czwartek, 29 września 2016

Cross Stitcher 310

Baaaaardzo się cieszę, że komplet zazdrosek Wam się podoba i bardzo dziękuję za wszystkie motywujące komentarze.  Kolejny zestaw zamówiła u mnie wczoraj teściowa:)

Dziś wpadam z nowym numerem Cross Stitchera.


Tym razem do wydania załączone były dwa gratisy.
Jednym z nich jest organizer/szablon na muliny w kształcie serca.
Załączono też kilka mulin i dwa kolory muliny metalizowanej do wyhaftowania świątecznego motywu. Lnu nie ma:) Tylko kartonik.


I drugi gratis. Jest nim mini książeczka z kilkoma prostymi świątecznymi haftami.


Środek gazetki:




Te zwierzątka są całkiem sympatyczne.




Jest bardzo ładny alfabet ze smokami i jednorożcami.
Dla sympatyków fantasy i małych księżniczek:)






Butów, w formie schematów, jest znacznie więcej.




Nic specjalnie nie urzekło mnie w tym wydaniu.
A to zapowiedź kolejnego numeru.



Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za komentarze pod wczorajszym postem!!!!

14 komentarzy:

  1. Ze zdjęć wnioskuję, że jest to bardzo udany numer. Alfabet jest fajny,a choinka ze świątecznych symbolu przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alfabet jest śliczny. Jak dla moich dziewczyn. I smoki i konie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie sie jak zawsze podoba tylko i wylacznie dodatek. Reszta taka se.

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka ciekawa, ale reszta mnie nie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech... ten smoczy alfabet :) bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany, ale ten czas zapiernicza...juz nowy numer!? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny numer! Podobają mi się te smoki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobała mi się sówka i choinka. A kartonik z opakowania gratisu wykorzystałam na kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny numer, szczególnie podobają mi się literki fantasy i leśne zwierzaki

    OdpowiedzUsuń