wtorek, 3 lutego 2015

"Herbier au point de croix" Helene Le Berre

Dawno nic fajnego sobie nie kupiłam. Pisząc fajnego miałam, oczywiście, na myśli coś robótkowego. Właściwie za namową Justyny, która prowadzi bloga Hafty Tiny, zrobiłam wspólne zakupy. Co kupiła Justyna to Wam nie powiem, może sama się pochwali, ale ja kupiłam książkę, która podobała mi się od bardzo dawna : "Herbier au point de croix", której autorka jest Helene Le Berre, w swoim stylu przypominająca Veronique Eninger.



Książka jest przepięknie wydana. Zresztą jak wszystkie inne książki, które posiadam z tego wydawnictwa.  Ma 89 stron.
Każdy przedstawiony haft poprzedzony jest stroną, na której namalowany jest dany kwiat lub kwiaty.
Zapomniałam napisać, że cała książka to są wzory kwiatów.
Oto kilka zdjęć z wnętrza książki:













Kupiłam sobie też nożyczki z uchwytami w kształcie serduszek. I tak trochę zdziwiła mnie ich wielkość jak je zobaczyłam :)  Mają 7 cm wysokości i tak się mają wielkościowo do typowych nożyczek tzw. czapli. Małe jakieś strasznie są :)  Zresztą na tekturce pisze, że miniaturki. Wiem, że któraś z Was też kupowała takie nożyczki, tylko teraz nie pamiętam która, i jakoś wydawało mi się, że były trochę większe. Sama nie wiem:)
Takie małe też są fajne, bo wszędzie mi się zmieszczą.

 
Zrobiłam jeszcze jedno zamówienie w Casa Cenina i jak na razie czekam na jego realizację.
Tym razem zrobiłyśmy we trzy zakupy:)

Bardzo się cieszę, że moja pasmanteria tak się Wam podoba!!!  Ja też bym bardzo chciała, by co drugą moją klientką była któraś z Was :)  Ale cóż, zbyt duże odległości nas dzielą. Kilka osób pisało, że może odwiedzi mnie w wakacje przy okazji jakiegoś wyjazdu.  Chciałam Was poinformować, pewnie jeszcze to uczynię też w późniejszym terminie, że w sierpniu sklep będzie zamknięty.

Jeszcze raz bardzo dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze!

Trzymajcie się ciepło!
Pa!!!
 
 

33 komentarze:

  1. Bardzo ładne hafciki. A Justynka się nie przyznała, że coś gdzieś zamawia, to jest dopiero ;)
    Pozdrowionka
    D.
    P.S. I tak brakło mi jednego koloru muliny. hihihi Skleroza ze mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię wzory tej projektantki :) Nożyczki serduszkowe różowe kupiła Iwona, ale chyba na zdjęciu nie były pokazane w obecności innych, więc wydawały się większe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nożyczki Iwonki też są miniaturkami:)

      Usuń
  3. Co? Dawno nic nie kupilas?:P Hmm, ja tu ciagle widze jakies wpisy zakupowe. A nozyczki kupilas miniaturki, to jest nowa kolekcja dostepna w kilku kolorach. Zwykle serduszkowe sa chyba tylko czarne i czerwone i sa takie mniej wiecej jak zwykle nozyczki, bo juz dawno je kupilam i nawet na blogu pokazywalam. Trzeba dokladnie czytac opisy zanim sie kupi:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nic nie kupowałam. Po kradzieży kasy z konta miałam do tej pory długą przerwę. To już prawie trzy miesiące! Gazet nie liczę.
      A jeśli chodzi o nożyczki, to fakt, nie doczytałam. Nie przyszło mi na myśl, że mogą być miniaturki. Ale z tych też się bardzo cieszę!

      Usuń
  4. Cudna książka zdecydowanie w moim stylu, chyba również muszę rozważyć jej zakup kiedyś w przyszlości. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny zakup! We wzorze fiołków z tej książki kocham się na zabój;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna książka! no szkoda, że jej tam nie widziałam, ale może następnym razem zrobię bardziej przemyślane zakupy:)))) nie kolekcjonuję nożyczek, ale te mi się podobają, wydaje mi się, że poręczne są takie małe:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam, piękne wydanie. Piękne, delikatne wzory kwiatów zachęcają do haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe zakupy..... w sierpniu znikasz z drugiego domku?.... szkoda, ale Tobie tez potrzebny jest odpoczynek!!! Powinnaś wcześniej wywiesić karteczkę o urlopie, to nie będzie potem elementu zaskoczenia:))) a ja mam chęć jeszcze na filcowe szaleństwo do ciasteczek... i warzyw..i owoców...
    Męczę się teraz z tą lalką:((( Nie lubię takich nijakich szablonów:(((

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne motywy do wyszywania :) Nie ma to jak zakupy..az sie buzia cieszy jak widze takie fajne różności:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie sie podoba ten wianuszek jablonkowy,cudny jest:-)
    Nozyczki male ale cudne:-D
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  11. Super książka hafty są subtelne i zmysłowe, bardzo mi się podobają, a nożyczek jak wiadomo nigdy za wiele :D świetny zakup!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaale boskie, szczególnie się zakochałam w tych rumiankach (chyba) z motylami :D niebiańskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello I'am Chris !
    this is not a "spam"
    The "directory" is 16 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/
    Happy Blogging
    ****************
    i followed your blog, please follow back
    +++++++++++++++++++++++

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna książka, zachęciłaś mnie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzory sa przecudne, podobnie jak nożyczki. Kwiaty z książki wyglądają jak namalowane!

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka jest piękna, wiem bo posiadam:) A nożyczki choć malutkie są śliczne:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna! A w nożyczkach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne zakupy! Cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście przypominają Veronique Eninger;) Świetny zakup. Śliczne delikatne hafty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wzory w książce są przepiękne !!! A takie małe nożyczki w CC ostatnio kupiłam właśnie ja i bardzo mi się podoba, że są takie malutkie:)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne wzory są w tej książce!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj w Nowym Roku Edytko - piękne te wzorki - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna pozycja a kilka wzorkow skradlo moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne są te wzory aż chce się łapać za portfel biec po nici i wyszywać

    OdpowiedzUsuń