środa, 19 grudnia 2012

Ozdoby świąteczne - część ostatnia

Wczoraj skończyłam z tworzeniem ozdób świątecznych w tym roku.
Jakiś czas temu wypatrzyłam w świątecznym Cross Sticherze fajne ozdoby wyhaftowane na plastikowej kanwie.
W zasadzie na plastikowej kanwie haftowałam tylko jeden wzorek - heksę na halloween, którą pokazywałam już wcześniej. Wymyśliłam sobie, że będę haftować na białej plastikowej kanwie. Wzorek na tej kanwie, choć jest to ponoć 14ct, całkiem fajnie wygląda. Nie ma prześwitów przy haftowaniu dwoma nitkami. Obrazek wychodzi całkiem fajnie, jest prościutki i niteczki idealnie się układają.






Trochę pozmieniałam kolory. Dałam trochę żywszy zielony i back stitche zrobiłam bardziej wyraźne. Tak lepiej mi się podobają.
Bombeczka podoba mi się najbardziej :)
Zrobiłam w niej srebrne back stitche nitką DMC Diamant.






Gwiazdka też mi się podoba. Zrobiłam nawet dwie sztuki :P























Brakuje mi w zasadzie takiej pięcioramiennej gwiazdki. Jakoś najmniej przypadła mi do gustu.
Wszystkie ozdoby powiesiłam w oknie wystawowym na złotym sznureczku przypinając małymi, drewnianymi klamerkami.

Teraz widzę, że do zdjęcia przypiełam gwiazdkę nie za to ramię co trzeba. Wygląda na krzywą. W oknie powiesiłam dobrze ;)






Bardzo spodobało mi się haftowanie na plastikowej kanwie. Już myślę co tu jeszcze wyprodukować :P
Pokazując wszystkie ozdoby świąteczne powinnam pokazać też pierniczki, ale niestety trzeci z ciastków jest jeszcze w stanie płaskim-niedokończonym. Pewnie skończę go już po świętach i wtedy zaprezentuję całe trio.

Bardzo się cieszę, że mysia Angelina (imię przypomniała mi Alina) tak Wam się spodobała! Moje serce rośnie od Waszych komentarzy! Dziękuję!


Bardzo serdecznie witam nowych zaglądających i komentujących!!!

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Fajne zawieszki.Gwiazdki są cudne.Twoja wystawa sklepowa musi pięknie wyglądać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje serce skradły gwiazdki - są śliczne! Wszystkie ozdoby razem pięknie się prezentują! Wystawa na pewno wygląda bajecznie! Kusisz swoje klientki, kusisz :)
    Krzyżykowanie u mnie zeszło na drugi plan - z wiadomych przyczyn :) ale powróci na pewno - chociażby dla takich śliczności jak Twoje, bo schemaciki do nich mam zachomikowane :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ozdobki i tempo masz zabojcze! Dla mnie tylko jeden problem - za duze:P

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne, cudne cudne!!!no cudne po prostu;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności:) Pozdrawiam. M S-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie wyglądają te ozdóbki, a najlepsza jak dla mnie cukrowa laska ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. W buciku krzyżyki tak jakby na plusiki się zamieniły, czyli odwracałaś o 90 stopni robótkę? Rewelacyjny efekt! Bombka i zakręcony lizak są super, zresztą każda ozdóbka jest przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wypadły fantastycznie! żywe, radosne:)- pięknie się prezentują, Tez lubię plastikową kanwę, ma tylko jedna wadę- nie można naraz przez dwie dziurki nitki przeciągac i wolniej się haftuje.
    Wesołych Świąt ,Edytko:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne ozdoby, choinka będzie się pięknie prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cukieraśki wyszły tak dobrze, że chciałoby się je od razu zjeść :) Urocze ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę czasu jaki znajdujesz na te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie wzory wyszły ślicznie:D
    Przy okazji życzę Ci Wszystkiego Dobrego na ten szczególny czas. Przede wszystkim ciepła rodzinnego i odpoczynku od codziennego wariactwa!:)

    OdpowiedzUsuń