wtorek, 30 czerwca 2015

Creation Point de Croix nr 52 lipiec/sierpień 2015

Dziś wrzucam zdjęcia najnowszego numeru Creation Point de Croix. Jest to typowo wakacyjno-letni numer. Hafty są różne. Są takie które widzę po raz pierwszy i niestety takie które są przedrukami.
Ale ogólnie to całkiem fajny i udany numer.



Prezentacja nowości wydawniczych. Tym razem nie ma nic co chciałabym mieć.








W tym numerze to już końcówka pięknego alfabetu.
Ciekawe czy w kolejnej gazetce zaprezentują coś nowego.











Mnie osobiście ten numer się podoba. Nawet przymykam oko na te przebitki:))

Bardzo się cieszę, że pamiątka ślubna dla Marty i Tomka Wam się podoba. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem!

Pa!!!

16 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się torba plażowa i ta mała mewa na serwetce, jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też i do tego taka latarnia w niebieskich odcieniach:)

      Usuń
  2. Całkiem miły numer, podobają mi się niebieskie drobiazgi i latarnie mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wzorki. Morskie klimaty zawsze urzekają (w każdym razie urzekają mnie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Tak myślałam, że się Pani ten numer spodoba:)

      Usuń
  4. Przyjemne hafciki. Od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie marynistyczne motywy, ale jakoś tak miejsca w moim domu brak na takie klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Numer morsko-czereśniowy :) Sporo fajnych wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, chyba mam skleroze bo tylko jeden przedruk widze:P Czy te 3 morskie to maja w hafcie rozne wieklosci xxx? Roza wiatrow jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi Ci o łódkę, domek i latarnię to tak, tam są nie tylko krzyżyki tylko takie "gwiazki" ( nie pamiętam w tej chwili nazwy tego haftu, chyba algierski) i one są w różnych wielkościach.
      Połowa wzorów w tej gazetce to przedruki ze starszych Cross Stitcherów.

      Usuń
  7. Bardzo fajny numer :) Letni i wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam motywy wakacyjne i morskie :), super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny nymer-bardzo lubię morskie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Latarnie do mnie przemawiają... lubię morskie, wakacyjne akcenty...

    OdpowiedzUsuń