknie uzupełniają cały hafcik. Oprawa również super, choć nie wiem czy czerwone passpartu nie wyeksponowałoby bardziej hafciku. Jednak inaczej wygląda obraz w rzeczywistości a inaczej na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też po głowie chodziło czerwone passe patout :)

      Usuń
  3. Świetnie się prezentuje haft po oprawie, a dodatki dodały smaku całości, śliczne - podziwiam i zazdroszczę bo chętnie bym widziała taki haft u mnie na ścianie :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasmanteria jest cudowna, wspaniale ją oprawiłaś, a dodatki są REWELACYJNE!!!! miałaś genialny pomysł, bo one ożywiły i dopełniły obraz, stanowią piękną całość :) ... oj ciekawa jestem co tam tworzysz na szydełku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu do haftu były też dodatki, więc poszłam w ślady autora. Może moje są trochę inne, ale cieszę się że się podobają. Wkrótce pokażę co szydełkuję.

      Usuń
  5. Wygląda pięknie. Wszystko ładnie współgra - haft, guziczki i dodatki, a także oprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny hafcik, bardzo fajny pomysł z guzikami, całość prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pieknie wyszedł obrazek! Cudowne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie prezentuje się Twój hafcik !! Wszystko idealnie dopasowane !
    I zresztą szybko się z nią uporałaś, bo widać, że pracy nad nią było bardzo dużo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Nie tak szybko, trochę mi zeszło z tym haftem:) Ale praca nad haftem była bardzo przyjemna!

      Usuń
  9. Wiedziałam, na co czekam! I... jest uczta! A ramka cudna! Uwielbiam przecierki! Och, jak ja żałuję, że w mojej okolicy nie ma Leroy M. : (
    A co do tej rozsypki, chętnie bym ją zobaczyła, bo umieram z ciekawości. Wiem tylko jedno, znów będę miała okrągłe oczy ze zdumienia i zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Na pewno nie tworzę takich cudeniek jak Ty Aniu:) Daleko mi do Ciebie!

      Usuń
  10. super wygląda w tej oprawie. a dodatki? boskie - szczególnie podobaja mi się te nożyczki... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super haft jeden z ladniejszych jaki ostatnio widzialam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się aż tak podoba! Dzięki!

      Usuń
  12. No i efekt jak zwykle rewelacyjny :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż będę pisała, już wszystko zostało napisane:)
    Piękny, cały piękny, z dodatkami i bez, ramka świetna. Po prostu cudo:)
    Ja też żałuję, że u nas nie ma Leroy Merlin. M S-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Wiem, że mam szczęście, że mieszkam w takim regionie, że gdzie się nie ruszę to jakiś market lub Centrum Handlowe. I wszędzie blisko:) Dobrze zdaję sobie z tego sprawę!

      Usuń
  14. Super! I haft, i dodatki, i oprawa! Odwazna jestes, ja jednak balabym sie tak przyklejac na haft. Przy wafelkowym kalenadarzu przyklejalam guziczki, ale obok a nie na xxx. Fajnie sobie to wszystko wymyslilas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Przyklejam, bo to tylko haft:) A do tego jak już coś sobie wymyślę, to muszę to zrealizować:)

      Usuń
  15. Cudowny efekt, szczególnie z tymi dodatkami :) Passe partout dodaje obrazkowi elegancji :)
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Bez passe partout to nie byłoby "to" :)

      Usuń
  16. Wspaniale!
    Idealnie pasuje do miejsca gdzie pracujesz!
    Dobrze, że dodałaś te drobiazgi-dodatki, bo praca jest bardziej przestrzenna. A i ramka jest ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Już dużo wcześniej powinnam taki haft mieć u siebie w sklepie:)
      Cieszę się, że ramka jest OK.

      Usuń
  17. Piękna pasmanteria... oby w rzeczywistości takie bywały :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Edytko, pierwsze co mi wpadło w oko to własnie ta rama stylizowana na poprzecieraną. Jest idealna!! Strasznie mi się podoba i w 100% pasuje do haftu, który jest tak piękny i optymistyczny, ze oko się raduje:)
    Gratulacje ukończenia kolejnego dzieła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się bardzo, że rama Ci się podoba. Mnie też wpadła w oko.

      Usuń
  19. Twoja pasmanteria jak "żywa" !!! Jak zwykle zachwycona jestem piękną oprawą, ramką i itd. A te dodatki, które przykleiłaś są niesamowite!. Zrób jeszcze kiedyś fotkę z obrazkiem już na ścianie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. W następnym poście wrzucę zdjęcie obrazka w sklepie.

      Usuń
  20. piękny i idealnie dopracowany obrazek,chociaż panią sprzedająca mogłaś nieco odmłodzić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam, mogłam, ale pewnie za jakiś czas, mam nadzieję dłuższy, będę do tej pani trochę podobna :))

      Usuń
  21. Piękny efekt końcowy i bardzo na temat :0
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna pasmanteria i ma tak cudowny klimat jak Twoja "Inspiracja". Oprawa jak zawsze bez zarzutu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie. Udana oprawa, a doklejone drobiazgi słodkie...

    OdpowiedzUsuń
  24. hafcik super, a ramka rewelacyjna.Fajnie to wszystko oprawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaaaaaaaaaaaaa pasmanteria wyszła cuuuuuudnie :) A te wszystkie detale są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obraz jest obłędny! Dobrze kojarzę, że trafi do realnej pasmanterii?:) Uwielbiam czerwony kolor, ale myślę, że czerwone passe-partout zagłuszyłoby obraz, wiec dobrze jest, jak jest.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem prędkości z jaką tworzysz swoje dzieła. Zazdroszczę. A Pasmanteria przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Obrazki nie powstają tak szybko jak bym chciała. Wciąż cierpię na chroniczny brak czasu.

      Usuń
  28. Wyszło bosko! Nigdy bym nie pomyślała o takim kolorze tła w zgrał się idealnie. I te wszystkie detaliki. Naprawdę wspaniała praca.

    OdpowiedzUsuń
  29. No gratuluję! Całość wygląda fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. I zaś zeżarło komentarz!!!!!!! Boska..... musze koniecznie zobaczyc ja na żywo!
    piekna.... dodatki fantastyczne!!!
    to ja myszkowata!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudo!Zaluje bardzo ,ze to cudo na zywo dopiero za rok zobacze,bardzo zaluje:-(:-(
    Poza tym cudniej chyba nie moglo byc!Len,haft idealny,perfekcyjne dodatki,przecierkowa ramka.Cudne i juz!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna pasmanteria,a z tymi dodatkami wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak starannie i kolorowo! Przepiękne! :) Pozazdrościć i gratulować ukończonego dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  34. Superowo wyszła Ci ta pasmanteria wszystko idealnie dobrane cudniska jest . A takie rameczki to trafiłam już bo ja ramuję tylko z gotowych pozdrawiam bardzo serdecznie!!!! cornelka2

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały haft. Od razu widać źe zrobiony z miłością i pasją. Pani Edytowane źe często kolejnych takich sukcesów bo oglądanie Pani dzieł to sama przyjemność. Pozdrawiam serdecznie Agata

    OdpowiedzUsuń
  36. Zrobiłam powyżej błąd przepraszam miało być Pani Edyto życzę kolejnych takich sukcesów...Agata

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyszła rewelacyjnie:) I te wszystkie drobiazgi i szczególiki. Można patrzeć i patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń