poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Zaczynam!

Dziś postanowiłam, że zacznę pisać bloga. Tak od poniedziałku, 13 (to moja szczęśliwa data). Na początek może się przedstawię. Mam na imię Edyta. Mam męża i córkę. Mieszkają z nami dwa koty i fretka. Naszym rodzinnym miastem jest Czeladź w woj.śląskim. Jestem bardzo "twórcza" i kreatywna od dziecka. Jestem entuzjastką wszelkich robótek ręcznych. Trochę szydełkuję, robię na drutach, szyję, maluję, czasem coś ulepię z masy solnej ale moją największą pasją jest haft krzyżykowy. Zajmuję się nim już od czasu ukończenia szkoły podstawowej.
Ufff..  Dotarłam do końca mojego pierwszego posta. To moja facjata.

5 komentarzy:

  1. Witaj wśród nas, blogujących hafciarek. Bardzo ładny blog. Może pochwalisz się swoimi pracami? Coś czuję, że też są niebanalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Edytko w swiecie blogujacych..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się w kolejce obserwatorów i niewątpliwie komentatorów Twoich niebanalnych budzących zachwyt dzieł!

    OdpowiedzUsuń