poniedziałek, 10 grudnia 2012

Świąteczne ozdoby cz.II - wieniec

W niedzielę skończyłam wieniec, który zawisł w oknie mojej pasmanterii.
Wieniec jest, oczywiście, w klimacie robótkowym. Jego motywem przewodnim są kulki z zielonej włóczki. Stanowi komplet z drzewkiem włóczkowym, które od początku stoi w oknie mojego sklepu. Teraz zamiast papierowych kwiatków ma małe bombki i świecace lampki.






Wieniec jest dość duży. Ma około 50cm średnicy.
Do wykonania wieńca kupiłam jedynie, z gotowych rzeczy, słomiany ring, lampki i małe bombki. Całą resztę albo zrobiłam sama, albo znalazłam w moim ogrodzie :szyszki i gałązki. Pomarańcze też suszyłam sama już rok temu.
Wszystko przyklejałam klejem na gorąco. Czego efektem są liczne drobne poparzenia :P






Tak wygląda świecący.
Zdjecia robione w kuchni:P






W tym roku zrobiłam tylko jedna wyhaftowaną kartkę. Plany miałam baaaardzo ambitne ale wyszło jak zwykle. Wszystkiemu winien ten nieszczęsny brak czasu. Gdyby doba była dłuższa o parę godzin...






Srebrzyste gwiazdki wyhaftowałam srebrną nitką DMC Diamant.
Wzór pochodzi z angielskiej gazetki.
Zaczęłam jeszcze jedną kartkę, ale zostawię ją na przyszły rok.





A tak wygląda wieczorem moje włóczkowe drzewko od strony ulicy. Widać też na zdjęciu skarpetę stojącą pod drzewkiem oraz jedną z wacikowych kul.






Bardzo dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem! Ogromnie mnie to cieszy, że moja skarpeta Wam się podoba no i wacikowa kula! Mam nadzieję, że mój kursik się komuś sprzydał.
W kolejnym poście będzie jeszcze jedna porcja świątecznych ozdób.



Pozdrawiam! Trzymajcie się ciepło!
 
Trochę ciepła dla Was z mojej "Inspiracji"
 

12 komentarzy:

  1. Super wieniec! Cudny jest:) A wzorek z kartki i ja mialam w planach, ale nie wyszlo:(
    Jak juz wyslalam kartki swiateczne to zabralam sie za moje halloweenowe hafciki:) Moze do wigilii skoncze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy tworzysz. Bałwanek przeuroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny wieniec! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka choć jedna ale jaka! Bardzo ładna:) Wieniec jest zabójczo piękny, jest wspaniałą ozdobą twojej pasmanterii, na pewno niejedna osoba zatrzyma na nim wzrok, a i pewnie wdepnie do sklepu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieniec bardzo pasujący do sklepu (świetny) a bałwanek z kartki po prostu rozbrajający, taką ma fajną minkę, śliczny:))) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wieniec, karteczka szczególnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne!!! Wieniec boski!A kartka będzie dla wyjątkowej osoby;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bombowy wianek! jak w sam raz dla miłośników robótek ręcznych oraz idealny dla kotów hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem ile razy można pisać takie określenia, jak piękne, rewelacyjne, boskie, cudne, śliczne itd. Ale na Twoje prace po prostu brakuje mi już słów!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, Ty to umiesz poprawić humor takimi świetnymi pomysłami :) Ten wieniec jest po prostu... no nie mam słów ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Predivni radovi i ambijent. Svaka čast!!!

    OdpowiedzUsuń