wtorek, 3 grudnia 2013

Drewniane pudełko z Biedronki

Wczoraj Pani Małgosia, jedna z moich klientek, powiedziała mi, że w Biedronce są fajne drewniane pudełka na typowo robótkowe drobiazgi. Oczywiście wieczorem, zaraz po pracy, podjechałam do jednej z Biedronek, które mam na trasie do domu:)
I były, nawet różne.
Ja wyhaczyłam dla siebie takie:









W środku, niestety,  nie ma przegródek. Ale to nie problem. Zawsze można sobie coś zorganizować:)


 

Moje pudełeczko ma wielkość ok.25x15cm.  Były jeszcze troche mniejsze i kwadratowe, oraz białe z okienkami w kształcie serca. Wszystkie w cenie 29,99zł. Inne wzory mozna obejrzeć na stronie Biedronki. Są w aktualnej gazetce.

Może komuś sprzyda się ta informacja.

30 komentarzy:

  1. O kurcze, ale świetne pudełka. Dzięki za cynk, dziś po pracy lecę do Biedronki. Może jeszcze będą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko ja też je wczoraj widziałam w Biedronce i choć nie kupiłam jakos od razu mi przyszlas na myśl!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu ciagle sa takie pudelka w roznych sklepach, nawet we Wloszech widzialm takie pudelka z czkoladkami w srodku tzn. po zjedzeniu zawartosci zostaje pudelko na nici. Ja juz mam spora kolekcje takich pudelek, wiele z nich dostalam w prezencie na urodziny lub na gwiazdke. Teraz staram sie oglaszac wszystkim, ze juz mi wystarczy, bo nie mam co w nich trzymac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za info musze podjechac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam wczoraj i nie kupiłam. Oceniłam, że są jednak jak na te 30 zł marnej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że cena jest akuratna. Czego można się spodziewać za niecałe trzydzieści złotych. Wykonanie jest ok, zamykanie też niezłe i przede wszystkim szybka jest szklaną szybką. Pudełko DMC ma szybkę z pleksy.

      Usuń
  6. No nie ! w tej biedronce to ciągle coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohhh...mąż mnie wyrzuci z domu- kolejna skrzyneczka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne! Zawsze o takim marzylam, szkoda ze u mnie nie ma Biedronek:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w Kato zatrzęsienie :)

      Usuń
    2. Oj, zawsze mama może Ci kupić:) A pomacasz jak będziesz w wakacje.

      Usuń
    3. Akurat w mojej czesci Katowic nie ma zbyt blisko, tzn. na dojscie, a dalej niestety sie nie da. Niewazne, nie mozna miec wszystkiego. Za to zadan domowych i egzaminow mam pod dostatkiem:P

      Usuń
  9. Ja sobie tez kupiłam ale u mnie były tylko kwadratowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pudełko.Ostatnio różne sklepy omijam wielkim łukiem bo jakoś tak ciągle czymś kuszą. Pudła, pudełka, pudełeczka... nawet już na nie nie patrzę, aby któreś z nich nie uśmiechnęło się do mnie. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem strasznie słaba jeśli chodzi o pudełka itp. Dobrze wiem, że np. to pudełko czy jakaś puszeczka nie są mi wcale potrzebne, ale one tak do mnie szepczą: "kup mnie" :) I jak ja mam się oprzeć. W innych sprawach jestem asertywna i bardzo stanowcza.

      Usuń
  11. Czemu w Irlandii nie ma biedronki :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za informację, chyba pobiegnę do Biedrony:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam w Biedronie dzisiaj rankiem, widziałam, macałam, wybór niesamowicie wielki:) zaszalałam natomiast z wstążeczkami i oczywiście książeczka Monsterka z szablonami dla Myszki :)
    Może się skuszę na takie? w Lidlu natomiast zaszalałam z wstążeczkami- bo w przedszkolu było strojenie choinki-i też w sumie miałam ochotę na kilka innych głupotek.. ach..... te sklepy..kuszą różnościami... szczególnie wtedy gdy na koncie coraz mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że w tej Biedronce coraz ciekawsze rzeczy się pojawiają, może się wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie same pudełka widziałam u siebie w Irlandii :) Też były różne wersje kolorystyczne i kształty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga Pani Edyto. Czy istnieje taka możliwość aby za opłatą skserować od Pani dwa wzory wyhaftowane już przez Panią dziewczynek Gorjuss?. Kanwę i muliny zakupiłabym sobie u Pani. Co prawda zamówiłam gotowe zestawy do haftowania dziewczynek w needel art., ale nie wiadomo kiedy one będą dostępne. Wydrukowałam też z internetu wzór jednej dziewczynki, ale jest kompletnie niewidoczny. Pozdrawiam. Kinga - wielbicielka Pani wspaniałych prac, stała bywalczyni bloga i odwiedzająca Pani równie cudowną pasmanterię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Kingo wysyłam do Pani maile ze schematami dziewczynek Gorjuss, ale niestety wszystko mi wraca. Może poda mi Pani jakiś inny adres mailowy, na który będę mogła wysłać Pani te schematy.

      Usuń
  17. tak podaję mój prywatny mail: popking@op.pl. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. aż zajrzę do mojej osiedlowej biedrony, może jeszcze coś jest

    OdpowiedzUsuń
  19. mój mąż przykleił szybkę do wieczka i teraz mam pudełeczko dwupoziomowe tzn. ta część z przegródkami jest teraz funkcyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog i bardzo interesujący pomysł!

    OdpowiedzUsuń