wtorek, 4 września 2012

Londyńska budka cz.3 - ostatnia

W poniedziałek udało mi się skończyć londyńska budkę. Wczoraj ją uprałam, uprasowałam i oprawiłam. Dołączyła do pierwszego obrazka z serii londyńskiej. Mam już dwa obrazki i jestem na półmetku całości.










Tu dwa obrazki razem.






Następny, który na dniach zostanie zaczęty to strażnik. Już widzę, że dużo tu koloru szarego - chyba będzie dość monotonny. No zobaczymy...





Trochę wczoraj ruszyła do przodu okładka na zeszyt dla mojej córki. Mam opóźnienie bo wrzesień a z nim szkoła już się zaczęły. Muszę podgonić :D Wyhaftowanie to jedno a pozszywanie tej okładki to drugie. Sama jestem ciekawa efektu ;P






Tu przygotowania do strażnika. Oryginalny kawałek aidy 14ct zamieniłam na aidę DMC Magic Guide 18ct podobnie jak w dwóch wcześniejszych obrazkach.
Od jakiegoś czasu do większych projektów gdy haftuję na 18ct to używam tej aidy Magic Guide. Jest bardzo wygodna jeśli chodzi o liczenie dużej ilości krzyżyków. Jest usztywniana więc xxx w ręce. Naniesine fabrycznie linie bardzo łatwo schodzą nawet w letniej wodzie.



 
 
 
Bardzo Wam dziękuje za wszystkie przemiłe komentarze pod motylami i pod innymi pozostałymi postami! Bardzo mnie motywują do dalszego pisania.
 
Agatonka i Czesia357 - oczywiście wyślę Wam schemat motyli ale musicie trochę poczekać. Starsze schematy mam zgrane na kilku płytach więc muszę ich poszukać. No chyba, że znajdę gdzieś w sieci to podeslę linka lub umieszczę go w komentarzach pod motylami.

7 komentarzy:

  1. Edytka jak zwykle śliczności, coraz bardziej mam ochotę na te brytyjskie hafty, chyba w końcu się zabiorę za któryś :) a zakładka ... już jestem ciekawa co tam szykujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te obrazki z motywami londyńskimi!
    okładka zapowiada się interesująco... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentują się te dwa obrazki razem!
    Będziesz miała cudną londyńską serię :-)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrałaś super ramki do tej serii. Pasują moim zdaniem idealnie.
    A okładka... chyba chciałabym być Twoją córką :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo. Rewelacyjnie dobrane ramki. Do tej serii pasują idealnie:)

    OdpowiedzUsuń