środa, 21 września 2016

"Monochromes et camaieux" i "Icones de mode" Hellene Le Berre

Na rynku wydawniczym, oczywiście francuskim, pojawiło się nowe wydanie książkowe od Hellene Le Berre, "Monochromes et camaieux". Zamówiłam w zasadzie w ciemno:) Nie miałam pojęcia co jest w środku ale już po okładce wiedziałam, że się nie zawiodę.
Przy okazji kupiłam też książkę H.Le Berre "Icones de mode", którą już jakiś czas temu chciałam sobie kupić. No, zaszalałam, jednym słowem:))


Obie książki są super! Piękne zdjęcia i śliczne hafty.
Na pierwszy ogień wrzucam nowość:)
W książce można znaleść przepiękne monochromatyczne wzorki. Oczywiście nie zawiodłam się na książce.
Obie książki kupiłam na francuskim Amazon.




Ta róża jest cudna! Mega mi się podoba!
Zakochałam się w niej:)












W sesji foto tego haftu uczestniczą żywe ślimaki:)
Cóż za dbałość o szczegóły:)
A hafcik, moim zdaniem, jest obłędny!









I druga książka. Podobała mi się od dawna.
Musiałam ją mieć w swojej biblioteczce:)





















Zdjęcia średnio mi wyszły bo pogodę od paru dni mamy paskudną i ciężko o dobre światło.
Bardzo mi smutno na myśl, że lato całkiem już odeszło:(  Przygnębia mnie tak szybko zapadający zmrok. Pewnie nie tylko mnie:) Ech....
 
Pozdrawiam serdecznie!!!
 
 

30 komentarzy:

  1. Mmmm.... wspaniałe obie książki! Aż zazdroszczę, że mogłaś tak zaszaleć. I zostaje tylko pytanie: co tu teraz haftować, jak wszystko jest tak cudowne i obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko jestem nimi zachwycona:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne książki !!!
    Też chyba zaszaleję przy okazji :)
    Za latem tęsknię od pierwszego ponurego i zimnego dnia.
    Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jakie piękne wzory! Możesz mi zdradzić gdzie takie książki można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam na francuskim Amazonie.
      Zaraz dopiszę tą informację bo zapomniałam:)

      Usuń
  5. Cudne, cudne... Ta pierwsza szczególnie - chyba sobie zamówię u Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie szalenie mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Edita, Gratulujemy zakupu!
    Obie książki ciekawe! Pierwszy Lubiłem jego działek monochromatycznych. Drugi francuski urok i elegancję. Dziękuję za podzielenie się pięknem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super książki! Choć ta pierwsza podoba mi się bardziej. Ten paw jest przecudny

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza książka jest super. Minimum trzy wzorki to już bym chciała hafcić. w drugiej podoba mi się bardzo kobieta w miętowej sukience siedząca na łące. Przypomina mi to otwartą książkę.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  10. A to o tych wspaniałościach mówiłaś...cudne...Edytko cudne....ale nakusiłaś:)
    Chyba złożę zamówienie już do Gwiazdora haha...bo wzory są obłędne:)i bardzo mi się te książki podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz oko i zawsze wypatrzysz fajne pozycje. Obie książki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wzory.Obydwie książki świetne.Pewnie chłopczyk z parasolką pierwszy by wskoczył na mójtamborek,potem choinka a potem...ach śliczne wszystkie.Masz oko do wyszukiwania cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wzory.Obydwie książki świetne.Pewnie chłopczyk z parasolką pierwszy by wskoczył na mójtamborek,potem choinka a potem...ach śliczne wszystkie.Masz oko do wyszukiwania cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Książki świetne!
    Wzorki zachwycające :)
    Ciekawa jestem, od czego zaczniesz...

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieciak w kałuży REWELACJA! A druga książka mnie powaliła. Miazga jakaś!!! Jestem cała w zachwycie, Edytko :) Cudnie móc przynajmniej popatrzyć!
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazwyczaj jak oglądam te książki na stronach internetowych nie robią na mnie wrażenia, ale po obejrzeniu ich u Ciebie mój apetyt rósł w miarę oglądania kolejnych zdjęć :D boskie wzory!

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaaa....a ja choruję na tę pierwszą książkę :) Marzy mi się poduszka z dmuchawcem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ piękne wzory!!! Normalnie oczu od nich nie można oderwać!!! Cudeńka...

    OdpowiedzUsuń
  19. Te ikony mody fajna pozycja, ale ta pierwsza książka jest obłędna!!!! Ty to umiesz wynajdywać perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie obrazki piękne i takie "francuskie". :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super książki czy jest jakaś możliwość zamówienia ich w polskim sklepie internetowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jak na razie, w żadnym sklepie nie są dostępne. Może pojawią się kiedyś w sklepe Nadodatek.

      Usuń
  22. Książki wspaniałe! :) Teraz czekamy na nowe hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te monochromki też bym chętnie przytuliła... Świetna paprotka np.

    OdpowiedzUsuń
  24. Te monochromki też bym chętnie przytuliła... Świetna paprotka np.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy zgodziła by się Pani udostępnić wzór liście paproci? Zakochałam się w nim, bo mocno kojarzy mi się bardzo bliską a nieobecna już osobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, ale nie udostępniam wzorów z zakupionych książek.

      Usuń