wtorek, 14 listopada 2017

I szydełkiem, i na drutach:)

Szydełko mnie opętało:) I to strasznie:)
A wszystko przez ten szybki efekt końcowy, który można uzyskać w kilka a nawet jeden wieczór.
Haft jest bardziej czasochłonny, co nie znaczy że całkiem go porzuciłam. Rudy kot już skończony, ale zaprezentuję go jak już oprawię. Myślę, że jeszcze z tydzień to potrwa.
Dziś pokazuję co ostatnio zrobiłam:
Kolejne dwie szydełkowe poduchy, w niebieskościach i fioleto różach.
Można je kupić u mnie w pasmanterii.






Kilka dni temu naszła mnie wena na poduszkę zrobioną na drutach:)
Zrobiona w jeden wieczór z grubej włóczki. Służy już mojemu mężowi:)



Kiedyś zobaczyłam w internecie taki futerał/piórnik z szydełkowych kwadratów i doszłam do wniosku, że ja też taki muszę mieć na szydełka:) A co?
I mam! 



Futerał zrobiłam z małych kwadratów, bo z cienkiej włóczki. W środku jest też podszewka z bawełny i zameczek.


Może te drewniane koraliki nie bardzo pasują kolorystycznie do całości, ale taki miałam zamysł a innych nie miałam pod ręką. Prawie pasują:)

 
Jestem mega zadowolona z tego futerału. Marzył mi się od dawna, ale kiedyś myślałam, że nie dam rady czegoś takiego zrobić. Jak widać wciąż uczę się czegoś nowego i sprawia mi to wielką frajdę.
Oczywiście śnieżynki też się robią, ale jeszcze nie usztywnione, więc nie ma co pokazywać.
 
Pozdrawiam Was gorąco!
Pa!!!
 
 
 


19 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio coraz mniej haftuje... Tak jak Ciebie szydełko, tak mnie pochłonęły druty (ale szydełko też uwielbiam i też mi się chce... masz rację efekt jest tak szybko widoczny !).
    Twoje poduchy są przepiękne i na pewno szybko znajdą właściciela. A ten portfelik jest cudowny, kolory są świetnie dobrane i koraliki, które jak piszesz pasują "prawie" , też są fajne i dopełniają całość !
    Czekam na gwiazdeczki, bo te zeszłoroczne były takie piękne !
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się bardzo podoba, a etui na szydełka jest świetne, bardzo pomysłowe, nigdy jeszcze nic podobnego nie widziałam:) Jesteś Edytko bardzo kreatywną kobitką:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze piękne prace stworzyłaś...saszetka to świetny pomysł, fajnie że udało się go zrealizować...czekam na oprawionego kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe poduchy :) Futerał też prezentuje się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne poduchy, a kolorystyka i wykonanie tego futerału - coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się futerał bardzo podoba i to z tymi koralikami! Super, może też zgapię i sobie taki stworzę...?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te kwadraciki w każdej odsłonie:) nie tylko super wyglądają, ale też przyjemnie się je robi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne poduchy i uroczy futerał:) czekam z niecierpliwością na oprawionego kota!:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne szydełkowe wyroby, piórniczek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Edytko Twoje poduchy są boskie:-)
    Ja z moja narzuta jakoś przystopowalam..włóczka czeka w szufladzie...muszę się nad nią zlitowac:-)
    Piorniczek jest przepiękny:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne robótki.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te poduchy ta na drutach bardzo ciekawa a piorniczek bomba pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie robisz te poduchy,a futerał-rewelacja:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Machasz tym szydełkiem po mistrzowsku, Edytko :-) A co spojrzę, to zazdroszczę ;-)
    Etui na szydełka w pięknych, miętowych tonacjach. Kocham ten kolor. Zresztą, inne też :-) Pooduszki to moje marzenie. Ale póki nie skończę ikony, nie biorę do ręki niczego innego. Taki reżim sobie narzuciłam :-)
    Czekam na gwiazdki in kota i wiem, że czekam na cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poduszki z kwadratów na szydełku świetne, oglądałam i bardzo mi się podobały. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. poszewki piękne, piórnik zaś po prostu cudny! zauroczył mnie i oczarował; ślicznych użyłas kolorków; takich delikatnych i pastelowych...oj, od dawna mam zakusy na podobne poszewki, ale chyba piórnik tez wpisze sobie na listę "must have":D

    OdpowiedzUsuń
  17. Same slicznosci :) Poduchy swietne szczegolnie ta drutowa :)
    Etui to juz dla mnie wyzsza szkola jazdy ,fantastyczne!!!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne poduszki, podoba mi się ta popielata :D baardzo :) futerał bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko piękne i zachwyca - poduchy rewelacja a i piórniczek pięknie zrobilas :)

    OdpowiedzUsuń