środa, 11 lutego 2015

Pro filo nr 88

Dziś wpadam z nowym (przynajmniej na naszym rynku) numerem Pro filo nr 88. Jest to wydanie świąteczne i według mnie bardzo udane. Myślę, że Wam też spodoba się dużo haftów.
Zdjęcia takie sobie, bo pogoda paskudna.
Jak zwykle do gazetki załączono zestaw mulin Pro filo.


























Zapowiedź kolejnego numeru.



I na koniec chciałam pokazać oprawioną Belle&Boo z czekoladą.
Gotową ramkę i beżowe passe partout kupiłam w Leroy Merlin. Kolor passe partout idealnie pasuje do koloru futerka króliczka i przecierek na ramce. Ja jestem zadowolona z mojego wyboru oprawy.
Rama ma wymiar 35 x 45 cm.



Ostatnio dziergałam na drutach:) Zrobiłam na prezent dla młodej osóbki szary komin dwukrotnie okręcany. Wzór to tak zwany "ryż". Wiem, wiem, żadna rewelacja, ale to i tak dużo jak na moje umiejętności jeśli chodzi o druty. Osoby wyrabiające super wzory i ażury mogą paść ze śmiechu.
Nie ma prezentacji "na ludziu", bo nie udało mi się namówić mojej córki.  Choć komin jej się spodobał i zamówiła taki sam w kolorze czarnym.

 
 
Trzymajcie się ciepło!
Pa!!!
 
 
 

50 komentarzy:

  1. Obrazek idealnie oprawiony.miodzio;) Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo się cieszę, że oprawa się podoba.

      Usuń
  2. Lubie wzory bożonarodzenionwe ale z tych podoba mi się jedynie ten na poduszkę z saniami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, specjalnie w poniedziałek pojechała do empiku zobaczyć czy jest nowy numer pro filo i nie było :( Teraz nie pojadę, bo córka chora i na tydzień jestem uziemiona z nią w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezent:)

    Bardzo ciekawa gazetka, wzorki sa bardzo ladne i dodaja nawet muliny..hm :) pierwszy raz sie z tym spotykam :p 'must have' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już parę razy pokazywałam tą gazetę i zawsze jest z mulinami.

      Usuń
  5. Obrazek świetnie się prezentuje. Proste wzory są najlepsze przy zimowych wytworkach. Ażury się nie sprawdzają przy grubych włóczkach. Ja bardzo lubię ryż podwójny i pojedynczy oraz wzór śpiąca królewna lub jak kto woli jeżynki. Z chęcią podrzucę gdybyś chciała.
    Pozdrawiam ciepło.
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! To jak będę potrzebowała to się do Ciebie zgłoszę, choć o śpiącej królewnie nie słyszałam:)) Jeżynki też mi nic nie mówią, ale jak pisałam ja mało robię na drutach.

      Usuń
  6. Komin fantastyczny i ja nie drutujaca robię wielkie wooow:)
    Gazetke przegladnęlam ale jak zobaczyłam tego zezowatego mikołaja (na torbie) to sie turlałam ze smiechu- mikołaj fantastyczny a wzrok mozna naprawić:)))
    a..... Bella piekna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, jakoś nie zauważyłam tego zeza:)

      Usuń
    2. Eeee, mikolaj patrzy do gory:P Zawsze myslalam, ze zez to jednak zbiezny lub rozbiezny:P

      Usuń
  7. Zawieszki w gazetce są bardzo fajne i pięknie mogą ozdobić do podczas świat, a obrazek prześlicznie oprawiłaś Edytko, wszystko współgra ze sobą idealnie, ogromnie mi się podoba, normalnie ostrzę zęby na ten obrazek :D ....komin jest obłędny i wiesz wszystko mi się w nim podoba i kolor i ścieg, czy tam wzór, rewelacja, szkoda że nie ma prezentacji na modeli ale i tak jest pięknie...wiesz co fantastycznie by się prezentował koc wykonany tą techniką, normalnie cudo by powstało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu!
      A wiesz, że o kocu też myślałam i nawet rozmawiałam na ten temat z córką? My też oczami wyobraźni widziałyśmy taki koc. No może, kiedyś sobie taki zrobię:) Świetnie wyglądał ten komin jak leżał mi na kolanach w trakcie robienia. Jak kocyk:)

