czwartek, 16 listopada 2017

Creation Point de Croix 67 i Cross Stitcher 324

Dziś w telegraficznym skrócie zaległe prezentacje nowego Creationa i Cross Stichera.
Przyszły do mnie już jakiś czas temu, ale nie miałam kiedy zrobić fotek i napisać posta.

Creation Point de Croix 67 listopad/grudzień 2017

 
Nowości wydawnicze.
Nic nie wpadło mi w oko.






 
 
Cross Stitcher 324
 

Gratis do gazetki.


Bardzo podoba mi się ta śnieżna niby kula z jelonkami.


Obrazek z choinką na aucie też ciekawy, tylko dlaczego tam tak dużo różowego???






 
Dziś to wszystko.
Bardzo mnie cieszy, że podobają się Wam moje poduchy i futerał na szydełka. Dziękuję serdecznie za wszytskie komentarze.

Pozdrawiam!!!



6 komentarzy:

  1. Świąteczne wydanie tego Cross Stitchera bardzo mi się podoba, zwłaszcza te jelonki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te gazetki kilka wpadlo mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  3. Creation chyba taki sobie za to Cross Stitcher bardzo ciekawy. Jelonki i ciasteczkowy fartuszek to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jelonki rzeczywiście przykuwają oko a co do autka,zawsze można je machnąć w innym kolorze...moje napewno nie byłoby różowe;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Można z tych gazetek sobie nawet coś wybrać:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń