sobota, 20 września 2014

"The Ultimate Alphabets" i " Faye Whittaker Designer Collection"

Jakiś czas temu, zainspirowana postem Titani o gazetce i aktualną, promocyjną ceną, kupiłam TU "The Ultimate Alphabets". A było to aż pod koniec lipca a przesyłka doszła dopiero do mnie w poniedziałek. Po sześciu tygodniach od zakupu. Masakra!!! Już straciłam nadzieję i miałam monitować do wydawnictwa:) Dodam, że przesyłka była darmowa i coś mi się wydaje, że to miało bardzo duży wpływ na czas jej dostarczenia.
Miałam w planach zamówić w tym wydawnictwie prenumeratę Cross Stitchera i teraz się zastanawiam, czy kolejne numery też będą tak długo do mnie szły? Może któraś z Was prenumeruje tą gazetę z Anglii i może mi coś na temat wysyłki napisać?

Wracając do tematu, gazetka wygląda tak:


Znaleźć w niej można 48 różnych alfabetów i różnych projektów z nimi związanych typu samplery, metryczki czy inne drobiazgi. Dokładnie zaprezentowała ją Titania a ja wrzucam tylko zdjęcia w pigułce.


Fantastyczny alfabet - Scrabble:)


 
 
Przeglądając ofertę wydawnictwa zdecydowałam się na jeszcze jedną ich pozycję: "Faye Whittaker designer Collection". W tej chwili już nie mają jej w sprzedaży.
 
Faye Whittaker jest współczesną artystką z Wielkiej Brytanii, której prace przerobiono na obrazki do haftu krzyżykowego. Swego czasu firma DMC miała dużo zestawów do haftu z serii All Our Yesterdays.
Te obrazki maja szczególny i wyjątko charakter i od kiedy tylko pamiętam zawsze mi się podobały.


Obrazki, które można znaleźć w gazetce:



Muszę przyznać, że całkiem sporo tego jest.





Do zdjęcia każdego wyhaftowanego obrazka jest zdjęcie pracy artystki.
Piękne obrazki!




Właśnie tak to wygląda: obrazek, jakiś cytat, zdjęcie wyhaftowanego obrazka i schemat.



 
Bardzo ładne wydanie. Aż miło wziąć do ręki i przeglądać strona za stroną:)
Oba wydania są klejone a nie szyte. Coś jak nasze polskie miesięczniki, np. Twój Styl.
Za każdą gazetkę płaciłam ok.7 funtów.
 
A to mój zestaw AOY, który kupiłam już dawno temu. Wciąż czeka w kolejce:)
A motyw karuzeli to jakiś obłęd. Nie wiem czemu, ale jestem na ich punkcie zakręcona. Chyba dlatego, że nie mogę na nie wsiadać, bo mam chorobę lokomocyjną :)
 
 
 
 Bardzo dziękuję za komentarze po "pasmanterią". Bardzo się cieszę, że podoba Wam się obrazek i oprawa.
 
Zdjęcie na prośbę Iwonki:) Na razie obraz powiesiłam w sklepie,  na kominkowej ścianie.
 
 
 
 
Miłego weekendu!!!
Pa!!!
 
 
 

15 komentarzy:

  1. Edytko wszystko świetne, podoba mi się ta książka z dziećmi, Twój zestaw jest piękny.
    A obrazek powieszony wygląda po prostu cudnie:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Είναι όλα τα σχέδια καταπληκτικά !!!
    Πολύ ωραία βιβλία με πολύ ενδιαφέρον !!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, rozpusta na calego:P Chcoc myslalam, ze to ja Ci pierwsza wspomnialam o wydaniu z alfabetami:P
    Fajnie powiesilas Pasmanterie, ale mnie sie bardzo podoba tez lawenda! Nie pamietam, czy ja juz pokazywalas, ale sliczna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci szczególnie tej drugiej gazety. Obrazki w niej są obłędne :) Zestaw z karuzelą też :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne gazetki. Pasmanteria na ścianie prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faye Whittaker tworzy piękne obrazy, uwielbiam na nie patrzeć :) Zazdroszczę tej gazetki, jesteś szczęściarą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie ma w ofercie już Faye Whittaker - chetnie bym nabyła bo fajne wzorki tam sa - podobają mi się.
    "pasmanteria" prezentuje się uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasmanteria przepięknie się wkomponowała :) nikt nie przejdzie obok niej obojętnie ...super czasopismo, świetne alfabety, obrazki dziecięce też przykuwają uwagę...no to teraz czekamy Edytko na prezentację karuzeli hihi...niestety ja też nie mogę za bardzo się kręcić na takich przyrządach, bo cierpię na tą samą dolegliwość, nawet jak wchodzę na trampolinę to już zaczynam odczuwać skutki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ta druga gazetka. Szkoda, że niedostępna, bo sama bym się może i skusiła na nią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się naczekałaś na tą gazetkę! Ale warto było jak widzę, bo jest naprawdę ciekawa. Ta druga też mi się podoba, ale wiesz kiedyś wyhaftowałm ten obrazek z dziećmi na huśtawce, aż dwa razy (drugi na zamówenie) i na razie nie mam ochoty na nic w tym stylu.
    Dziękuję za fotkę z Twojej pasmenterii - poznaję to miejsce i miłe wspomnienia z pobytu u Ciebie powracają :)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe gazetkowe propozycje :) Haft prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasmanteria jest piękna, byłam widziałam na żywo, nawet obmacałam :P Majstersztyk!

    A gazetki ekstra. Zastanawiam się czy można by u ciebie taką wypożyczyć :P Już kiedyś miałam pytać... Bo spodobał mi się jeden alfabecik

    OdpowiedzUsuń
  13. :) Oczywiście jak to u Ciebie, zakypy gazetkowo książkowe i oczywiście alfabet ;) Super!
    P.S. Po kawałku zdjęcia z "pasmanterią" mniema, że u Ciebie w Pasmanterii ciepło, przytulnie i idealnie. A może pokusisz się o więcej fotek Twojej Pasmanterii ? :)) Z przyjemnością obejrzę.

    OdpowiedzUsuń