      Usuń
  8. Edytko obrazek przecudnie wygląda w oprawie, wszystko do siebie pasuje. Piękny:)
    Oczu nie mogę oderwać. Komin również bardzo mi się podoba:) Też mogłabym mieć taką ciocię:)
    A gazetka bardzo fajna, świetne świąteczne motywy. M S-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście w gazetce jest dużo fajnych wzorów - ja jeszcze nigdy tego wydawnictwa nie kupowałam, może tym razem się skuszę.
    Obrazek z króliczkiem oprawiłaś jak zwykle perfekcyjnie, dla mnie oprawa to pięta achillesowa, zawsze muszę mieć asystenta, który ewentualnie poprze mój wybór, bo stoję w tym Leroy Merlin i głupieję patrząc na ilość ramek... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię oprawiać. Mogę dobierać i dobierać ramki.

      Usuń
  10. Komin wygląda super. Bardzo mi się metka podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na drutach się nie znam, ale komin świetny. Takie gotowe, tak lubię i noszę. Gazetka świetna. Pomyśleć, że nigdy w empiku nie zwróciłam uwagi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem te gazetki mają niezbyt zachęcające okładki, a to co najlepsze jest w środku. Gazetka zawsze jest zafoliowana więc nie można zobaczyć co jest w środku.

      Usuń
  12. Ładne te hafty na tle nut... obrazek po oprawie prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szalu nie ma. Ladne wzory, ale jakbym miala cos wybrac do xxx to tylko jeden tag z balwankami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest duży wybór wzorów, więc znajdzie się coś dla każdego.

      Usuń
  14. Oi primeiro parabens pelos trabalhos!!! sou brasileira e estou amando seu blog....que linda essa revista...e lindo demais seu quadro!beijos

    OdpowiedzUsuń
  15. Ptaszek z listem w dziobie to mój numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego ze śmiechu....,każdemu podoba się co innego ;) Dokladnie taki sam komin,i ryżem i szary robiłam wcześniej(prezentowałam na blogu).Bardzo mi się podoba i mój ,i Twój :)) Obrazek bardzo ładnie oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego ze śmiechu....,każdemu podoba się co innego ;) Dokladnie taki sam komin,i ryżem i szary robiłam wcześniej(prezentowałam na blogu).Bardzo mi się podoba i mój ,i Twój :)) Obrazek bardzo ładnie oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bosko wyszło oprawienie :) Też wykorzystałam taką ramkę tylko błękitną :) do metryczki. Komn ekstra! Właśnie się zastanawiałam nad tym by sobie zrobić własnie ryżem taki, ale to już na przyszły rok, więc mam troszkę czasu. Ja też moje umiejętności robienia na drutach zakończyłam na prawych, lewych, ściągaczach i właśnie ryżu :) Nie jesteś sama ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu mi raźniej, że nie jestem osamotniona :)

      Usuń
  19. Oprawiony obrazek wygląda ślicznie.
    Splot na kominie super , prezent na pewno się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gazetkę widziałam we włoskim kiosku, ale jakoś się nie pokusiłam :)
    Ramka cudowna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za podgląd gazetki!
    Oprawa wyszła świetnie, bardzo pasuje do tego haftu! Komin super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz racje- bardzo udany numer- wzory prawie wszystkie mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam podoba się dużo wzorków. Myślałam, że nie doczekam się tej gazetki w Empiku:)

      Usuń
  23. Bardzo inspirujące. Już wiem co zrobię dla wnusi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Komin jest piękny. Podoba mi się wzór ryżowy. Wzór ten jest bardzo efektowny. Sama chciałabym taki właśnie komin. Obrazek pięknie oprawiony! Śliczny! Nie udało mi się kupić Pro filo 88. No cóż nie mam szczęścia. Nigdy nie trafiam w określonej chwili do Empiku. Czy gdzie indziej też można pytać o to czasopismo Pani Edytko? Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że komin się podoba.
      Profilo, z tego co wiem, jest tylko dostępne w Empiku.

      Usuń
    2. Kupiłam wczoraj w empiku, rewelacyjny numer:)))) pozdrawiam

      Usuń
  25. Teraz dopiero załadowały mi się zdjcia, Bella cudna! To chyba ta sama ramka co ja mam tylko biała, piękna oprawa, a za dziergania na drutach szczerze podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię sobie te gazetki u Ciebie pooglądać:) Obrazek świetnie oprawiłaś. A komin super!

    OdpowiedzUsuń
  27. komin wygląda bardzo przytulnie i ładny jest w tych szarościach. szkoda, że nie pokazałaś go w całości :(

    OdpowiedzUsuń