czwartek, 19 lutego 2015

Cross Stitcher nr 289

Ostatnio robótkowo u mnie mało się dzieje, bo aktualnie mam bardzo mało czasu, ale myślę, że wkrótce wszystko wróci do normy i będę mogła czymś się pochwalić.
Doba jest dla mnie za krótka i przydałoby mi się tak ze trzy czy cztery dodatkowe godzinki by w miarę ze wszystkim się wyrobić. Pewnie nie tylko ja tak mam:)

Dziś pokażę nowy numer Cross Stichera, 289. Uważam to wydanie za całkiem udane. Wiadomo, nie wszystko się wszystkim podoba:)



Do numeru załączony był gratis: zestaw do wyhaftowania karteczki z dziewczynką, którą można dowolnie ubrać w ciuchy, które można wyciąć z załączonego kawałka materiału. Haftujemy tylko dziewczynkę w bieliźnie i ubieramy według własnego pomysłu.



Śliczności !





To już chyba stało się oczywistą oczywistością, że zawsze w tej rubryce możemy znaleźć publikację prac dziewczyn z Polski. Jak kiedyś nie znajdę to się zdziwię:)
Jak zwykle gratuluję !!!





Świetne, świetne, świetne i na pewno gdzieś, kiedyś ten wzór wykorzystam, np. na zakładki:)



Bardzo ładny i subtelny alfabet.
Alfabety to mógłby to być stały punkt gazetki.


Tu pomysły z wykorzystaniem guzików.
Szkoda, że nie mam takich ptaszków. Super projekt.


Owieczkę już gdzieś widziałam, ale też fajna.


A to zapowiedź kolejnego numeru. Już w typowo wielkanocno-wiosennym charakterze.




Mój Dżery przyłapany na oparciu kanapy:) 
W niedzielę wygrzewał się w promieniach słońca:)
Zwróćcie uwagę na łapki, każda w innej pozycji.



Pa !!!


23 komentarze:

  1. Cudowne są te motyle i kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się numer. I motyle i poduszeczka żółw i pani z dziewczynką pod parasolem i poduszka
    i okładka, czyli właściwie większość:) A Dżery taki w półśnie przyłapany:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  3. O, własnie kotki mi najbardziej tak jakoś do serca :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżery jest przepiękny. Prawdziwy koci arystokrata! Ja chcę motyle, kotki i papugę z żółtym czubem! Super wzorki!!! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. o motylki mi przypadły do gustu i koci arystokrata

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kolorowy ten numer i wiele ciekawych hafcików. Kocio wspaniały. Ten dumny pyszczek piękny.
    Pozdrawiam ciepło.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się poduszka z kotami i ciuchcia łączona guziczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie sie dodatek podoba, szpilki wbite w zolwia:P oraz tepomysly na koniec z wykorzystaniem guzikow. Chyba za malo, zeby kupic. Zreszta dalej wypatuje poprzedniego numeru, moze sie wreszcie u mnie pojawi:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pokaz gazetki, ładne rzeczy do podpatrzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajny numer, kilka projektów do rozważenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejku, już kolejny numer? Nie nadążam ostatnio... normalnie był poniedziałek a jutro koniec tygodnia, weekend i leci...
    Numer ciekawy, kociaki na pewno wykorzystam do zakładek:) Są urocze:)
    Twoje kocisko niesamowite:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak cię znam to w niedługim czasie zawitają te ptaszki u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna torba z papugą, wiosenna, Cross Stitcher ma chyba najlepsze wzory ze wszystkich angielskich gazetek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja cierpliwie czekam na Twoje xxxxx:-D:-D
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście wiele inspiracji :) Dziewczynkę wyhaftowaną widziałam już na którymś z blogów. Życzę tych upragnionych, dodatkowych godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój typ to obrazek z parasolką. MAtka idzie pod a na dziecko leje. ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Kociaki rzeczywiście są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oprawka notatnika jest fajna no i niebieski czajniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiciuś śliczny i jak te łapki ułożył subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na szczęście ja moją gazetkę dostaję tera tuż po Tobie i nie skręcam się z niecierpliwości. Zdecydowanie z tego numeru wybieram kocią poduszkę ! Ale kiedy zrealizuje ten projekt, kto to wie ? :)
    Dżery jest słodziakiem - przesyłam mu głaski !

    OdpowiedzUsuń
  21. KApitalny numer, juz go zamowilam na Allegro, bo niestety nasz Empik przestal sprowadzac.. ;-( francuska gazetkę, ktora pokazujesz przywiozlam sobie ostatnio z Paryza ,bardzo mi sie podobala i nawet nie zauwazylam ,ze czesc to przedruki ( ale juz dawno skonczyla mi sie prenumerata CSC i CS ) pozdrowiooonka! ;-)glaski dla Dżerego!!! Boski jest!

    OdpowiedzUsuń