środa, 28 września 2016

Zazdroski dla Beatki:)

Jak zrobiłam w sierpniu zazdroski do okna w kuchni i wysłałam ich zdjęcie do mojej przyjaciółki Beaty z pytaniem czy jej się coś takiego podoba to od razu powiedziała, że też takie chce do okna w kuchni. W sumie to nie dałam się długo namawiać i postanowiłam jej taki zestaw zrobić na imieniny, w prezencie. I wreście w ten poniedziałek prezent został wręczony i wspólnie zawieszony:)
Wielkość i wygląd zazdrosek był dokładnie określony przez Beatę.
Zdjęcia robione już po zmroku, bo byłam u niej po pracy. Za szybko się już ciemni:(
Zrobię kiedyś zdjęcia "za dnia" i uzupełnię wpis.






Beacie bardzo podoba się prezent. I mnie też efekt końcowy bardzo zachwycił. Ogólnie praca nad tymi zazdroskami była przyjemnością. No, może szycie to już mniejszą:)
A tak wyglądały elementy w trakcie szycia:)
Zrobienie jednego serduszka zajmuje ok. 30min.:)  Wykonanie tych bordiur zajęło mi w sumie
ok. dwóch tygodni.


Najdłuższa część, czyli ten górny panel, ma 150x50cm. Kawał zazdroski:)
Żeby nie było zbyt dużo gładkiego materiału dodałam wstawkę z siateczkowej bordiury.


Teraz mam w planach firaneczkę/zazdroskę do łazienki. Mam okno w łazience:) 
Jeszcze nie mam konkretnego planu, ale na pewno nie będą to już serduszka.
Mam nadzieję, że i Wam ten zestaw się podoba.

Pozdrawiam serdecznie!!!
Pa!


46 komentarzy:

  1. Edytko cudownie wyglądają. Podziwialam je już będąc u Ciebie i nadal nie mogę się napatrzeć.
    Zdolna z Ciebie kobietka.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały prezent! urocze zazdrostki

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakże mogłoby być inaczej, pewnie, że się podobają i to bardzo:)
    Piękny prezent. M S-P

    OdpowiedzUsuń
  4. The curtain looks fantastic.
    Have a nice Weekend
    Sonja

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko, a powiedz jak są przymocowane do okna? Chyba muszę pomyśleć o czymś takim do moich okien, bo nie mam firanek, ba! nawet nie mam karniszy w kuchni i salonie i mnie ludzie podglądają prosto z drogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroski wiszą na takich patyczkach do zazdrosek, a te patyczki montowane są za pomocą samoprzylepnych haczyków:)

      Usuń
  6. Piękne zazdrostki! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, cudowności! Królewski prezent jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niepowtarzalna jest uroda takich zazdrostek :)
    Komplet uroczy , podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejkuś przepiękne są te zazdrostki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdrostki piękne, pięknie wykonane i cudnie się prezentują. W górnej, ażurowa wstawka to strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy się podoba? Są fantastyczne.
    I tyle czasu na jedno serduszko? Ale efekt piorunujący. Brawo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest z nimi roboty, ale efekt wart jest poświęcenia im tego czasu.
      Dziękuję!

      Usuń
  13. Przepiękne !!! Edytko jesteś mistrzynią dobrego stylu i wykonania !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Bardzo mi miło i cieszę się, że się podobają!

      Usuń
  14. Bardzo piękne zazdroski :) Ślicznie się prezentują. Cudownie dopracowane i wcale się nie dziwię, że koleżanka powiedziała: też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczena opadła mi na podłogę;) Cudowne! Ja też takie chcę...

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama dobrze władasz szydełkiem, więc nic nie stoi na przeszkodzie by sobie takie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie się prezentują. Zdolna bestyjka z Ciebie.
    Pozdrawiam
    P.S. Jadę po włóczkę...

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś pięknego! Wydaje mi się, że za chwilkę będziesz mieć kolejeczkę do tych cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne!Bardzo mi sie podobaja i te i Twoje poprzednio prezentowane ,kawal cudnej roboty.
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zazdroski pracy sporo wiem cos o tym czekam na nastepne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne- zostałam wybrana,prezent marzenie dzięęęęękuję moja Titko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, zostawiłaś komentarz:)!
      Ty to masz ze mną dobrze:)

      Usuń
  22. urzekla mnie ta zazdroska! cudeńko! a motyw serduszek kiedyś tez wykorzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń