wtorek, 16 czerwca 2015

Pro filo nr 90

Właśnie kupiłam kolejny numer Pro filo, 90. Jest to wiosenny numer, jeszcze sprzed Wielkanocy.
U nas pojawia się zawsze z około dwumiesięcznym opóźnieniem. Ale jest :)
Tym razem załączony zestaw mulin jest w pastelowych kolorach.
Uwaga dużo zdjęć!  Bo i pięknych obrazków dużo.





Króliczek wymiata:)










Ten kwiat lnu bardzo mi się podoba.


A te lniane motywy na torbie są rewelacyjne. Można je wykorzystać do mniejszych projektów.
Wszystko zależy od pomysłów:)













Na koniec zapowiedź kolejnego numeru.
Z tego co widać chyba będzie dużo wzorków dla dzieci.

 
 
Baaaaaardzo Wam dziękuję za komentarze pod poprzednim postem z francuskim obrazkiem .
Cieszy mnie ogromnie, że haft tak się spodobał. W niedalekiej przyszłości wyhaftuję coś podobnego i będzie to taka torebka/woreczek na drobiazgi do tej większej torby. Różne pomysły chodzą mi po głowie tylko czasu na ich realizację wciąż brak:)  Na razie szukam jakiegoś usztywnienia do torby. Mam już termoprzylepną flizelinę, dość grubą, ale przydałoby się jeszcze coś innego. To tak jest, chciałoby się coś uszyć a się nie znam:) Muszę popytać. Nawet znam pewną specjalistkę od szycia:)
Jeszcze raz dziękuję za przemiłe komentarze.
 
Pozdrawiam serdecznie !!!
 
 

28 komentarzy:

  1. Fiu, fiu, jest rzeczywiście w czym wybierać :) Bardzo fajna gazetka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna gazetka. A,że właśnie mam ją w rękach i oglądam to jeszcze bardziej mi się podoba:)
    Dziękuję Edytko. M S-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wzory w tym numerze. Można się zainspirować..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe wzorki, ciekawe.... inspirujące :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten numer gazety jest bardzo udany. Poczyniłam nawet pierwsze kroki /czyt. xxx/ z haftem z tego numeru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, ciekawa jestem co wybrała sobie Pani z tej gazetki.

      Usuń
  6. Też sobie kupiłam, ale podobały mi się bardziej te wcześniejsze numery pokazywane na blogu. :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzorki z okładki najładniejsze! Czyli królik i len :) Mamy identyczne preferencje :)))
    Ciekawa jestem co poradzi Ci specjalistka od szycia! Ja pomyślałam o grubym sztywniku, ale to może być jeszcze za mało...
    Będę czekać na te torby z nieukrywaną ciekawością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Króliczek rzeczywiście wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gazeta świetna. Co drugi wzór chciałabym mieć. Króliczka przede wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gazetka fajna, zwłaszcza te niebieskie kwiaty. Już myślałam, że będę u Ciebie niebawem ale się popsuło i dalej leżę. Mam tylko nadzieję, że jakiś bon dla mnie zostanie.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję i życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
      Bonów mam całą kupę :)

      Usuń
  11. Króliczek faktycznie wymiata. Bardzo podobają mi się te drobne niebieskie kwiatki - faktycznie takie motywy można użyć wszędzie :) Równie piękne są te litery - cudowne mają ornamenty!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle- profilo pokazuje piękne rzeczy!!! Chyba też muszę skoczyć do Empiku po nowy numer :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wrażenie, że Pro Filo to coraz lepsza gazetka !

    OdpowiedzUsuń
  14. Zauważyłam piękny wiatrak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy numer. Wzory z okładki, te monochromatyczne polne kwiatki, a także kwiat lnu i ostatni wzór to moje typy ...
    Dziękuję pięknie za pokazanie i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Edytko dawno nie pisałam, a nazbierało się zaległości.Chciałam cię przeprosić , za to że nigdy ci nie podziękowałam za wysłane wzory, odkładałam , odkładałam i minęło strasznie dużo czasu. Okropna jestem, wiem, dziękuję ci więc teraz bardzo, bardzo, i wybacz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś okropna!
      Nic się nie stało i nie mam Ci czego wybaczać:)
      Gdybyś kiedyś czegoś potrzebowała to pisz do mnie.

      Usuń
  17. Gdzie kupujesz Pro Filo ?? Pooglądałam super numer .Dziękuję za taką możliwość i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Empiku, ale pewnie nie we wszystkich jest.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję :) W naszym ostatnio nic ciekawego nie było :(

      Usuń
  18. Świetny numer. Dużo ciekawych wzorów. Piękna torba i mniejsze kwiatowe wzory,oczywiśce zajączek też wpadl mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Absolutnie i totalnie królik wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie tak sobie u Ciebie pooglądać te hafciarskie gazety:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za możliwość pooglądania gazetki:) Wyjątkowo udany numer. Zaączek super, ale mi najbardziej podobały się te niebieskie kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm, obie z mama stwierdzamy, ze najlepsze w calej gazetce sa muliny:( Na urodziny dostalam poprzednie 3 numery i o wiele bardziej udane byly, wiec prezent byl bardzo trafiony :) Dzieki za recenzje, bo dzis w empiku zastanawialam sie czy ryzykowac i kupic czy nie.

    OdpowiedzUsuń