poniedziałek, 31 grudnia 2012

Czarny kotek - postępy

Myślałam, że kotka skończę w tym roku. No niestety trochę się przeliczyłam:P Zostało mi wyhaftować jeszcze pare krzyżyków na głowie i boku kotka, oraz motylka na którego patrzy kotek i maki w trawach z prawej strony. Brakuje wąsów i back stitchy z prawej strony głowy.
Samo wyhaftowanie głowy zajęło mi dwa wieczory. Tego na zdjęciu nie widać dokładnie, ale tych szarych odcieni muliny jest kilka.







Zaczęłam też wczoraj wieczorem kolejną części z "londyńskiej serii".
Jest nią skrzynka pocztowa. Na razie same szare kolory, ale jeszcze parę xxx i będą czerwienie.

Haftuję na aidzie DMC 18ct Magic Guide dwoma nitkami muliny DMC. W oryginalnym zestawie była zwykła biała aida 14ct. Back stitche robię od razu. Tak jest mi wygodniej i kiedy kończę haftować obrazek to w 100% jest już skończony.





A tak ma wyglądać gotowy obrazek.


 
 
 
Wczoraj w internecie już widziałam nowy numer Cross Stitcher'a ze wzorem poduszki z drzewem, które zamierzam wyhaftować. Nie ściągnęłam, poczekam na gazetkę aż przyjdzie. Mam co robić. Aż za dużo. Ale Wiecie dobrze jak to jest, jak wypatrzy się coś co trzeba mieć na już:)
Mulinę do poduszki już naszykowałam :D Nie mam jeszcze lnu :(   Może to i dobrze.


P.S.
Od poprzedniego postu pod Waszymymi komentarzami zostawiam moje odpowiedzi. Może późno na to wpadłam, ale lepiej późno niż wcale :P Więc czasem tam zaglądajcie! Myślę, że jest to najlepsza i najszybsza forma komunikacji na blogu.


A że jest to mój ostatni wpis w tym roku to chciałam wszystkim zaglądającym do mnie życzyć wszystkiego najlepszego w Nowym 2013 Roku. Oby Nowy Rok był lepszy od mijającego!!!



17 komentarzy:

  1. Cudowny ten kotek :) W ogóle koty to moje ulubione zwierzęta a te haftowane wyglądają prześlicznie :D
    Nie pamiętam, czy juz to robiłam, mam nadzieję, że się nie powtarzam, zapraszając Cię do udziału w moim SALu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty to też moje ulubione zwierzaki :)
      Bardzo dziękuję za zaproszenie do SALu, ale nie biorę udziału w takich zabawach. Będę zaglądać do Ciebie i podziwiać postępy!

      Usuń
  2. A ja wlasnie nie lubie tych odpowiedzi w komentarzach:( Czesto sie zapomina co sie pisalo, wiec tym bardziej zapomina sie o zagladaniu na ster wpisy. Ale Twoj blog to Twoj styl odpisywania:)
    No i ja chyba nienormalna jestem, bo nie mam takich zrywow, ze cos musze miec juz i teraz:P Wole sobie doklanie przemyslec co i jak i tylko jedna prace na raz robic:) UFOkom mowie zdecydowane NIE! Tylko jeden skubaniec mnie meczy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też miałam tylko jedną zaczętą pracę i dopiero jak ją skończyłam to brałam się za coś nowego. Teraz robię kilka rzeczy na raz. Też nie chciałabym mieć UFOlków, ale cóż robić jak ciągle pojawia się coś nowego...

      Usuń
  3. Radości,zdrowia i spełnienia marzeń w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kot :) widać po nim ze motyl go zaaferował- nie daj mu długo czekać na niego :) zestaw brytyjski jest świetny. Ja podziwiam Twój zapał do robienia 4 prac z tej samej tematyki pod rzad- mnie o zawsze męczyło. A szkoda, bo po Twoich pracach widzę, że to jest efektowne. Może kiedyś mi się to zmieni :) póki co oglądam Twoje dzieła i w duchu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś bardzo Ci się spodoba to może kiedyś wyhaftujesz jakąś serię:) Bardzo się cieszę, że moja angielska Ci się podoba.

      Usuń
  5. Szczęśliwego Nowego 2013 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech ten nowy rok obdaruje Cię tym, czego Ci być może w starym brakowało :) Niech mówi: tak na wszystkie Twoje plany i przedsięwzięcia :) Sympatycznych klientek i ciekawych nowych znajomości :) Ludzi życzliwych i dobra wszelkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne życzenia! Oby wszystkie się spełniły!
      Tobie też życzę by ten Nowy Rok przyniósł tylko same dobre rzeczy!

      Usuń
  7. O tak, wiem doskonale. Często tak mam, że jak wypatrzę jakiś ciekawy wzorek to muszę go wyszyć, choćbym miała już kilka innych obrazków w trakcie wyszywania. Ta londyńska seria jest naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kotek, następny obrazek do kolekci pasmanteri:) Zastanawiam się ile obrazków jeszcze nam nie pokazałaś, jakie cudowności są schowane przed nami? Zazdroszczę tak dużej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek nie będzie wisiał w pasmanterii. Haftuję go na prezent. A w kartonie mam jeszcze dużo obrazków, które będę sukcesywnie pokazywać:)

      Usuń