sobota, 4 listopada 2017

35 nowych kolorów muliny DMC

Firma DMC wprowadziła 35 nowych kolorów muliny DMC.
Razem jest już 500 kolorów. Te nowe kolory są już dostępne u nas w sprzedaży. Ja również od dziś mam je u siebie w sklepie:)


Na razie dostałam taki stojak, ale kiedyś mają być zmienione duże, okrągłe stojaki z muliną i tam będą już wszytskie dostępne kolory.

Numery nowych kolorów to od 01 do 35.

We wrześniu kupiłam sobie w Sewandso zestaw tych 35 mulin w limitowanej serii, w metalowej puszczce. Długo czekałam na zamówienie, bo muliny doszły do mnie dopiero parę dni temu.
Są nowe i śliczne. W tym zestawie jest aż 10 kolorów, które można wykorzystać do lawendowych projektów.



Na puszczce jest wytłaczny znaczek DMC




W opakowaniu była mini książeczka z kilkoma schematami, w których zostały wykorzystane nowe kolory mulin.

 
Takie puszki też można u nas kupić. U mnie można też taką zamówić, ale to oferta bardziej dla stacjonarnych klientek. Ponoć do Polski trafiło tylko 60 takich limitowanych wersji:)
 
Miłego i udanego weekendu!!!
Pa!!!
 
 

15 komentarzy:

  1. Piękne kolory w eleganckim pudełeczku:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorki i świetna puszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory fajne, ale puszka malo ciekawa. Widzialam dzis w pasmanterii w mojej okolicy i wrazenia nie robila:( A szkoda, bo mialam na nia chec. Nie wiem ile Ty placilas, ale w malym miescie obok mnie kosztowala 45 euro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam takie gadżety i kupiłam jak tylko zobaczyłam w Sewanso i zapłaciłam 25 funtów. Teraz puszki będę miała u siebie w sklepie po 120zł.

      Usuń
    2. świetny luksusowy prezent sobie zrobiłaś Edyto :) świeże mulinki, nowe kolory, z przyjemnością się po takie sięga. Muszę się jednak zgodzić z Pieguchą, pudełko mogłoby być trochę atrakcyjniejsze, DMC mogło się lepiej postarać, brakuje na nim jakichś kwiatów, ptaków, coś kobiecego i romantycznego :)

      osobiście nie kolekcjonuję całej gamy mulinowej, zawsze kupuję nitki pod wymogi projektu, w przeciwnym razie będą u mnie leżeć przez lata :)
      uwielbiam świeżą mulinę do każdego projektu :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne kolory, ale chyba póki co trzeba poczekać na nowe wzory, żeby można było je jakoś wykorzystać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te nowe kolorki ! I fajnie prezentują się w tej metalowej puszcze... może zamówię sobie u Mikołja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cena takiego zestawu w puszce?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się nowe kolory i puszka też mi się podoba:)
    Może i ja zamówię u Mikołaja:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  8. No to czekamy na cos ladnego wyhaftowanego przez Ciebie nowymi mulinami :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja już wiem, o co się będę uśmiechać do świętego mikołaja, albo sama sobie sprawię prezent pod choinkę. Fajne są te nowe kolorki.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzymy kreatywności w tworzeniu! Pozdrawiamy - Snob Shop

    OdpowiedzUsuń