poniedziałek, 21 listopada 2016

Creation Point de Croix 61 listopad-grudzień 2016

Oto najnowszy numer Creation'a. Całkowicie w świątecznej tematyce.
Nie wszystko mi się podoba. Ale ogólnie to udany numer.
Zresztą same zobaczcie:












Przepiękna hafciarka. Muszę sobie kiedyś taką "popełnić".






 
 


Ostatnio, jak już pisałam w ostatnim poście, jestem zaśnieżynkowana. Zakupiłam sobie kolejną książkę z cudnymi wzorami.
Książkę kupiłam w Casa Cenina.


W środku jest 40 schematów śnieżynek pokazanych jak je robić krok po kroku.
Idealne wydanie dla mnie:)


I między innymi dzięki tej książce zrobiłam kilka nowych śnieżynkowych motywów.



Powstały też czerwone śnieżynki. Te będą miały swoje konkretne przeznaczenie o czym pewnie napiszę za jakiś czas.


A także pastelowe gwiazdki.


Palec od szydełka boli, ale dalej powstają kolejne śnieżynki. Tworzę póki wena trwa:)

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję że do mnie zaglądacie
i że zostawiacie tak motywujące komentarze!
Pa!
 
 






21 komentarzy:

  1. Hmm sam numer jakoś bardzo mnie nie zachwycił, chociaż kilka hafcików jest ładna :) Śnieżynki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładne te wzorki :) tata poluje dla mnie na tę gazetę we Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po gazetce to tylko tym razem przemknęłam wzrokiem - śnieżynki przykuły mnie do monitora ! Piękna jest książka, a Twoje wyroby to prawdziwe cudeńka, naprawdę to nie są jakieś pospolite gwiazdeczki, tylko prawdziwe GWIAZDY :) I podobają mi się w każdej wersji kolorystycznej.
    A palec to rzeczywiście od szydełka boli... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świąteczne wzorki są całkiem, całkiem. Przydadzą się z pewnością. A tobie ten palec to pewno dopiero po Świętach przestanie boleć...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękne są te Twoje śnieżynki!
    A paluszki od szydełka bolą... coś o tym wiem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie są te gwiazdki! Kochana wypożyczysz wzorek na te koloraśne i na tę białą pierwszą od prawej? :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj kilka wzorków z tej gazetki chętnie bym wyhaczyła, zwłaszcza skarpetę. Twoje gwiazdki są cudne! Trenuje szydełko zawzięcie, dzięki Youtuberkom, ale jak na razie moje wytwory są nie pokazowe :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko najpiękniejsze są Twoje śnieżynki:)
    Podoba mi się worek na prezenty.M S-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Gazetka, wiadomo, jedne wzory mniej inne bardziej trafiają w gusta. Za to śnieżynki są cudowne, chyba będę musiała przyjść na naukę robienia tych cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowo udany numer gazetki :) Śnieżynki fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne śnieżynki, praca wre u Ciebie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, parę hafcików całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej w tym numerze spodobały się te hafty na granatowym tle - ślicznie wyglądają:)
    A śnieżynki tworzysz cudne Edytko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śnieżynki wyglądają jak prawdziwe, niezwykle misterna i perfekcyjna robota!! Piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się te maleństwa świąteczne z gazetki. Śnieżynki -cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyjatkowo udany numer. Zimowe obrazki w tamborkach sa boskie!

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja ale piękne dosłownie wszystko. Z tych paryskich wzorów to już kiedyś urzekła mnie ta dziewczynka wrzucająca list do skrzynki. A śnieżynki istne cuda. U mnie też ich troszkę na blogu, ale taka książka to skarb. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj zauroczyła mnie ta hafciarka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka świątecznych wzorków z gazetki podoba mi się... a śnieżynki szydełkowe kocham! Ekstra książka. Lubię schematy, nie opisy :-)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajny wpis! I gazetka pelna cudnych wzorow i ksiazka wspaniala a Twoje gwiazdki rewelacyjne!!! Ja wyszydelkowalam 2 a ile sie przy tym nabiadolilam i nameczylam hihi ,kto powie ,ze to jak z jazda na rowerze i sie nie zapomina ,widocznie ja jestem wyjatkowa hihi
    Te pastelki bardzo przykuwajace :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne gwiazdeczki, zwłaszcza te w pastelach, rozszydełkowałaś się na dobre
    a gazetki poszukam na ruskich stronkach ;) wpadły mi w oko hafty serduszkowe

    OdpowiedzUsuń