sobota, 20 czerwca 2015

Wernisaż wystawy Doroty Menzla w Siemainowicach Śląskich

W czwartek byłam zaproszona na wernisaż wystawy mojej znajomej, Doroty Menzla.
Dorota mieszka w Siemianowicach Śląskich i właśnie w tym mieście, w Willi Fitznera należącej do Siemianowickiego Centrum Kultury odbył się wernisaż jej wystawy prac poświęconych haftowi krzyżykowemu i koralikowemu.
Prace Doroty są wyeksponowane w pięknym wnętrzu Willi Fitznera. Jest tam wspaniały klimat dla takiej wystawy, ale niestety trochę mało światła by wyszły idealne zdjęcia, więc za ich jakość przepraszam.
Oto kilka prac Dorotki:

Haft koralikowy


Tu już haft krzyżykowy




I znowu koraliki, kolejne trzy prace




Haft krzyżykowy





 
Jeśli mieszkacie w pobliżu, albo nawet w samych Siemianowicach Śląskich to możecie podziwiać prace Doroty jeszcze przez około miesiąc.
 
 
 

19 komentarzy:

  1. Szkoda, że mieszkam za daleko. Chętnie obejrzałabym obrazki, szczególnie koralikowe, z bliska.
    Piękna wystawa. Gratulacje dla autorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję Edytko za Twoją obecność na wystawie :) i za tego posta oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty, piękne wystawa. Bardzo podoba mi się oprawa babeczek i tego większego samplera-przepisu. Wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że trochę daleko...ale kto wie :) wakacje za pasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolekcja haftów! Gratulacje dla pani Doroty!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym chętnie poszła na taką wystawę ale Twoich prac :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi na razie takiej nie planuję. Moje prace można obejrzeć codziennie w pasmanterii :) Może nie wszystkie, ale dużo.

      Usuń
  7. Prace piękne i bardzo estetycznie zaprezentowane... a jednak można.... nie to, co u nas :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna wystawa, ja zdecydowanie wolę krzyżyki niż koraliki, ale miło było zobaczyć wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że się promuje haft, gdyby było bliżej, z pewnością bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam daleko, ale chętnie bym pooglądała, cudne są te prace, haft koralikowy mnie zachwyca...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te prace...szkoda, że mam tak daleko, bo zaciągnęłabym tam kogoś z pewnością:)
    Pozdrawiam i proszę przekazać Pani Dorotce wyrazy uznania:)
    Zresztą obydwie "wymiatacie" jeśli chodzi o haft, więc chylę czoła Drogie Panie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te prace...szkoda, że mam tak daleko, bo zaciągnęłabym tam kogoś z pewnością:)
    Pozdrawiam i proszę przekazać Pani Dorotce wyrazy uznania:)
    Zresztą obydwie "wymiatacie" jeśli chodzi o haft, więc chylę czoła Drogie Panie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow te prace koralikowe mnie zauroczyły oglądam i oglądam i nadziwić się nie mogę jak pięknie to wyszło, tak realistycznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł z tym wernisażem, zamiast malowanych obrazów, krzyżyki :)
    gdyby było więcej takich imprez to moze więcej kobiet by podjęlo haftowanie

    OdpowiedzUsuń
  15. W moim miescie, tam sie urodzilam :)

    OdpowiedzUsuń