wtorek, 6 września 2016

Hamak dla Goldiego

Baaaaaardzo się cieszę i jest mi niesamowicie miło, że moja wakacyjna twórczość Wam się podoba!
I dziękuję za wszystkie przemiłe słowa. Dają kopa do dalszego działania!!!

Zapomniałam, że przed samym wyjazdem na urlop zrobiłam hamak dla naszej fretki, Goldiego.
To już kolejny. Poprzedni był szyty w formie patchworku. Ten zrobiłam częściowo na szydełku i na drutach:)
Ten hamak to model ze śpiworkiem:) Fretki bardzo lubią zagrzebywać się w coś miłego układając się do snu. Przynajmniej nasz tak ma:)


Hamaczek, tą większą prostokątną część, zrobiłam na szydełku z grubszej włóczki bawełnianej, a mniejszy element czyli kieszonkę, zrobiłam na drutach z cieniowanej, akrylowej włóczki.
Mocowania do klatki wykorzystałam ze starego hamaka, który nadawał się już tylko do wyrzucenia:)



Ten hamak dostał jako pierwszy moją wszyweczkę:)
Kieszonkę do bawełnianego spodu przyszyłam ręcznie.


 Goldiemu od razu hamak przypadł do gustu i bardzo go polubił:) Wiedział gdzie się ma wejść:)
Hamaczek w podobnym stylu już miał swego czasu w klatce po poprzedniej fretce. Ale tamten był troszkę za mały. Ten jest zrobiony pod wymiary Goldiego:)
 
 
Jeszcze raz dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem!
Wciąż macham szydełkiem, ale ostatnio zatęskniłam do haftu. Jeszcze troszkę a zabiorę się za mojego kolorowego psa. Leży i czeka na kolejne krzyżyki:)
 
Pozdrawiam !!!
Pa!!!
 
 

44 komentarze:

  1. Superzasty pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, pozazdrościć Goldiermu! :))) Super to obmyśliłaś i wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko ale pomysłowe:) Mój młody przed chwilą patrzył...pokazuję mu jaki fajny zrobiłaś śpiworek....a on "...ale fajny.....zwierzaczek...":):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Edytko, świetny hamak!
    Ja też taki poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ta Wasza fretka to ma szczęście:) Kolory śliczne, lubię takie:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Goldi jak widać na fotkach zachwycony z hamaczka, nie dziwię się bo wyszedł świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne legowisko. Ale czy Goldi go "nie zje".
    Ja tylko chomiki miałam, one zżerały wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie jest gryzoniem i nie zjada takich rzeczy:)
      Chętnie je różne chrupeczki i surowe mięsko:)

      Usuń
    2. Hmmm muszę pomyśleć nad takim futrzaczkiem ;)

      Usuń
  8. Świetny hamak i widać, że Goldi zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Edytko, hamak dla zwierz cudny, a i pracami Twoimi wakacyjnymi się przed chwilką zachwycałam. Nie próznowałaś, a to co wykonałaś jest rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hamak jest przepiękny, gdybym była Goldim to bym cały dzień w nim leżała... :) A fretka jest śliczna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On większość dnia, podobnie jak koty, przesypia. I śpi właśnie w hamaczkach:)

      Usuń
  11. Super! He Looks very happy!
    Sonja

    OdpowiedzUsuń
  12. Super hamak, jak miałam fretkę to zakopywała się w ręcznik :) nie miała hamaka, ale miała rury podwieszane do przechodzenia ;) fretki są super!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszego coś te rury nie bawią. Każdy zwierzak lubi coś innego.
      Nasz lubi takie długie rury porozkładane np.w pokoju. Uwielbia się w nich gonić.

      Usuń
  13. Jaki designerski ten hamak:)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny hamak, piękne kolorki
    no i ta fretka... zawsze marzyłam o takim zwierzaczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Fretki są fajnymi, mądrymi zwierzakami. Choć trzeba im poświęcać sporo czasu.

      Usuń
  15. Witam! Bardzo fajny blog, ciekawe wzory i bardzo ładne prace. Pozwolę sobie zajrzeć od czasu do czasu, a może nawet dość często :).
    Pozdrawiam!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! I ciszę się, że do mnie "zbłądziłaś":)
      Wpadaj jak najczęściej!

      Usuń
    2. Ten sie ma dobrze! Super pomysl a wykonanie jeszcze lepsze:)
      Poz.Dana

      Usuń
  16. Super!!! Nie wiedziałam św zwierzaczki lubią hamaki, fajnie:)

    OdpowiedzUsuń