wtorek, 22 listopada 2016

"Fables contes et comptines" Veronique Enginger

Od kiedy zobaczyłam zapowiedź tej książki w internecie wiedziałam, że muszę ją mieć:)
Trochę na nią czekałam, bo była niedostępna, ale w końcu mam!
To najnowsze, książkowe wydanie obrazków od Veronique Enginger.
W książce znajdujemy same bajkowe postacie z najbardziej populanych i znanych bajek. Są też różne zwierzątka i obrazki np. do dziecięcych pokoi. No, cudo!
Książka ma 143 strony.
Uwaga! Duuuużo zdjęć.







































 
Bardzo się cieszę z tego zakupu.
Książkę kupiłam na Amazon. Kosztowała 25 euro.
 
 

20 komentarzy:

  1. Ciekawa pozycja :) fajne, że pokazałaś tak dużo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie obrazki, bardzo mi się podobają, a najbardziej chmurka. M S-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna książka :) jeśli tylko pojawi się w Polsce to na pewno ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super książka!
    I cena do zaakceptowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna! Wiele pięknych wzorów :))))) kilka od zaraz mogłabym wyhaftowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzory przepiękne. Nie mogę się napatrzeć, chyba sprawię sobie jako kolejny prezent na święta

    OdpowiedzUsuń
  7. Veronique zachwyca po raz kolejny.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na usta ciśnie się jedno słowo: zachwycające!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, bajkowe wzory :) Idealne na wyhaftowanie do pokoików dziecięcych :) Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co obrazek to piękniejszy! Zakochałam się w zielonym ślimaku z ostatniego haftu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny wybór bajkowych motywów, wpadł mi w oko Czerwony Kapturek
    idealna dla mam z małymi dziećmi - nic tylko siedzieć i wyszywać i wyszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love book by Veronique Enginger. Thanks for sharing all the wonderful photo.
    It is on my shopping list.
    Thank you

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne hafciki :) Jestem na etapie czytania tych bajek mojej córci, więc tym bardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wizytę u mnie. A naszło mnie jeszcze takie pytanie. Pokazujesz zdjęcia gotowych haftów z książki - czy mogłabyś pokazać chociaż kawałeczek wzoru? Jakie one są duże w tej książce?

    OdpowiedzUsuń
  15. Orany ale cudo!!! Idę szukać w czeluściach Internetu tego cuda, może i mnie się uda ją gdzieś nabyć...

    OdpowiedzUsuń
  16. Спасибо, за обзор книги! Очень красивые дизайны!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście bardzo ciekawa ksiązka. Bardzo mi się podobaja niektóre hafciki.
    Dzięki za tak szczegółowe zaprezentowanie.
    I oczywiście gratuluję udanego zakupu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń